Мисля че проблема е в един контролер който стои в таблото под ключа за фаровете.На него пише RDW.Като нов е адски
скъп а по моргите го няма.Изобщо повечето голфове го нямат.Та този контролер отговаря за запалването фарове мигачи и др.Не исвакаше да пали един жичкаджия го запойва нещо сега пали но прекъсва гасне абе ужас.Някой има ли някаква идея.Предварително благодаря.
Голф 3 1.8 моноинжекция 94г.Проблем с електрониката
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Голф 3 1.8 моноинжекция 94г.Проблем с електрониката
Това,вероятно ти е кутията на Имобилайзера!Ако проблема е там,двигателя изобщо няма да запали!
П.П Ще пали и след 1 сек ще гасне!
П.П Ще пали и след 1 сек ще гасне!
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.8 моноинжекция 94г.Проблем с електрониката
До колкото разбрах от гугъла, това е точно имобилайзер, макар, че там го наричат, аларма, кой знае може и те да са прави.
Ето ти една снимка на цялата инсталация, на това чудо, след като се изкорми.

Този модул е свързан с релето на бензиновата помпа, и със прозорците + шибедаха.
Ето ти една снимка на цялата инсталация, на това чудо, след като се изкорми.

Този модул е свързан с релето на бензиновата помпа, и със прозорците + шибедаха.
Re: Голф 3 1.8 моноинжекция 94г.Проблем с електрониката
Благодаря за коментарите!Почти цял ден си играхме и наккрая успяхме да се справим като направихме мост на токовия кабел и така заобиколихме смотания имобилайзер.Засега работи на бензин и на газ.
Re: Голф 3 1.8 моноинжекция 94г.Проблем с електрониката
Работеше ама за малко.Прекъсва и гасне на ниски обороти незнам дали имобилайзера е виновен намерил съм същият за 50лв.но незнам дали да го взимом.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Danny boy и 100 госта