Голф 4 кафяв антифриз
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Голф 4 кафяв антифриз
Колеги, попрочетох тук-там, но все пак да си попитам на какво се дължи кафеникавият цвят на антифриза? Подчертавам, че колата е при мен от седмица, а предишният собственик каза, че е сменян преди около 2години. Парното е отлично и нямам проблеми с него. Колата е голф 4 с ASV мотор.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: кафяв антифриз
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=89024&start=15
После сложи читав антифриз , не от тези в магазините за автоаксесоари.
После сложи читав антифриз , не от тези в магазините за автоаксесоари.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: кафяв антифриз
streetracer1 написа:Колеги, попрочетох тук-там, но все пак да си попитам на какво се дължи кафеникавият цвят на антифриза? Подчертавам, че колата е при мен от седмица, а предишният собственик каза, че е сменян преди около 2години. Парното е отлично и нямам проблеми с него. Колата е голф 4 с ASV мотор.
1.Червен антифриз с добавка против теч.
2.Ръжда в блока ако колата е карана с вода.
И в двата случая незабавна смяна-желателно с промивка на системата!!!!!Не вярвай на 100% на предишния собственик!
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: кафяв антифриз
Ясно! А за антифриз на Феби какво ще кажете? От къде е най-добре да източа системата и има ли някаква особеност при смяната на антифриза?
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: кафяв антифриз
Да споделя опит: на моя Г3 АЕК преди 4г му смених антифриза с черевн Г12, преди това беше със син. При пълно (разкачане на маркуча долния на радиатора плюс духане :) ), стана цвят боза. Преди няколко месеца същата процедура и пооооочти стана черевен (такъв какъвто наливам).
Днес на сузукито на жената същото упражнение: от син на червен. Цвят-боза или розова боза ;)
Извод: няма как да излеем източим всичкия стар (примерно син) антифриз и да получим цвета на наливане!
п.с. Ако вече колата е била с червен и пак се слага такъв и цвета пак е...фекалии-колегите над мен!
Днес на сузукито на жената същото упражнение: от син на червен. Цвят-боза или розова боза ;)
Извод: няма как да излеем източим всичкия стар (примерно син) антифриз и да получим цвета на наливане!
п.с. Ако вече колата е била с червен и пак се слага такъв и цвета пак е...фекалии-колегите над мен!
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Голф 4 кафяв антифриз
Тоест ми трябва само промивка, да не се шашкам? А относно смяната някой да каже?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Голф 4 кафяв антифриз
За да источиш всичкия стар антифриз или по точно максимална част от него трябва колата ти да е загряла(отворил термостат)и тогава откачаш долния маркуч на радиатора или ако има кранче на него от там 

-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 кафяв антифриз
"За да источиш всичкия стар антифриз или по точно максимална част от него трябва колата ти да е загряла(отворил термостат)и тогава откачаш долния маркуч на радиатора или ако има кранче на него от там
"
А бе откъде ви идват в главите тези идеи! Ти имаш ли си идея на колко градуса отваря термостата? Как тогава ще тръгне да точи антифриза?! Не се излагайте да пишете глупости и да давате малоумни идеи!
При смяната на антифриза виж къде ти е термостата, откачи го и така ще източиш всичкия стар антифриз- на студен мотор, при студен антифриз.
Тая глупост дето са ти писали - как ще точиш антифриз с температура 87С, който освен това е и под налягане!

А бе откъде ви идват в главите тези идеи! Ти имаш ли си идея на колко градуса отваря термостата? Как тогава ще тръгне да точи антифриза?! Не се излагайте да пишете глупости и да давате малоумни идеи!
При смяната на антифриза виж къде ти е термостата, откачи го и така ще източиш всичкия стар антифриз- на студен мотор, при студен антифриз.
Тая глупост дето са ти писали - как ще точиш антифриз с температура 87С, който освен това е и под налягане!
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Голф 4 кафяв антифриз
Да, и аз знам, че не се прави на загрял мотор най малко, че ще се изпрегоря. А иначе като източа стария, промия и налея новия, има ли нещо особено? Обезвъздушаване например?
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 кафяв антифриз
Нашите ВАГ-чета се самообезвъздушават. Махаш стария антифриз, наливаш новия. Разбира се 50% концентрат и 50% дестилирана вода. Наливаш колкото ти е по каталог, затваряш капачката на разш. съд. Палиш. Чакаш да ти дойде парното. През това време е желателно да се изфорсира мотора през 1 мин да речем. После чакаш да ти се вкл. перката за охл. на мотора. Аз винаги чакам поне 2 пъти да се вкл. Готов си. Караш, малко 10-на км или колкото там ако имаш работа. Паркираш колата на равно и спиш :) На сутринта може нивото да е под MIN! Доливаш и си 6.
п.с. Поне аз така правя и ако нещо съм объркал нека колегите да ме поправят.
п.с. Поне аз така правя и ако нещо съм объркал нека колегите да ме поправят.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта