Голф 4 кафяв антифриз

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Голф 4 кафяв антифриз

Мнениеот streetracer1 » Нед 10 ное 2013 19:28


Колеги, попрочетох тук-там, но все пак да си попитам на какво се дължи кафеникавият цвят на антифриза? Подчертавам, че колата е при мен от седмица, а предишният собственик каза, че е сменян преди около 2години. Парното е отлично и нямам проблеми с него. Колата е голф 4 с ASV мотор.




Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: кафяв антифриз

Мнениеот xalerrelax » Нед 10 ное 2013 19:31


http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=89024&start=15
После сложи читав антифриз , не от тези в магазините за автоаксесоари.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: кафяв антифриз

Мнениеот joker » Нед 10 ное 2013 19:32


streetracer1 написа:Колеги, попрочетох тук-там, но все пак да си попитам на какво се дължи кафеникавият цвят на антифриза? Подчертавам, че колата е при мен от седмица, а предишният собственик каза, че е сменян преди около 2години. Парното е отлично и нямам проблеми с него. Колата е голф 4 с ASV мотор.

1.Червен антифриз с добавка против теч.
2.Ръжда в блока ако колата е карана с вода.
И в двата случая незабавна смяна-желателно с промивка на системата!!!!!Не вярвай на 100% на предишния собственик!


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: кафяв антифриз

Мнениеот streetracer1 » Нед 10 ное 2013 23:39


Ясно! А за антифриз на Феби какво ще кажете? От къде е най-добре да източа системата и има ли някаква особеност при смяната на антифриза?


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: кафяв антифриз

Мнениеот dushanov » Нед 10 ное 2013 23:54


Да споделя опит: на моя Г3 АЕК преди 4г му смених антифриза с черевн Г12, преди това беше със син. При пълно (разкачане на маркуча долния на радиатора плюс духане :) ), стана цвят боза. Преди няколко месеца същата процедура и пооооочти стана черевен (такъв какъвто наливам).
Днес на сузукито на жената същото упражнение: от син на червен. Цвят-боза или розова боза ;)

Извод: няма как да излеем източим всичкия стар (примерно син) антифриз и да получим цвета на наливане!

п.с. Ако вече колата е била с червен и пак се слага такъв и цвета пак е...фекалии-колегите над мен!


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 кафяв антифриз

Мнениеот streetracer1 » Пон 11 ное 2013 7:53


Тоест ми трябва само промивка, да не се шашкам? А относно смяната някой да каже?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Голф 4 кафяв антифриз

Мнениеот phantom_ » Пон 11 ное 2013 8:00


За да источиш всичкия стар антифриз или по точно максимална част от него трябва колата ти да е загряла(отворил термостат)и тогава откачаш долния маркуч на радиатора или ако има кранче на него от там icon_idea


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 кафяв антифриз

Мнениеот icorainbow » Пон 11 ное 2013 8:47


"За да источиш всичкия стар антифриз или по точно максимална част от него трябва колата ти да е загряла(отворил термостат)и тогава откачаш долния маркуч на радиатора или ако има кранче на него от там icon_idea"
А бе откъде ви идват в главите тези идеи! Ти имаш ли си идея на колко градуса отваря термостата? Как тогава ще тръгне да точи антифриза?! Не се излагайте да пишете глупости и да давате малоумни идеи!
При смяната на антифриза виж къде ти е термостата, откачи го и така ще източиш всичкия стар антифриз- на студен мотор, при студен антифриз.
Тая глупост дето са ти писали - как ще точиш антифриз с температура 87С, който освен това е и под налягане!


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 кафяв антифриз

Мнениеот streetracer1 » Пон 11 ное 2013 9:02


Да, и аз знам, че не се прави на загрял мотор най малко, че ще се изпрегоря. А иначе като източа стария, промия и налея новия, има ли нещо особено? Обезвъздушаване например?


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 кафяв антифриз

Мнениеот dushanov » Пон 11 ное 2013 10:33


Нашите ВАГ-чета се самообезвъздушават. Махаш стария антифриз, наливаш новия. Разбира се 50% концентрат и 50% дестилирана вода. Наливаш колкото ти е по каталог, затваряш капачката на разш. съд. Палиш. Чакаш да ти дойде парното. През това време е желателно да се изфорсира мотора през 1 мин да речем. После чакаш да ти се вкл. перката за охл. на мотора. Аз винаги чакам поне 2 пъти да се вкл. Готов си. Караш, малко 10-на км или колкото там ако имаш работа. Паркираш колата на равно и спиш :) На сутринта може нивото да е под MIN! Доливаш и си 6.

п.с. Поне аз така правя и ако нещо съм объркал нека колегите да ме поправят.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта