голф3 1996г. 75кс. 1,6 АЕЕ Таблото прекъсва

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
pmidas
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 25 фев 2011 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

голф3 1996г. 75кс. 1,6 АЕЕ Таблото прекъсва

Мнениеот pmidas » Пет 22 ное 2013 21:19


Здравейте колеги,
Преди два дена си смених летните със зимни гуми на голфчето (голф3 1996г. 75кс. 1,6 АЕЕ). След като ме поуплашиха че половината предница е за смяна (абе трака си), отидох за 2-ро мнение в сервиз. Там я вдигнаха и прегледаха пак ... искат да сменя маркучите на спирачките (както и да е сигурно ще ги сменя). Проблема е че след това таблото почна да прекъсва (стрелките се нулират - оборотомер, скоростомер, температура и нивото в резевоара, както и показателя колко км си минал от последното нулиране). Часовника и тотално изминатите километри си стоят непокътнати. осветлението на таблото е ок. Забелязах че когато подам газ тогава прекъсва. Когато намаля и натисна спирачка показанията на таблото се връщат (обикновенно по светофарите). Като подам газ пак стрелките отиват на нула.
Почти съм сигурен че клатенето на гумите и окачването не би причинило този проблем но все пак го споменавам.

Та въпроса ми е на някой случвало ли му се е това и ако да как го е отстранил

Мерси предварително за отговорите и съветите




pmidas
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 25 фев 2011 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф3 1996г. 75кс. 1,6 АЕЕ Таблото прекъсва

Мнениеот pmidas » Нед 24 ное 2013 1:13


Интерасно нещо забелязах,
когато изключи таблото чистачките почват да бият по силно, плафоните почват да светят по силно. Явно е нещо по електричеството.
Като ходих на 2-рия преглед (2-рото мнение) майстора ми понатегна малко ремъка че скърцаше (пистовия ремък). Каза че не го е натегнал много че болчето било късо .... (малко вероятно е да е от това но все пак го споменавам)

Това което се сещам сега е че акумолатора ми е с доста хлабави връзки + това не е закрепен много стабилно в коша. (сега почвам да фантазирам) Когато са вдигали колата акумолатора да се е хлъзнал, връзката да се е поразхлабила и като подавам газ в следствие на по-високите вибрации в коша акумолатора отпада от веригата - ендата клема се разхлабва (незнам дали това е възможно - имам в предвид при запалена кола ако акумолатора се разкачи незнам дали ще продължи да работи) и за това таблото (датчиците или компютъра от където се черпи инфото за таблото отпадат ако са вързани директно на акумолатора). По-голямата светлина в плафините и по силните чистачки са в следствие на това че тока произведен от алтернатора не зарежда акумолатора и отива директно към консуматорите (чистачки и плафони)

Как мислите ... тези мои фантазии дали се доближават до реалността? Така или иначе ще ги проверя утре като натегна клемите на акумолатора на трезво състояние



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта