Здравейте!
Става въпрос за колата на един приятел. Чува се едно пукане от таблото. На VAG COM излиза това "Actuating Motor for Temperature Flap: Right (V159)". Демек едното от моторчетата, което върти клапите на климатроника. Къде точно се намира тoва моторче, и някой има ли идея как се сваля?
GOLF V - моторче за клапите на климатроника.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF V 2.0 TDI - моторче за клапите на климатроника.
Виж тези теми, нищо че са за пасат:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=156154&hilit=%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D0%915
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=316016&start=15&hilit=%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D0%915
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=156154&hilit=%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D0%915
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=316016&start=15&hilit=%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D0%915
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF V - моторче за клапите на климатроника.
Разглобяваш пластмасите около таблото - за лявото откъм педалите и се виждат и двете моторчета - едното е температурното за лява клапа. Достъпа е гаден, ама го има и с малко ръчкане,може да се смени. Мотора и да го свалиш, няма какво да направиш - 265лв за нов и продължаваш боя :) Причината за тропането е като при Пасатите (климатроника е почти един и същи) - износва се графитната писта на потенциометъра, който казва на мотора до къде да се завърти и съответно постоянно се "донамества" и затова се чува пукането. При безкрайно дълго време ползване така, вариантите са няколко :
- чупи механиката след себе си (износва точно определени зъби на зъбните колела на предавката) и тогава вече цялото табло долу и маса пари за нов редуктор + смяна на моторчето.
- изгаря самия ел. мотор и остава в положението, в което е спрял.Същото става и ако изкопае съвсем графитната писта - губи информация къде е мотора и спира да го мести.
- изгаря контролера - от постоянното цъкане насам-натам, прегрява драйвера за ел. мотора в контролния модул и дотам - следващия модул.

- чупи механиката след себе си (износва точно определени зъби на зъбните колела на предавката) и тогава вече цялото табло долу и маса пари за нов редуктор + смяна на моторчето.
- изгаря самия ел. мотор и остава в положението, в което е спрял.Същото става и ако изкопае съвсем графитната писта - губи информация къде е мотора и спира да го мести.
- изгаря контролера - от постоянното цъкане насам-натам, прегрява драйвера за ел. мотора в контролния модул и дотам - следващия модул.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта