Здравейте колеги,
Преди два дена си смених летните със зимни гуми на голфчето (голф3 1996г. 75кс. 1,6 АЕЕ). След като ме поуплашиха че половината предница е за смяна (абе трака си), отидох за 2-ро мнение в сервиз. Там я вдигнаха и прегледаха пак ... искат да сменя маркучите на спирачките (както и да е сигурно ще ги сменя). Проблема е че след това таблото почна да прекъсва (стрелките се нулират - оборотомер, скоростомер, температура и нивото в резевоара, както и показателя колко км си минал от последното нулиране). Часовника и тотално изминатите километри си стоят непокътнати. осветлението на таблото е ок. Забелязах че когато подам газ тогава прекъсва. Когато намаля и натисна спирачка показанията на таблото се връщат (обикновенно по светофарите). Като подам газ пак стрелките отиват на нула.
Почти съм сигурен че клатенето на гумите и окачването не би причинило този проблем но все пак го споменавам.
Та въпроса ми е на някой случвало ли му се е това и ако да как го е отстранил
Мерси предварително за отговорите и съветите



голф3 1996г. 75кс. 1,6 АЕЕ Таблото прекъсва
Re: голф3 1996г. 75кс. 1,6 АЕЕ Таблото прекъсва
Интерасно нещо забелязах,
когато изключи таблото чистачките почват да бият по силно, плафоните почват да светят по силно. Явно е нещо по електричеството.
Като ходих на 2-рия преглед (2-рото мнение) майстора ми понатегна малко ремъка че скърцаше (пистовия ремък). Каза че не го е натегнал много че болчето било късо .... (малко вероятно е да е от това но все пак го споменавам)
Това което се сещам сега е че акумолатора ми е с доста хлабави връзки + това не е закрепен много стабилно в коша. (сега почвам да фантазирам) Когато са вдигали колата акумолатора да се е хлъзнал, връзката да се е поразхлабила и като подавам газ в следствие на по-високите вибрации в коша акумолатора отпада от веригата - ендата клема се разхлабва (незнам дали това е възможно - имам в предвид при запалена кола ако акумолатора се разкачи незнам дали ще продължи да работи) и за това таблото (датчиците или компютъра от където се черпи инфото за таблото отпадат ако са вързани директно на акумолатора). По-голямата светлина в плафините и по силните чистачки са в следствие на това че тока произведен от алтернатора не зарежда акумолатора и отива директно към консуматорите (чистачки и плафони)
Как мислите ... тези мои фантазии дали се доближават до реалността? Така или иначе ще ги проверя утре като натегна клемите на акумолатора на трезво състояние
когато изключи таблото чистачките почват да бият по силно, плафоните почват да светят по силно. Явно е нещо по електричеството.
Като ходих на 2-рия преглед (2-рото мнение) майстора ми понатегна малко ремъка че скърцаше (пистовия ремък). Каза че не го е натегнал много че болчето било късо .... (малко вероятно е да е от това но все пак го споменавам)
Това което се сещам сега е че акумолатора ми е с доста хлабави връзки + това не е закрепен много стабилно в коша. (сега почвам да фантазирам) Когато са вдигали колата акумолатора да се е хлъзнал, връзката да се е поразхлабила и като подавам газ в следствие на по-високите вибрации в коша акумолатора отпада от веригата - ендата клема се разхлабва (незнам дали това е възможно - имам в предвид при запалена кола ако акумолатора се разкачи незнам дали ще продължи да работи) и за това таблото (датчиците или компютъра от където се черпи инфото за таблото отпадат ако са вързани директно на акумолатора). По-голямата светлина в плафините и по силните чистачки са в следствие на това че тока произведен от алтернатора не зарежда акумолатора и отива директно към консуматорите (чистачки и плафони)
Как мислите ... тези мои фантазии дали се доближават до реалността? Така или иначе ще ги проверя утре като натегна клемите на акумолатора на трезво състояние
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта