










Хри100в написа:Колега, в твоя случай има 2 възможни проблема: стъпково моторче или ТПС-датчик
rudoni написа:Колегата има нужда от помощ ,и най-добре е да му препоръчаме читав сервиз около Харманли и Хасково където да му оправят проблема.От тук само баене.А кой е най-голямата баячка?
golf777 написа:rudoni написа:Колегата има нужда от помощ ,и най-добре е да му препоръчаме читав сервиз около Харманли и Хасково където да му оправят проблема.От тук само баене.А кой е най-голямата баячка?
имам читав сервиз и то доста голям в който ми правят колата и са доста в час но в момента я карам повече и няма как да им я оставя за няколко дни.Но се пак ми я закачиха и ми казаха ,че дава и натрупва някаква грешка на сондата като прехвърли на газ.
Та колата е с газ, като я карам на бензин няколко дни от начало се замотават оборотите някакви си 1-2 часа работа на двигателя и после спират и не мърдат и грам.А като се замотават като чукна волана и се стабилизират .Казаха ми ,че дросела реагирал малко бавно но е с добри показатели и е чист.
niki1_j написа:golf777 написа:
По описаният начин, намирисива на кофти настройка на ГИ, което води до кофти адаптация на лабдата и т.н. Ако ниастина след известно време каране на бензин, нещата се оправят, направи нови настройки на газста.
Rabbit_TDI написа:Като за начало си провери маркучите на картерната вентилация и виж дали датчика за антифриза ти функционира коректно - и двете неща можеш да им направиш поне начален тест със стойности (не грешки) по ВАГ-Ком. За теч на вакуум се гледа дебитмора на празен ход загрял да е към 4 единици, а датчика се проверява на рпестояла едно денонощие кола като включиш измервателния блок датчика на антифирза, датчика за външна температура и за темпреатура на вхдоящия въздух трябва да показват еднакви стойности плюс минус един градус.
rudoni написа: като повечето от вас да си човъркате колите и после майсторите били виновни
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта