Здравейте колеги, ситуацията ми е следната колата ми е голф 3 2.0 115 коня 96та и имам имобилайзер, каня се да сменям двигателя с 2.0 16v abf който пак е от голф 3 само, че 93 или 4та година и е без имобилайзер.
питането ми е имали някакви особености и разлики при връзването на инсталацията от abf-а към бушонерата или трябва някакво преправяне
Смяна двигател, въпрос относно инсталация и имобилайзер
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна двигател, въпрос относно инсталация и имобилайзер
Ако двигателя ти е АGG сам ще си го вкараш квадратен с този ABF.
карай си AGG с макс. въртящ момент още на 2400/2600 об/ мин и не се занимавай с глупости освен, ако нее ходиш на рали.
карай си AGG с макс. въртящ момент още на 2400/2600 об/ мин и не се занимавай с глупости освен, ако нее ходиш на рали.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Смяна двигател, въпрос относно инсталация и имобилайзер
не, ADY e. в такъв случай с форма на призма ли ще е ? :)
Re: Смяна двигател, въпрос относно инсталация и имобилайзер
ABF-a е без имобилайзер и съответно няма да търси такъв.Можеш да не го вързваш вообще.Другото е 1-1.Инсталацията на двигателя и компа от АБФ-а.Таблата са едни и същи. 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Смяна двигател, въпрос относно инсталация и имобилайзер
Понеже на скоро минах по тоя път само,че от АЕК/АГГ и доста работи се сменят.
Трябва ти компютъра,инсталацията на двигателя и до бушоните,понеже цялата предна инсталация на колата е в едно или трябва да я отделиш или от донора да вземеш цялата и да нащракаш буксите по бушониерата.
Имобилайзера не те бърка вече,щом АБФ-а е от по-старите без.Ако има ти трябва и малката кутийка на имобилайзера и чипчето дето седи в ключа.
Трябва ти компютъра,инсталацията на двигателя и до бушоните,понеже цялата предна инсталация на колата е в едно или трябва да я отделиш или от донора да вземеш цялата и да нащракаш буксите по бушониерата.
Имобилайзера не те бърка вече,щом АБФ-а е от по-старите без.Ако има ти трябва и малката кутийка на имобилайзера и чипчето дето седи в ключа.

- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Смяна двигател, въпрос относно инсталация и имобилайзер
тоест имобилайзера изобщо не го пипам (там малката черна кутийка под таблото), директно си нащраквам буксите на инсталацията на абф-а към бушонерата и си паля?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Смяна двигател, въпрос относно инсталация и имобилайзер
Да,но съм виждал АБФ от края на 94-та който е с имобилайзер
Като свалиш бушониерата да виси и извадиш всички букси от нея,изваждаш инсталацията и мушиш тая на абф-а.
Буксите не можеш да ги объркаш,всички са различни и с различни цветове.
Само виж дали ще сменяш цялата инсталация от пред,че отделянето на тая само на мотора на мен ми се видя сложно и направо я смених цялата

Като свалиш бушониерата да виси и извадиш всички букси от нея,изваждаш инсталацията и мушиш тая на абф-а.
Буксите не можеш да ги объркаш,всички са различни и с различни цветове.
Само виж дали ще сменяш цялата инсталация от пред,че отделянето на тая само на мотора на мен ми се видя сложно и направо я смених цялата

- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Смяна двигател, въпрос относно инсталация и имобилайзер
знам за какво иде на реч, пролетта сменях дирекцията на колата и се наложи да разкача всички букси от бушонерата и след като наредих сноповете да ги закача на ново към нея :)
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Смяна двигател, въпрос относно инсталация и имобилайзер
Значи ще се справиш без проблеми 

- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Смяна двигател, въпрос относно инсталация и имобилайзер
ем в неделя ще се чуе 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна двигател, въпрос относно инсталация и имобилайзер
Схемата е такава - над бушониерата имаш клемореди,на който са вързани комуникациите. Заводски там се връзва всичко - АБС,климатроник,моторен компютър,еърбегове и т.н. и т.н. и от там тръгва и кабел за комуникацията до ОБД-то. В твоя случай заводски ситуацията е такава - от въпросния клеморед тръгва комуникацията и отива в модула за имобилайзера.От там излиза и отива в моторния комютър. Т.е. представи си, че цялата комуникация на моторния комп минава през имобилайзера. Като сложиш инсталацията от АБФ-а, трябва просто да си вържеш комуникацията директно на клемореда или ОБД-то и да откачиш кутийката на имо-то от схемата...друга работа нямаш :)
Ако с еокаже,че АБФ-а ти е с имобилайзер,нямаш проблем - закачаш кутийката на АБФ-а към клемореда и към моторния му комп.Гривната е същата. Трябва само да си смениш и ампулата в ключа,за да ти чете правилния код,а ключа да си ти е стария (за да не сменяш и патрона :) ).

Ако с еокаже,че АБФ-а ти е с имобилайзер,нямаш проблем - закачаш кутийката на АБФ-а към клемореда и към моторния му комп.Гривната е същата. Трябва само да си смениш и ампулата в ключа,за да ти чете правилния код,а ключа да си ти е стария (за да не сменяш и патрона :) ).

- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Смяна двигател, въпрос относно инсталация и имобилайзер
разбрах колега, благодаря 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта