След като откачиш акумулатора, трябва да покараш поне 50-100км само на бензин, за да са ок нещата и чак тогава може да гледаш дали работи нормално.
Също така покараш ли я после на газ, пак ще стане същото. Тези компютри се самообучават и е нормално да се случва така.
Ламбда сондата има голямо значение за работата на бензин,а пък газта (ако не е ГИ,а то не е,щом е моно),я убива за нула време.
Отделно от това плочката за смесване на газта с въздуха седи над моното и стеснява притока на въздух към двигателя,което бърка работата на бензин.
При работа на бензин играят повече неща - TPS сензор, дюзата и т.н.
Също така за да имаш добра работа на газ,ти трябват около 8-10 градуса предварение на запалването,при заводски зададнеи 6 за този двигател.
Достатъчно причини ли са или да изброявам още?
