проблеми с помпа съединител голф 4
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dupnica
проблеми с помпа съединител голф 4
здравейте колеги имам едно питане на което не намерих отговор във форума.Значи долната помпа която е на скоростите при изваждане и напомпване навън почва да тече течност,знам че тече ли значи е за смяна но идеята ми е друга тя почва да тече когато достигне цилиндърчето своя макс,когато е по малко издадено го няма този теч пп не видях теч през дупката за скоростите кадето влиза цилиндърчето.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: проблеми с помпа съединител голф 4
Отговора на въпросъ ти е прост, има си ограничителна скоба вътре на стната на цилиндъра за да спре буталото да на излезе. ако скобата е там, това означава че уплътнителният пръстен не държи и е за смяна. Но може и да е повредена повърхността върху която трябва да уплътни пръстена и от там за изпуска, и в двата варианта е до разглобяване, диагностика и решение, нова пома или ремонт на старата.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dupnica
Re: проблеми с помпа съединител голф 4
благодаря колега а искам да те питам защо при поставянето на друга помпа се надува цялата под гуменото уплътнение при помпане!
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: проблеми с помпа съединител голф 4
Извини ме за късният отговор колега, през седмицата доста натоврен и единствено събота и неделя ми остава време да поразгледам какво става.
Това е интересно явление, надува се маншона на помпата, който предпазва самата помпа от прах. вероятно изкуска. Да попитам преди да започнеш да се занимаваш със системата, цветът на спирачната течнос беше ли като на отработено двигатекно масло, тъмно. Можеш да направиш следното за да провериш дали изпуска, вземи една медицинска игла и внимателно пробий маншона, ако по време на патискане на педала през иглата излезе течност, диагнозата е ясна. проблема е същият както при цилиндъра на съединителя. Това ми напомня на проблема който имах и аз преди години с Полото ми, поради това че спирачната течност има способността да разяжда гума, при не навремемна подмяна както казват по книгите, тя разтваря гумата от пръстените на помпата и почти всичко което е гума по системата. В крайна сметка аз завърших с напълна подмяна на свичко гумено по спирачната система, помпа, уплътнители на предни спирачни цилиндри, задни уплътнители, спирачни мъркучи, абе всичко.

Това е интересно явление, надува се маншона на помпата, който предпазва самата помпа от прах. вероятно изкуска. Да попитам преди да започнеш да се занимаваш със системата, цветът на спирачната течнос беше ли като на отработено двигатекно масло, тъмно. Можеш да направиш следното за да провериш дали изпуска, вземи една медицинска игла и внимателно пробий маншона, ако по време на патискане на педала през иглата излезе течност, диагнозата е ясна. проблема е същият както при цилиндъра на съединителя. Това ми напомня на проблема който имах и аз преди години с Полото ми, поради това че спирачната течност има способността да разяжда гума, при не навремемна подмяна както казват по книгите, тя разтваря гумата от пръстените на помпата и почти всичко което е гума по системата. В крайна сметка аз завърших с напълна подмяна на свичко гумено по спирачната система, помпа, уплътнители на предни спирачни цилиндри, задни уплътнители, спирачни мъркучи, абе всичко.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта