Здравейте колеги и приятели, искам да питам или по точно търся човек който разбира и знае какво прави по двигатела на една гола в моя случай (golf 4 1999г.) Та да разкажа началото: Преди година си взех един Golf 4 1.4, 75 1999г. имам малки проблеми по него, или по точно по една от най важните части за една кола, а именно имам проблем по двигателя. Проблема е следният: Гори масло и пуши. (може би често срещам въпрос)та... Смених гарнитурите също и гумичките които бяха под всяка критика също така шлайфоваха глава. След ремонта: Наистина пушенето спря но за мое съжаление все още си гори масло. :S Въпроса мие следният: Дали някой има представа, грубо казано колко ще ми струва ремонта по двигателя. Смяна на сегменти, смяна на гумичките + гарнитурите също така искам да сменя всички видове ремъци (Ремъка на динамото, пистовият също и големия и малкият ремък) на тях им остава близо около 20-25хиляди км. живот.
Извинявам се ако има нещо... и Благодаря предварително!!!
Golf 4 1.4, 75 1999г. Проблем и ремонт по Двигателя..
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Проблем и ремонт по Двигателя..
Според мен не си струва ремонта на тоя мотор..Колко масло ти харчи сега?
- Napstera
- Мнения: 78
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 17:51
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.4
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Проблем и ремонт по Двигателя..
phantom_ написа:Според мен не си струва ремонта на тоя мотор..Колко масло ти харчи сега?
Е не си струва. Нов ли да взема... :) еми харчи около литър и половина, два на около 5-6 хиляди км.
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем и ремонт по Двигателя..
ремонтирай си го колега...познавам момче което долива по 4-5 литра масло на 10 000 км. на един бус Мерцедес ЦДИ вече 100 000км и върви на пушка не прогаря повече масло и е на самолет....
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем и ремонт по Двигателя..
Здравей колега,
през 2007 правих ремонт на моя двигател 2Е на Голф3.
Чета от сметката която платих в сервиза:
Гумички на клапаните 5,95
сегменти 106,30
гарнитура изпускателни тръби 8,64
гарнитура глава 22,00
антифриз 38,40
ремък ангренажен 15.00
обтяжна ролка 21,70
гарнитура картер 10,21
семеринг 5,42
заварка глава 20,00
гарнитура всм тръби 4,20
гарнитура капак клапани 20,40
скоби 0,48
двигателно мсло 39,90
маслен филтър 6,86
изолир банд 1,41
шлайфане на глава 30,00
общо за части и материали 356,90
за труд
обслужване на глава 100
смяна на сегменти 200
Всичко: 656,90лв
пп ремонта беше по принуда, защото антифриза започна да излиза през ауспуха.
От тогава до сега / 88000км/ нито пуши, нито доливам масло между смените му.
през 2007 правих ремонт на моя двигател 2Е на Голф3.
Чета от сметката която платих в сервиза:
Гумички на клапаните 5,95
сегменти 106,30
гарнитура изпускателни тръби 8,64
гарнитура глава 22,00
антифриз 38,40
ремък ангренажен 15.00
обтяжна ролка 21,70
гарнитура картер 10,21
семеринг 5,42
заварка глава 20,00
гарнитура всм тръби 4,20
гарнитура капак клапани 20,40
скоби 0,48
двигателно мсло 39,90
маслен филтър 6,86
изолир банд 1,41
шлайфане на глава 30,00
общо за части и материали 356,90
за труд
обслужване на глава 100
смяна на сегменти 200
Всичко: 656,90лв
пп ремонта беше по принуда, защото антифриза започна да излиза през ауспуха.
От тогава до сега / 88000км/ нито пуши, нито доливам масло между смените му.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем и ремонт по Двигателя..
Намери кола от Австрия, със същия мотор, купи двигателя, и ще забравиш за ремонти по двигателя
Ако го ремонтираш, намери човек който знае какво прави, а не да се учи на твоя мотор

Ако го ремонтираш, намери човек който знае какво прави, а не да се учи на твоя мотор

- Napstera
- Мнения: 78
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 17:51
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.4
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Проблем и ремонт по Двигателя..
my heart iS iCe написа:Намери кола от Австрия, със същия мотор, купи двигателя, и ще забравиш за ремонти по двигателя![]()
Ако го ремонтираш, намери човек който знае какво прави, а не да се учи на твоя мотор
Определено точно това търся човек който разбира какво прави а не да се учи на моя...
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Проблем и ремонт по Двигателя..
Napstera написа:my heart iS iCe написа:Намери кола от Австрия, със същия мотор, купи двигателя, и ще забравиш за ремонти по двигателя![]()
Ако го ремонтираш, намери човек който знае какво прави, а не да се учи на твоя мотор
Определено точно това търся човек който разбира какво прави а не да се учи на моя...
Имам мой колега който си прави лятото ремонт на лупото си. Мисля , че и то е 1.4 и каза ,че всичко му е струвало около 800лв. По добре го направи , не се знае какъв мотор ще вземеш и да не се окаже , че има 2 двигателя дроб.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf 4 1.4, 75 1999г. Проблем и ремонт по Двигателя..
Със 800лв.ще вземе три двигaтеля от моргa все един ще стaне 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.4, 75 1999г. Проблем и ремонт по Двигателя..
Това е мотор за Голф 4 .От морга, ако намери такъв въобще читав, ще се ръсне поне 800лв за само един и то необорудван - наскоро купувахме ама 1.6 AKL за Г4 - 900лв за гол мотор с документи, без гаранция какво купуваш и без картер (бяха го продали) и уви, това беше най-евтиния, който хората намериха
.
По повод ремонта :
1. трябвало е да се прегледат водачите на клапаните като е свалена главата още 1-вия път за ремонта - при VW се цепят лесно и от там влиза масло в двигателя, колкото и гумички да слагаш.
2. така и така е била свалена главата, трябвало е още тогава да се свали картера и да се сменят "гумичките" на буталата - сегментите, те са всеизвестен проблем при тези мотори
Сега вече ще ти излезе много по-скъп ремонта - отново главата долу, отново всички г-ри, отново шлайфане на глава и т.н.
Такъв ремонт части с труд ще ти стъпи на едни 1000лв без проблем и идва въпроса до колко е смислено да го правиш...ако ще я караш още година или две, доливай си. Ако ще я караш 4-5 години, определено си заслужава да си я направиш.
Като се разглоби и се извадят буталата, не е зле да се провери блока за елипси и да се види да не са износени буталата, че тея мотори и това правят. Ако имаш проблем с блока или износени бутала, няма смисъл да го правиш, защото шлайф на блока + ремонтни бутала + другия ремонт, надхвърля стойността на колата като цяло (4 ремонтни бутала по 200лв + 1000лв части с ремонт на главата + демонтаж на блока и шлайф на цилиндрите и т.н.)...Тогава е по-добре да се сглоби с нови сегменти само и да не даваш излишни пари.Разбира се след това пак ще гори по малко масло,ама ще е доста по-малко от сега,стига износването да не е прекалено голямо.
За ремъците с ролките - около 500лв някъде излизаше целия ангренажен к-т за този мотор по спомени + пистовия ремък, без обтяжната му ролка. Говоря за двата ангренажни ремъка + водна помпа + 4-те ролки на ангренажа и пистовия ремък.
Искам да кажа,че преценката е изцяло в твоите ръце. Мотор 2-ра употреба за мен не е вариант,защото не знаеш какво купуваш,а и проблемите им са тенденциозни и новия пак ще ти гори масло и пак от начало същата работа. Ако ще го лекуваш това по-добре да се отвори твоя мотор и да се оправи той.


По повод ремонта :
1. трябвало е да се прегледат водачите на клапаните като е свалена главата още 1-вия път за ремонта - при VW се цепят лесно и от там влиза масло в двигателя, колкото и гумички да слагаш.

2. така и така е била свалена главата, трябвало е още тогава да се свали картера и да се сменят "гумичките" на буталата - сегментите, те са всеизвестен проблем при тези мотори

Сега вече ще ти излезе много по-скъп ремонта - отново главата долу, отново всички г-ри, отново шлайфане на глава и т.н.
Такъв ремонт части с труд ще ти стъпи на едни 1000лв без проблем и идва въпроса до колко е смислено да го правиш...ако ще я караш още година или две, доливай си. Ако ще я караш 4-5 години, определено си заслужава да си я направиш.
Като се разглоби и се извадят буталата, не е зле да се провери блока за елипси и да се види да не са износени буталата, че тея мотори и това правят. Ако имаш проблем с блока или износени бутала, няма смисъл да го правиш, защото шлайф на блока + ремонтни бутала + другия ремонт, надхвърля стойността на колата като цяло (4 ремонтни бутала по 200лв + 1000лв части с ремонт на главата + демонтаж на блока и шлайф на цилиндрите и т.н.)...Тогава е по-добре да се сглоби с нови сегменти само и да не даваш излишни пари.Разбира се след това пак ще гори по малко масло,ама ще е доста по-малко от сега,стига износването да не е прекалено голямо.
За ремъците с ролките - около 500лв някъде излизаше целия ангренажен к-т за този мотор по спомени + пистовия ремък, без обтяжната му ролка. Говоря за двата ангренажни ремъка + водна помпа + 4-те ролки на ангренажа и пистовия ремък.
Искам да кажа,че преценката е изцяло в твоите ръце. Мотор 2-ра употреба за мен не е вариант,защото не знаеш какво купуваш,а и проблемите им са тенденциозни и новия пак ще ти гори масло и пак от начало същата работа. Ако ще го лекуваш това по-добре да се отвори твоя мотор и да се оправи той.

-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 4 1.4, 75 1999г. Проблем и ремонт по Двигателя..
Колега, моят проблем е същия, само че двигателя е 1.6 АКЛ. Като я купих гореше литър на 1000км. След ровене във Форума, намерих една тема в която беше описано как се сипва газ за горене в цилиндрите за отпускане на маслените сегменти ако са запекли. След процедурата с газта и смяна на гарнитурата на капака на клапаните, разхода на масло е като твоя. Вземам 5л масло за смяна и 5л за доливане общо за 60лв с отстъпката и ме изкарва до следващата смяна. Сам си направи сметка дали е удачно да правиш ремонти или да доливаш. Тази кола е на 15г, колко още ще я караш? Ако правиш по 10-15 000км на година не си заслужава. Ще направиш двг, но ще се скапе друго - един нов дросел е между 500 и 800лв. След 20-тата година ще се скапят пластмасите и т.н.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта