


Голф 2: Проблем със съединител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 21 дек 2013 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 2: Проблем със съединител
Здравейте колеги, имам фолксваген голф 2, 1.3 карбуратор - бензин. Историята му е много дълга и с много липсващи частици на пъзела. Както и да е, от една година ходя по мъките с ремонти по колата и няма да се откажа. След като обиколих десетки сервизи в столицата стигнах до извода, че на хората или не им се занимава или аз не съм отишъл при правилните хора. Смених карета, задно гърне, водна помпа, спирачна помпа, един човек ми рециклира карбуратора, смених маркучи, делко, датчици, термостат + тялото му. До тук добре. Естествено дойде време и за съединител. Това беше най- мъчителната част, признавам си. Закарах я в един сервиз близо до вкъщи, тъй като, в тази местност си замина и съединителя и ми беше близо, оставих я и след 2 дни си я взех. Всичко точно, но след един ден каране педала стана твърд като камък и не може да се натиска... странно. Върнах я, какво правиха, не знам, взех я. Още ден и пак същата работа. Това се повтори 3-4 пъти и аз реших да се допитам до друг майстор. Стигнахме да извода, че конзолата е откъртена там където би трябвало да е заварена или занитена в горният и десен ъгъл. Ок, завариха го, смазахме я и потеглих. Вечерта карането беше истинско удоволствие, но сутринта тръгвайки за работа усетих как педала е по твърд и става все по лошо... Почнах да се чудя, какво ли може да е вече. Аз не съм майстор и не разбирам от коли, но честно казано след всички тези ремонти, в които участвах вече имам представа за устройството на двигателя и повечето му части. Съединителя е нов, жилото е здраво, конзолата е здрава, скоростната кутия е добре, въпреки, че не знам дали би имало значение. Вбесих се и взех тулбокс-а си с инструменти и дигнах капака. Откачих жилото, смазах отново конзолата, смазах и жилото, обрах му луфта, седнах зад волана и натиснах съединителя.. чудо, отново беше мек както когато я взимах тези поне 10-15 пъти от сервиза. Но това не решава проблема, защото след 5 натискане отново почва да се втвърдява.. Моля ви, помогнете ми по някакъв начин, защото отделих една година за тази кола, а още не съм приключил с основния ремонт. Не знам кога ще стигна до интериора, и честно казано това ми е най- малкият проблем. Не смятам да се отказвам да довърша проекта си, а и колата си заслужава. Произведена е 1987 година и учудващо няма ражда никъде. Двигателят е почти финализиран, остават само гарнитури да се сложат нови и е като нов, но този съединител ме притеснява. Вече не доумявам, но и е нормално като се има в предвид, че имам колата от не много отдавна, нямам познанията нужни ми за да извърша всичко сам и съм на 21 години, което ви говори, че опит нямам, но за сметка на това имам желание. Винаги помагам на хората по улиците, както и те на мен. Знам много истории за форума и ефективността му и това ме накара да се обърна към вас. Благодаря предварително за отделеното време. Поздрави!
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Голф 2: Проблем със съединител
коя конзола сте заварявали и смазвали?
конзолата на педалите ли? и с какво я смазваш?
според мен ти е закъсан кожуха на жилото,т.е. ново жило ти трябва
на едното ми поло така се получава след дъжд,пръскам в кожyха на жилото от към кутията с WD40 и се оправя до следващия дъжд а понякога и по дълго
конзолата на педалите ли? и с какво я смазваш?
според мен ти е закъсан кожуха на жилото,т.е. ново жило ти трябва
на едното ми поло така се получава след дъжд,пръскам в кожyха на жилото от към кутията с WD40 и се оправя до следващия дъжд а понякога и по дълго
Последна промяна от moimoimoi на Вто 24 дек 2013 9:34, променено общо 1 път.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Голф 2: Проблем със съединител
И аз съм на мнението на "moi". При положение, че всеки път щом смажеш жилото, педала омеква за 5-10 натискания.. вероятно проблема е именно в него. Не знам колко е скъпо.. но прежали тези пари и опитай.
- cloud
- Мнения: 226
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:22
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1Y
- Местоположение: Русе
Re: Голф 2: Проблем със съединител
Жило за съединител е 10-15лв. нищо не губиш ако го смениш
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 21 дек 2013 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2: Проблем със съединител
За конзолата на педалите имах в предвид, че я заварихме, да. Предполагам, че решението е точно това, което казвате, а именно жилото. Не го смених, защото от сервиза където смениха съединителя ми казаха, че жилото си било перфектно. Вчера го смазах пак и до днес нямам проблеми, но ще го сменя и ще кажа какво е станало. Благодаря ви много, че така бързо ми отговорихте!
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Голф 2: Проблем със съединител
жилото може да е добре ама кожуха не могат да влязат вътре да го видят в какво състояние е
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 53 госта