голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Мнениеот Bai Sando » Вто 27 дек 2011 22:36


Момчета нека по-запознатите от вас споделят при коя модификация на голф 3 той излиза заводски най-нисък?
GTI,GTI 16V,VR6,GT?Става въпрос за сток.Спортните пружини не ме вълнуват.
Искам да разбера,зада знам после от кой точно да търся такива стокови пружини :да:




Потребителски аватар
Вълков
Мнения: 192
Регистриран на: Сря 30 ное 2011 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград / Свищов

Re: голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Мнениеот Вълков » Сря 28 дек 2011 0:01


Двигателите на изброените от теб модификации са доста по - тежки от 1.6 и според мен няма да получиш желания от теб ефект :idea:


Потребителски аватар
surgula
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Мнениеот surgula » Сря 28 дек 2011 0:06


Колега ако мислиш да я сваляш със сток пружина не забравяй, че пружините са изчислявани за дадени килограми. Например при ВР6 пружината дори да е най-ниската и я сложиш например на 1.6 то предницата ще се вирне нагоре, защото двигателния отсек е значително по-лек. Добре е да споменеш за какъв двигател става въпрос. Аз когато си търсих пружини за 1.8-цата най-доброто решение за свалянето й се оказаха тези от ГТИ-16В (АБФ).


Потребителски аватар
vanko_5
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 8:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Мнениеот vanko_5 » Сря 28 дек 2011 0:54


На гти 16в е висока прожина


i3v3a3n
Мнения: 519
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Мнениеот i3v3a3n » Сря 28 дек 2011 2:17


зимаш флекса и почваш една витка две витки и така докато ти хареса ... всяка витка ти качва по 10 коня на колата ... па накрая може направо да ги махнеш слагаш по една втулка на нужната височина най-ниска разбира се и си трепач , само глей дупки да нема по пътя


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Мнениеот yoan4o » Сря 28 дек 2011 10:12


Някъде из форума имаше тема с този въпрос.

Пружините имат разни индекси.

Мери се височината по дебелината в мм. и така се изчислява твърдостта, а от нея идва и височината на самата кола.

Стоковите пружини за Голф 3 са еднакво високи. Различават се само по индексите.

За да се сложат стокови пружини и да се иска ефект на по-добра стойка трябват доста сериозни изчисления, понеже с пружини от по-тежък мотор ще се вдигне предницата, а от по-лек ще се снижи, но колата ще стане нестабилна и ще започне да кълве при неравности.

То точно за това и спортните пружини са по-твърди, щото колата става по-ниска. Всичко е физика, не само красота. mhihi

95% от форумните проекти го докарват до визия, но не и до перформънс, точно щото почти никой не обръща внимание на тия факти, а те са по-важни според мен.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Мнениеот Bai Sando » Сря 28 дек 2011 22:44


i3v3a3n написа:зимаш флекса и почваш една витка две витки и така докато ти хареса ... всяка витка ти качва по 10 коня на колата ... па накрая може направо да ги махнеш слагаш по една втулка на нужната височина най-ниска разбира се и си трепач , само глей дупки да нема по пътя

Браво много ми помогна :D Като няма какво да напишеш по-добре мълчи,а простотиите които написа си ги направи на твоята кола...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Мнениеот Bai Sando » Сря 28 дек 2011 22:57


Да вземем един сток 1.8 и един 1.8 GT.При GT-то се вижда че е една идея по-ниско.И при двата голфа двигателите са едни и същи,значи има разлика в пружините.
Решил съм да си сложа 15-ки и възможно най-късите фабр.пружини,зада не стърчи като щъркел.
Не гоня нито визия нито стабилност,просто колата да си вози нормално и да не се съобразявам и от най-малките дупчици по пътя.При мдификациите GT,GTI ми харесва стойката на колата,нито е много висока,нито много ниска.Тяхните двигатели с колко са по-тежки от моя? едва ли с повече от 30-40 кила?Би трябвало да придобие горе-долу тяхната стойка :roll:


Потребителски аватар
Вълков
Мнения: 192
Регистриран на: Сря 30 ное 2011 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград / Свищов

Re: голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Мнениеот Вълков » Сря 28 дек 2011 23:33


В най - лошия случай ще се получи ниска задница с по - висока предница. Ще проверя мисля че в сервиза на един роднина имаше някакви голфови пружини ако ще ти свършат работа :да:


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Мнениеот batko_miro » Сря 28 дек 2011 23:44


На гти не само пружините са му други. Има разлика и във фабричните амортесьори, стига да не са сменяни де. Преди време си бях играл да преглеждам задните амортисьори и за гти ги дават само газови и са една идея по-къси от нормалните на крайно разпънато положение. По каталозите за афтърмаркет части, пружините са различни единствено при гти, тд и тди(разликата е в предните заради мотора), вр6, синхро и задните на комби. ГТ никой не ги дели от другите. Имах идея на двойката да сложа стоково окачване от гти, но цената идваше горе долу колкото едни койлоувъри(при това с цени близки до кражбата), затова се отказах. Успех :да:


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Мнениеот RusH_DeMoN » Пет 24 яну 2014 18:27


И аз да попитам ако сложа пружини от GTI на мк3 афн,дали ще се получи ефекта,да слегне малко ?


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: голф 3 - Въпрос за фабрично най-къси пружини

Мнениеот yoan4o » Пет 24 яну 2014 19:53


Дa, понеже Aфн е по-тежък...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта