вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
колеги след трансформацията на голф3 АБУ в 2Е се появи проблем с вървежа във високите обороти Двигателя е 2е със всмукателен колектор от 1.8 АБС и моно от АБУ На 1.8 отвора на тампона на моното е 40мм на 1.6 е 35мм Дали може от намаленият диаметър на всмукаателния колектор да е проблема-затова ме интересува какъв е диаметъра на дросела на 2Е?
Последна промяна от ivansa78 на Съб 04 яну 2014 13:15, променено общо 1 път.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: вътрешен диаметър на дросел на 2Е
На колектора - 54мм, на гофрето - 63мм.
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
54 е вътрешния диаметър на дросела така ли?
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
Където влиза в колектора да. Стеснява се от гофрето към колектора. Ето го.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=404452
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=404452
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
дали е от това не е малка разликата 15мм, двигателя вървеше много добре с карбуратор от 1.8 но там отвора е бая голям-сега ако трябва да го правя и с колектор от 2е ще стане майка плаче
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
Ами с две думи си го скопил - грубо. Нормално да върви, колкото му е храненето.
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
дааа за съжаление си прав ама и като не знам какво да очаквам сложих скорости 4Т не съм ходил на магистралата но снощи като излязох на една отсечка по-права давам газ на 3та до 120 добре и остана там включих 4та ускорява ама по зле от АБУто
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
Все пак не мисли, че караш 115-ка, още повече, че по спомен 4Т бяха и дълги. В момента караш не повече от 80-90кс кола. Направи си го както си е според мен, моното толкова си може.
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
явно ще трябва да се дават още кинти май към 300 още поне 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
ivansa78 написа:Двигателя е 2е със всмукателен колектор от 1.8 АБС и ...

Имах съмнения в моята глава, та прегледах набързо една глава на АБС.
Колекторите нямат нищо общо. Особено като размер на отворите.
АБС-кия колектор е с много по-малки отворчета.
А и има поне един в повече - за вода за подгев на въздуха

-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
с междинен фланец който затваря част от отворите на главата водата не се ползва- тази за колектора
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
ivansa78 написа:с междинен фланец който затваря част от отворите на главата водата не се ползва- тази за колектора
Четох ти и другата тема. Общо взето си направил недодялано-скопена кола.
Няма как да имаш силни високи обороти с дупка 35мм към колектора. Съвсем не е случайно, че с увеличаването на обема и мощността на мотора се увеличава и сечението на "хранопровода" му в общия случай. Според мен за да тръгне изобщо тоя автомобил е нужно да сложиш нормален смукателен колектор, който да пасва на отворите на главата без да му запушваш част от сечението. Другият вариант е ако се преработи колектора на 2Е да му се сложи карбуратор отгоре, ама не зная дали е възможно да стане.
А и щях да забравя датчик за километража също от АБС А до това дали ще е спънат този двигател досега се движеше с карбуратор от 1.6 и се представяше много добре и като вървеж и като разход сега ще покарам и ще видя как е

Да ти кажа честно доскоро и аз карах такава трансформация подобна на твоята, само че в по-лек вариант. 1.6 АБУ с колектор и карбуратор от 1.3. Когато след 4 годишна вярна служба отделих всмукателния колектор и главата ми стана ясна истинската причина за невървенето във високите обороти. Формата на двете нямаше нищо общо, просто е бил закрепен колектора и нацапан със силикон, колкото да не взема въздух оттам

-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: вътрешен диаметър на дросел на Голф3 2Е
значи сега да доуточня преди двигателя беше с колектор и карбуратор от 1.8 ако сам написал 1.6 се извинявам но мисля че карбураторите са еднакви и биеше всички 1.8 осмици с по три коли разтояние Не е проблема в колектора там е направен много добре проблема е в два пъти по-малкия отвор на моното
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 102 госта