Bai Sando написа:Аз и да искам моя да го регистрирам,няма шанс,понеже така е ръждясал блока,че цифрите са изчезнали.
Търках го с шкурка,но си личи само една 7-ца на края,другото всичко е шуплички
![mrgreen :mrgreen](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Значи имаш късмет :)
Така или иначе няма значение за документалната страна - ясно е,че с подходящ човек всичко става,както и че принципно не е нужно да се прави...караш,колкото време караш и после на части или в Надин...там никой няма да и гледа номера на мотора.Голф 3 са на по 20 години...я изкарат още 5-10, я не, реално погледнато :)
Въпроса е до колко е смислена интервенцията със смяна на мотора примерно в случая от 3-ков на 4-ков,защото трябват много преправки и неща и части + работа еевнтулано може и да надхвърлят стойността на цяла 4-ка (която даже докуменално ще е ок).От там нататък дори да я направиш, е вечно твоя, докато не се разпадне и не замине или на части или на вторични...което примерно ще е след 5 години (достатъчно време да ти омръзне сегашната кола и да искаш още и още :) ).
ДА сложиш по-як бензинов мотор е доста по-просто и доста по-евтино,от колкото другото ти начинание и ако ще се занимаваш,по-добре така...макар че мотор + скорости,полуоски,окачване,спирачки,труд и т.н. неща, ще са примерно 2000лв и няма да си 100% сигурен какво купуваш, а цял голф е 3500лв
![rolleyes :rolleyes](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)