Здравейте, колеги. От скоро имам проблем с Голфа и той е следния. Пали доста трудно, откакто захладня. Първият път отказва да запали — пали и гасне. Ако е така времето, пали от втория и трябва да му подадеш веднъж газ за да не угасне, след което задържа оборотите на 1100, но работи доста тромава и тресе, докато загрее. Първият път категорично отказва да работи — пали и веднага гасне, дори и да подаваш газ. При по-студено време му трябват и повече опити — 3-4. Веднъж запалили през деня проблеми няма. Също започна да се случва и в движение да гасне — дори и при скорост от 80-90 при изключване от скорост гасне и после пак пали от 2-3 опит. И ако има връзка. Колата е с газ-това го прави на газ, на бензин не знам. И когато запаля повторно, пали, обръща на газ и веднага обръща пак на бензин и трябва ръчно да обърна на газ.
Някакви идеи от какво може да е?
Колата е Голф 3, 1.4, код на мотора AEX с ГИ MimGas.



Трудно палене сутрин и гаснене в движение — Голф 3, AEX
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно палене сутрин и гаснене в движение — Голф 3, AEX
Първо пробвай на бензин дали ги прави магариите, пък после ще видим. 

- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Трудно палене сутрин и гаснене в движение — Голф 3, AEX
И после тръгни от темп. датчика и този на делкото.
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Трудно палене сутрин и гаснене в движение — Голф 3, AEX
Може би ти трябват нови свещи.ivanovkbg написа: но работи доста тромава и тресе, докато загрее.
- lokva
- Мнения: 835
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
- Автомобил: Passat 3c
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
Re: Трудно палене сутрин и гаснене в движение — Голф 3, AEX
на мен ми се е правило подобен цирк на мотор NZ от скъсан маркуч на картерните газове
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Трудно палене сутрин и гаснене в движение — Голф 3, AEX
Jack Krauser написа:Може би ти трябват нови свещи.ivanovkbg написа: но работи доста тромава и тресе, докато загрее.
Свещите са на има няма 5-6хил.км. Дали е от тях?
Колеги, как мога да разбера, че е заминал температурния датчик? Някакво замерване?
И тоя т. датчик това ли е, с жълтия пръстен и ако да лесно ли се сменя?

- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно палене сутрин и гаснене в движение — Голф 3, AEX
Това е датчика,да. Не е скъп. По спомен около 15лв. Сменя се много лесно. Издърпваш металния щифт(или каквото е там) отгоре, издърпваш стария датчик, слагаш на негово място новия(добре е да е с ново уплътнение). Щифта на мястото му, закачаш буксата и си ти.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трудно палене сутрин и гаснене в движение — Голф 3, AEX
И внимавай когато сменяш датчика, трябва да си бърз, защото ще текне антифризец, и да не се панираш да ти изтекат водите, слагай бързо ;) Иначе само от него е проблема!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 01 апр 2013 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трудно палене сутрин и гаснене в движение — Голф 3, AEX
Колега, предполагам си проверявал антифриза... Миналата година и аз ги имах такива проблеми - паля, тръгвам, и след 2-3 километра изгасва. Дави се, като запали- само на високи обороти трябваше да я държа и 5 минути по- късно сякаш нищо не е било. Може да не ти завърта правилните кръгове с охлаждането, изглежда 1.4 го имаме този проблем...
Накрая, след като мислех, че е от газовото оказа се, че антифриз почти няма, не може да сгрее където трябва и затова гасне. Проблемът беше решен с 2 литра антифриз.
Дано това помогне- успех!
Накрая, след като мислех, че е от газовото оказа се, че антифриз почти няма, не може да сгрее където трябва и затова гасне. Проблемът беше решен с 2 литра антифриз.
Дано това помогне- успех!
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно палене сутрин и гаснене в движение — Голф 3, AEX
Как 2 литра, бе? Вие не си ли проверявате течностите по колата? Масло, антифриз, чистачки 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 117 госта