Нормално е малко да изсъсква при натискане на спирачката, но не е нормално, толкова да ти пропадат оборотите! Провери вакума към сервото, мисля че имаше гумен О пръстен, възможно е и сервото, да си заминава, което е кофти работа, също и уплътнението на помпата.
Дано и това ти е в помощ
stefanvo написа:Объни внимание:зад спирачната помпа има едно голямо кръгло нещо приличащо на тава!В него влиза маркуч от смукателните колектори!Използвайки вакуума,създаден от двигателят,вакуумният усилител намалява усилието което, е необходимо да приложи водача на спирачният педал!Когато мембраната на този усилител е скъсана се чува това характерно съскане,за което говориш.Оттам следва,че двигателят започва да смуче въздух от скъсаната мембрана,нарушава се горината смес(бедна),и оттам падат оборотите на двигателя! Имам познат с Рено Еспас-то беше толкова зле,че чак гаснеше точно поради тази причина! По принцип може да се кара така, но докога?Това е от мен!