Имам проблем с парното колеги!Не върти изобщо,казаха ми че проблема било в това,
не се вижда много хубаво на снимката на правилен пат ли съм,и за какво служи,мерси предварително на отзовалите се.
Голф 3 - проблем с парното
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 26 авг 2011 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пробллем с парното голф 3
Проблема ти не е от това
Бушоните гледал ли си ? Врътките работят ли ? Може ел мотора да е изгорял.

-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 26 авг 2011 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Пробллем с парното голф 3
всичките бушони са здрави и ключа работи,като подам + от запалката и тръгва.
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Пробллем с парното голф 3
Да не би тогава да е реостата ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пробллем с парното голф 3
това,което си показал е модула за управление на вентилаторите отпред на радиатора и компресора за климатика.Определено няма общо с твоя проблем.
За да си решиш проблема,трябва да кажеш повече информация - климатик или климатроник, заводски или допълнително монтиран или обикновено парно?
Ако е климатик, гледаш предпазителя за вентилатора дали е здрав - номер 6, 30А , свали го и го премери,защото може да изглежда здрав ама да не е. Ако е здрав, сваляш панела с врътките и мериш дали до ключа за вентилатора идва + и дали той работи (обикновено се разтопяват и спират да работят). Ако и там всичко е ок, пълзиш нататък - гледаш буксите на резисторния блок да не са нагорели или някоя да не прави добър контакт.Ако са ок, тогава се насочваш към вентилатора - сваляш вентилатора и гледаш дали той работи и дали има четки и колектор (обикновено свършват). Ако е изгоряла защитата на резисторния блок, вентилатора щеше да работи на 4-та степен.
Ако нямаш + до ключа,трябва да видиш тогава какво се случва по ред на всички неща - от бушонното табло по кабела през връзките, до ключа (има случаи да прекъсне самото бушонно табло,има случаи да прекъсне и буксата зад таблото и т.н. и т.н.
Ако е климатроник,е по-дълго за обяснение,затова ако е,пиши,за да ти обяснявам за него какво да правиш.
За да си решиш проблема,трябва да кажеш повече информация - климатик или климатроник, заводски или допълнително монтиран или обикновено парно?
Ако е климатик, гледаш предпазителя за вентилатора дали е здрав - номер 6, 30А , свали го и го премери,защото може да изглежда здрав ама да не е. Ако е здрав, сваляш панела с врътките и мериш дали до ключа за вентилатора идва + и дали той работи (обикновено се разтопяват и спират да работят). Ако и там всичко е ок, пълзиш нататък - гледаш буксите на резисторния блок да не са нагорели или някоя да не прави добър контакт.Ако са ок, тогава се насочваш към вентилатора - сваляш вентилатора и гледаш дали той работи и дали има четки и колектор (обикновено свършват). Ако е изгоряла защитата на резисторния блок, вентилатора щеше да работи на 4-та степен.
Ако нямаш + до ключа,трябва да видиш тогава какво се случва по ред на всички неща - от бушонното табло по кабела през връзките, до ключа (има случаи да прекъсне самото бушонно табло,има случаи да прекъсне и буксата зад таблото и т.н. и т.н.
Ако е климатроник,е по-дълго за обяснение,затова ако е,пиши,за да ти обяснявам за него какво да правиш.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 26 авг 2011 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Пробллем с парното голф 3
колата е с климатик заводско.и в момента неми работи нито парното нито климатика.като взема + от запалката и го докосна до пластината на копчето където се пускат степените на парното и започва да си работи от 1-ра до 4-та степен и климатика заработва (ако го включа). Утре след работа ще проследя всички кабели и да видим какво ще стане.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пробллем с парното голф 3
Ами както го описваш,нямаш + до ключа.Провери дали е така и ако е така,започни от по-простите неща - предпазител номер 6.Ако той е ок,тогава вече те чака ровене по кабелите.Може да имаш проблем в бушониерата,може и по кабелите до ключа, може и в куплунга на панела с ключа (грее там и се прецаква).
Така или иначе не е зле да свалиш вентилатора и да го разглобиш и почистиш хубаво - да го духнеш със сгъстен въздух и да му смажеш втулките, понеже когато вентилатора е мръсен и втулките не са смазани, задържа и хем се износва повече,хем товари инсталацията и съответно започват проблеми...

Така или иначе не е зле да свалиш вентилатора и да го разглобиш и почистиш хубаво - да го духнеш със сгъстен въздух и да му смажеш втулките, понеже когато вентилатора е мръсен и втулките не са смазани, задържа и хем се износва повече,хем товари инсталацията и съответно започват проблеми...

-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 26 авг 2011 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Пробллем с парното голф 3
Ще се грея хора :Д поне три пъти съм гледал предпазителите и уж са здрави обаче номер 6 се загледах малко повече и то тънко като косъмче едвам го видях че е прекъснат веднага смяна с нов и всичко е ок. Мерси за отзовалите се колеги. 

- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Пробллем с парното голф 3
То за това сме писали,
че бушони се проверяват само с мултицет !
Трябва да черпиш щом си решил проблема с 0,20 с'тинки !
че бушони се проверяват само с мултицет !
Трябва да черпиш щом си решил проблема с 0,20 с'тинки !
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пробллем с парното голф 3
Мда...предпазител се мери,за да е сигурно :)
По повод изграняето му - почисти вентилатора, както обясних по-горе, иначе след време пак ще изгори. Тъкмо като го свалиш, му виж четките, може да са накрая или да е изяден колектора и затова да гори предпазителя.Ако е така, ремонтирай или смени вентилатора направо, преди да те предаде някъде.

По повод изграняето му - почисти вентилатора, както обясних по-горе, иначе след време пак ще изгори. Тъкмо като го свалиш, му виж четките, може да са накрая или да е изяден колектора и затова да гори предпазителя.Ако е така, ремонтирай или смени вентилатора направо, преди да те предаде някъде.

-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 26 авг 2011 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Пробллем с парното голф 3
Ще трябва малко да почака че сега мие доста натоварено и нямам време,обаче при първа възможност съм го прегледал основно. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта