
Голф3 1.8 ми климатик
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Голф3 1.8 ми климатик
интересуваме ако сменя комресора с друг втора употреба ще имам ли проблем? казаха ми че стария ми компресор санден ,не може да се ремонтира!бил и стар с ъс стария фреон / може ли да го сменя с друг по нов модел?и колко е горе долу като цена? 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатик голф3 1.8 ми
При така поставен впрос, много трудно някой ще може да ти отговори еднозначно.
Ако стария компресор има механичен проблем т.е. е потрошен вътре, тогава се сменя с друг,който става на това място или същия като стария, ама не само това - промива се цялата система и се сменя ф-р дехидратора, защото иначе механичните боклуци от стария си остават в системата и отиват в новия - ефекта е същия и новия ще се потроши.
Ако стария компресор изпуска фреон и това му е проблема, тогава зависи дали климатика е заводски или допълнително монтиран и кой точно модел е, защото за повечето компресори Sanden има китове с резервни уплътнения и може да се ремонтира успешно (при заводските климатици на Голф 3 за всички компресори още има китове за ремонт, дори за най-дрътия компресор Sanden SD710, който е за фреон R12 и се слага на Голф 3 от 91-ва година до средата на 92-ра).
Това, че системата е за стария фреон, като цяло не е проблем. Кажи модела на компресора (трябва да го пише на него) или качи някакви снимки, кажи и какво му има,ако са ти казали и мога да ти бъда по-полезен с по-точна информация за конкретния компресор :)

Ако стария компресор има механичен проблем т.е. е потрошен вътре, тогава се сменя с друг,който става на това място или същия като стария, ама не само това - промива се цялата система и се сменя ф-р дехидратора, защото иначе механичните боклуци от стария си остават в системата и отиват в новия - ефекта е същия и новия ще се потроши.
Ако стария компресор изпуска фреон и това му е проблема, тогава зависи дали климатика е заводски или допълнително монтиран и кой точно модел е, защото за повечето компресори Sanden има китове с резервни уплътнения и може да се ремонтира успешно (при заводските климатици на Голф 3 за всички компресори още има китове за ремонт, дори за най-дрътия компресор Sanden SD710, който е за фреон R12 и се слага на Голф 3 от 91-ва година до средата на 92-ра).
Това, че системата е за стария фреон, като цяло не е проблем. Кажи модела на компресора (трябва да го пише на него) или качи някакви снимки, кажи и какво му има,ако са ти казали и мога да ти бъда по-полезен с по-точна информация за конкретния компресор :)

-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Голф3 1.8 ми климатик
компресора не е заводцки!санден но номера не личи . поизтрил се с времето! казаха ми че изпуска и не може да се ремонтира , произведен е 92г. от както и колата!затова питам дали става и друг компресор !
и какво още друго трябва да се смени за работи нормално!на стикера пише че е зареден с фреон R-12

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф3 1.8 ми климатик
Със сигурност може да стане друг компресор на това място, само че трябва да се види твоя какъв е, за да ти кажа какъв най-лесно може да стане. Това определя и какво още трябва да смениш. До тук за да стане като хората, трябва да се сложи друг компресор, да се изпразни напълно стария фреон, да се сложи нов ф-р дехидратор (това не е задължително, ама е силно препоръчително), да се сложат едни преходници на дюзите за зареждане, за да се знае, че е с новия фреон и да се зареди с фреон и масло.
Снимай стария компресор отпред и отзад и отгоре, за да мога да добия представа кой е и да ти кажа какво да правиш.

Снимай стария компресор отпред и отзад и отгоре, за да мога да добия представа кой е и да ти кажа какво да правиш.

-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Голф3 1.8 ми климатик
това е компресора
- Прикачени файлове
-
- picture150.jpg (15.89 KиБ) Видяна 872 пъти
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф3 1.8 ми климатик
Най-добре е да се свали този компресор от колата, като решиш да правиш климатика и да се види кой точно е, защото ако е SD7H15, може да се ремонтира. Ако е SD709, тогава може да се смени с SD7H15. Според това какъв 7H15 ще намериш, може и да не трябва да преправяш маркучите отзад, ако е със същите накрайници.Снимките са доста малки и не виждам добре дали с останал някакъв надпис на лепенката.
С две думи - проблема ти е лечим.

С две думи - проблема ти е лечим.

-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Голф3 1.8 ми климатик
снимките ми са малки защото по големи не могат да се качат!компресора е найстария модел санден от 1992, и фреон R-12 ИНАЧЕ НАДПИСА е почти изтрит с времето!майстора каза че, този компресор никога не може да стане имал някакви специални уплътнения които хем били скъпи хем вече не се и намирали! аз и затова реших и да се консултирам тук във форума!иначе за орентация етикета на компресора е черни букви на жълт фон.а не зелен ако има значение за модела ! 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф3 1.8 ми климатик
Зеления се слага на коли с R134. Ако ти е казал това,което казваш,явно е SD709 .За тях наистина вече няма части,а дори да намериш уплътнения,са едни китайски,дето карат месец-два,което не е решение. Слагаш следващия компресор, само че SD7H15 и си пак в играта



-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Голф3 1.8 ми климатик
компресора SD7H15, ЗА КОЙТО ГОВОРИШ горе долу за какви цени става въпрос? и освен него какво друго трябва да се смени?питам да знам струва ли си набутването? 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф3 1.8 ми климатик
Ами зависи...нов е според откъде го вземеш, ама под 500-600лв трудна работа, освен ако не е седял някъде години на ред (което му скапва уплътненията). Втора ръка е по-сложно, защото SD7H15 се ползва в този му вид (за универсален монтаж) с 15 разновидности според шайба и изходи отзад и още в заводски вид (с други шайби и изводи) при много коли и захващането и задния капак ги има в много разновидности, трябва да гледаш да пасва на стойката ти и капака отзад да е подходящ. Цената на компресор 2-ра ръка е между 100 и 180лв. Според това какъв ще намериш, се определя и какво още ще трябва да смениш...може да се наложи да се преправят маркучите отзад, ако този, който си намерил, е с различни резби от сегашните (което са едни между 50 и 100лв за работа и чаркове). За нов дехидратор (който не е лошо да смениш), труд по смяната на него и на компресора и зареждане с новия фреон + дюзи, ще се разделиш с около още 180-200лв .Разбира се няма никаква гаранция, че другия, който си взел 2-ра употреба, няма да изпуска, което означава, че може да се наложи да дадеш пари и за ремонтен к-т за него, което са още около 80-100лв части и 50-тина лв труд при свален компресор.
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Голф3 1.8 ми климатик
от така изложенето от теб мнение , май е по добре да не се захващам изобщо!ми то ремонта ще е по скъп от колата, която вече чукна 20г.добре че имам люк на тавана, ще използвам него : 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф3 1.8 ми климатик
Ами това вече е относително :) Аз казвам вариантите и възможните проблеми,които може да имаш, понеже с това се занимавам.Вече останалото е въпрос на късмет и състояние на системата ти и новия компресор,който ще вземеш. Лично аз,ако имах климатик,щях да си го оправя...проблема при теб е,че е допълнително монтиран и те дори,когато са изправни, не охлаждат толкова добре, колкото заводските (поради ред причини). Имай предвид,че оставиш ли климатика един път празен повече време (година-две-три), след това излиза доста по-скъпо да го оправиш вече.


-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Голф3 1.8 ми климатик
майстора каза без да го е свалял от колата , че не става защото имал уплътнения които изпускат наду го с въздох и седя 24 часа , като замери , нямаше никакво налягане . т. е с,т изпуска.това е основния проблем . дори се чудя след като не става
дали може да се сложи по къс ремък и да го елиминирам на цяло!
да вече втора година не работи компресора!
дали може да се сложи по къс ремък и да го елиминирам на цяло!

да вече втора година не работи компресора!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта