Въпрос за прегрял двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
koderider
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Въпрос за прегрял двигател

Мнениеот koderider » Сря 28 мар 2007 11:20


Здравейте колеги,

Дайте малко акъли какво да направя и къде да ида в пловдив на майстор че прегрях двигателя. Зелен/заблян шофьор съм та си карах голфчето 4 дена с развинтена капачка на казанчето за водата на радиатора. Накрая гаснеше и стържеше страшна раота, не е блокирал ама ше трее май да се отваря и да се гледа сериозно. Кажете моля ви какво мога да очаквам в тая ситуация и някои пекан сервиз или майстор да го прегледа че ми се реве направо за двигателчето :) па се парих вече от некфи сервизи и мастори, ма раотата май сериозна.
Одих в ХААС ма там с 300-та зора малко внимание ми обарнаха кат глеат че Г2 сам докарал ... и некфи 3к ониа разправя че стело да излезе ремонта, та ако варвяло, да не съм го барал ...
Има ли начин да разбера много ли съм го скапал и кво а ги питам по сервизите да не е баламосват :)

Благодарско предварително.




Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Сря 28 мар 2007 13:40


Така както разправяш положението май е много тежко... Отвори двигателя да видиш какво е положението и прецени дали да го правиш, че ако са задрали буталата отиваш на ремонт не за 3000лв. но поне за 1000лв. поне в София толкова излиза горе долу. Иначе най-малкото с което ще се разминеш е шлайф глава и гарнитура (250-300лв). Но щом казваш че нещо е стържело задължително прегледай бутала, ризи, лагери...


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 28 мар 2007 13:44


Направо си търси друг двигател :shock


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Сря 28 мар 2007 13:46


Jerom написа:Направо си търси друг двигател :shock

Май това е по-доброто решение.Причинил си сериозни поражения на стария. :(


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 28 мар 2007 13:56


За дадената от svetlin цена съм по-съгласен, ако са задрали много буталата и изка нови, ремонтни, но мисля, че това ще е тавана.
За идеята за нов двигател.... ми... ако си късметлия, да, но я си представи, че човекът, който го е карал преди това е бил по-заблеян и от теб и е забравил да сложи и пробката на картера??! Тогава ще имаш 2 свършили двигателя и пак отиваш на ремонт! А единствения сигурен начин да разбереш състоянието на един двигател е след като го запалиш... което значи поне 150-200 кинта демонтаж на твоя и монтаж на новия. Имаш и едно 300-350 лева новия/стар мотор.. До тук си 550 без никаква гаранция!
После технотест, разправии в КАТ...
Аз предпочетох кадърен ремонт на моя двигател и сега знам, че си карам и си свиркам.... на мацките покрай Тримона :lol:
Всъщност, и аз си патих от прегряване след късане на ремък, но при мен изби само гарнитура.. е, след изкривена глава, де! Ремонта ми излезе 600 лева, но не съм сменял бутала и основи лагери, а само биелни като профилактика.
Решавай, колега, кой вариант избираш и се обаждай. Мисля, че мога да те насоча към човек, дето ще ти свърши работа.


koderider
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот koderider » Сря 28 мар 2007 14:05


забравих да кажа още ... като я запалих още, вдигна оборотите много, близо 2000 оброта в тих режим. ама трагнах. после на първото крастовище изгасна, запалих я и карах мин 4 километра така, гасна още 4-5 пъти.

Препоръчвате ли изобщо да я карам преди да се направи аутопсията


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 28 мар 2007 14:07


За това мнението ще е еднозначно: НИКАКВО КАРАНЕ, ако дори се замисляш за ремонт!
Ако трябва, обади се! Лично ще те изтегля до моя човек, ако се разберете.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 28 мар 2007 14:07


koderider написа:забравих да кажа още ... като я запалих още, вдигна оборотите много, близо 2000 оброта в тих режим. ама трагнах. после на първото крастовище изгасна, запалих я и карах мин 4 километра така, гасна още 4-5 пъти.

Препоръчвате ли изобщо да я карам преди да се направи аутопсията

Тя и без туй вече е претърпяла невъзвратима кръвозагуба...тегли и ножа да не се мъчи....Издухай я на 7000 об/мин и вече няма да можеш да я караш


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 28 мар 2007 18:59


Само след като се отвори може да се коментира ако някой може да гледа на боб аз не мога.
Ако ще го ремонтираш:
бутала + сегменти + чопове
биелни + основни лагери
3бр. гарнитури ( картер+ глава+капак на клапани)
маслообирачи
шлайф на глава и блок(цилиндрите)
пасване на клапани
След всичко гореизброено става нов мотор и с разумна разработка минимум 100к само ще караш но за целта трябва да направиш инвестиция от 1000-1300лв. :(


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 28 мар 2007 19:40


znainainai написа:Само след като се отвори може да се коментира ако някой може да гледа на боб аз не мога.
Ако ще го ремонтираш:
бутала + сегменти + чопове
биелни + основни лагери
3бр. гарнитури ( картер+ глава+капак на клапани)
маслообирачи
шлайф на глава и блок(цилиндрите)
пасване на клапани
След всичко гореизброено става нов мотор и с разумна разработка минимум 100к само ще караш но за целта трябва да направиш инвестиция от 1000-1300лв. :(

Абсолютно точно,само с една малка подробност...да попаднеш на добър автомонтьор и честен автомагазинер...за България това е задача с повишена трудност...виж парите има кой да ти ги вземе...дори и на два- три пъти!


koderider
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот koderider » Сря 28 мар 2007 19:47


Благодаско голямо колеги за всички отговори, ще го мисля още малко кво да го правим ... тука един мастор в царацово май ше одим да видим нахвален, само да стигнем дотамката ... Поне ше знам сега горе-долу за кво става въпрос, за което благодарско пак :)
Тва за 100к след сериозен ремонта добре ми звучи ... па се надяваме и по-леко да се размине ама ... ше видим ... че ми жал за голфчето много, с мерак си го вземах, първа кола ми е ...


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Сря 28 мар 2007 21:20


мойта препоръка е онзи ден в София гледах,че се продава една джета в движение с газова уредба е верно малко поизгнила обаче за 1500лв.Взимаш я направо пробваш мотора и ше ти остане некой чарк за резерва.Слагаш си мотора на твойта и газ.


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Сря 28 мар 2007 21:24


обезкостяваш я даваш ненужните тенекий на отпадъци и ловиш някой лев.Струва ми се добра оферта.....


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Сря 28 мар 2007 21:40


STAMENOV написа:мойта препоръка е онзи ден в София гледах,че се продава една джета в движение с газова уредба е верно малко поизгнила обаче за 1500лв.Взимаш я направо пробваш мотора и ше ти остане некой чарк за резерва.Слагаш си мотора на твойта и газ.


:applause: точно


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 28 мар 2007 21:54


Аз не разбрах какъв е двигателя на колата. Ако е бензин и ако има газова уредба, според мен няма да се наложи да даваш много пари. Когато се кара кола с газова и когато няма течност, изпарителя замръзва и колата гасней. Единственото което може да замине са гумичките на клапаните и в най-лошия смисъл и сегментите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 103 госта