


Придърпване и чудене
Придърпване и чудене
Здравейте, имам проблем и незнам какво да правя. Както си карам независимо къде на магистралата, в града при постоянна скорост колата почва да придърпва от нищото и като и дадесх повече газ се чуди какво да прави. Ходих на диагностика и там показа 3 грешки : бензинова помпа, инжекцион и някаккъв клапан нищо не ми обясниха. Човека там изтри грешките и колата се оправи, но в петък заминах за една вила и на магистралата както си карах с 120/30 пак почна и направо изтръпнах. Ако можете да ми помогнете ще ви бъда много благодарен.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: Придърпване и чудене
karuzu написа: бензинова помпа, инжекцион и някаккъв клапан
- slavcata
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Придърпване и чудене
karuzu написа:Здравейте, имам проблем и незнам какво да правя. Както си карам независимо къде на магистралата, в града при постоянна скорост колата почва да придърпва от нищото и като и дадесх повече газ се чуди какво да прави. Ходих на диагностика и там показа 3 грешки : бензинова помпа, инжекцион и някаккъв клапан нищо не ми обясниха. Човека там изтри грешките и колата се оправи, но в петък заминах за една вила и на магистралата както си карах с 120/30 пак почна и направо изтръпнах. Ако можете да ми помогнете ще ви бъда много благодарен.
Колега на бензин ли,на газ ли караш,дай малко повече инфо!
Бензинов филтар сменял ли си
- cheren_golf
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 04 юни 2006 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Започни с горивен /може и въздушен/ филтър и да премерят налягането на бенз. помпа. Може да се наложи почистване на помпата /и дюзи на инж./ с ултразвук. Когато бърникат по колата /свалят помпата за почистване и др./ - да откачат акумулатора!
П.П. От личен опит знам колко е хубаво когато изпреварваш /при 120-130 км./ч./ да вземе да ти "глъхне"...
П.П. От личен опит знам колко е хубаво когато изпреварваш /при 120-130 км./ч./ да вземе да ти "глъхне"...
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Ммм, не знам... Даже и да не съм карал няколко дена, а навън е студено, пали от 3, най-много 4 развъртания. При положение, че акумулатора ми си е старичък и точката му отдавна не позеленява... Ако ДВГ е топъл, пали от "четвърт" оборот /чукам на дърво
/.
По-добре е обаче да ти отговори някой колега с ДВГ като твоя.

По-добре е обаче да ти отговори някой колега с ДВГ като твоя.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
karuzu написа:А нормално ли е да пали от 5-6 оборот понякога и от 7. Този като ми смянява филтрите ми каза че тези голфове са така да не се притеснявам. Излъгал ли ме е или е истина
Не, гаранция, че не са така!
Не бива, даже и в студено време, да се предполага, колега, че палене след 3-то развъртане е нещо нормално.
За дебитомера защо е отварян... едва ли някой може да ти каже. Може просто да са го почиствали, ама знае ли човек!?
Помпата наистина трябва да се провери налягането което дава и дебита. Едното е свързано с другото, но не са равнозмачни неща! Но трудното палене ме съмнява да е от нея. Да не би този клапан, за който е ставало въпрос, да е клапана за обратното гориво? Ако той е останал отворен, може да пада налягането в инжекцина и за това да прекъсва и глъхне, а в началото, докато помпата смогне да вдигне налягане, да пали трудно.
Все пак, не знам защо, но на мен ми се върти в главата една идея за центровка на запалването.
Я най-добре погледни това:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Поне ще си сигурен, че нещата ще бъдат свършени както трябва и ще ти бъде обяснено всичко!
днес преди работа бях на поредната диагностика да видя като се появи пак това чудо дали ще даде същите грешки но уви не!!! днес ми отчете грешка ламбда сонда. диагностика беше много учуден поради причина че колата седя запалена 10 мин и работата на сондата ми каза че била перфектна. изтри грешката и промяна в показателите нямаше. тръгвам си аз и да видя при нормално и по екстремно каране дали ще се появи, но уви нямаше го и лепнах една 24 каратова усмивка на лицето. от люлин до хаджи димитър сичко ток и жица спирам на моста чавдар на сфетофара тръгвам давам газ и ми се дорева сичко наново. а го питам маистора възможно ли е от време на време сондата да прави проблем тои ми вика не няма шанс. а относно паленето мисля да сменя дистрибуторната капачка да видя какво ще се получи. моля кажете къде ще мога да излекувам моето наскоро закупено бебче 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта