Придърпване и чудене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
karuzu
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Придърпване и чудене

Мнениеот karuzu » Нед 11 мар 2007 18:32


Здравейте, имам проблем и незнам какво да правя. Както си карам независимо къде на магистралата, в града при постоянна скорост колата почва да придърпва от нищото и като и дадесх повече газ се чуди какво да прави. Ходих на диагностика и там показа 3 грешки : бензинова помпа, инжекцион и някаккъв клапан нищо не ми обясниха. Човека там изтри грешките и колата се оправи, но в петък заминах за една вила и на магистралата както си карах с 120/30 пак почна и направо изтръпнах. Ако можете да ми помогнете ще ви бъда много благодарен.




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: Придърпване и чудене

Мнениеот musura » Нед 11 мар 2007 18:36


karuzu написа: бензинова помпа, инжекцион и някаккъв клапан


Потребителски аватар
karuzu
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karuzu » Нед 11 мар 2007 19:11


а възможно ли да е от дебитомера щото ми казаха че бил отварян. до това заключение стигна като видя че не е хванат с оригиналния винт


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Придърпване и чудене

Мнениеот slavcata » Нед 11 мар 2007 20:20


karuzu написа:Здравейте, имам проблем и незнам какво да правя. Както си карам независимо къде на магистралата, в града при постоянна скорост колата почва да придърпва от нищото и като и дадесх повече газ се чуди какво да прави. Ходих на диагностика и там показа 3 грешки : бензинова помпа, инжекцион и някаккъв клапан нищо не ми обясниха. Човека там изтри грешките и колата се оправи, но в петък заминах за една вила и на магистралата както си карах с 120/30 пак почна и направо изтръпнах. Ако можете да ми помогнете ще ви бъда много благодарен.

Колега на бензин ли,на газ ли караш,дай малко повече инфо!
Бензинов филтар сменял ли си


Потребителски аватар
karuzu
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karuzu » Нед 11 мар 2007 23:39


VW Голф 3 ГТИ 2000 кубика не е винтилиран, карам го само на бензин газ няма. Купих си го преди месец и му смених всички филтри, маслото, свещите и ангренажа с ролкита.


Потребителски аватар
cheren_golf
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот cheren_golf » Пон 12 мар 2007 0:26


На старата ми кола имах подебен проблем.Ако и пуши черно като дизел, провери катализатора да не се е задръстил и да бърка компа.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пон 12 мар 2007 8:46


Започни с горивен /може и въздушен/ филтър и да премерят налягането на бенз. помпа. Може да се наложи почистване на помпата /и дюзи на инж./ с ултразвук. Когато бърникат по колата /свалят помпата за почистване и др./ - да откачат акумулатора!

П.П. От личен опит знам колко е хубаво когато изпреварваш /при 120-130 км./ч./ да вземе да ти "глъхне"...


Потребителски аватар
karuzu
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karuzu » Пон 12 мар 2007 9:02


А нормално ли е да пали от 5-6 оборот понякога и от 7. Този като ми смянява филтрите ми каза че тези голфове са така да не се притеснявам. Излъгал ли ме е или е истина


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пон 12 мар 2007 9:36


Ммм, не знам... Даже и да не съм карал няколко дена, а навън е студено, пали от 3, най-много 4 развъртания. При положение, че акумулатора ми си е старичък и точката му отдавна не позеленява... Ако ДВГ е топъл, пали от "четвърт" оборот /чукам на дърво :) /.

По-добре е обаче да ти отговори някой колега с ДВГ като твоя.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 12 мар 2007 11:33


karuzu написа:А нормално ли е да пали от 5-6 оборот понякога и от 7. Този като ми смянява филтрите ми каза че тези голфове са така да не се притеснявам. Излъгал ли ме е или е истина

Не, гаранция, че не са така!
Не бива, даже и в студено време, да се предполага, колега, че палене след 3-то развъртане е нещо нормално.
За дебитомера защо е отварян... едва ли някой може да ти каже. Може просто да са го почиствали, ама знае ли човек!?
Помпата наистина трябва да се провери налягането което дава и дебита. Едното е свързано с другото, но не са равнозмачни неща! Но трудното палене ме съмнява да е от нея. Да не би този клапан, за който е ставало въпрос, да е клапана за обратното гориво? Ако той е останал отворен, може да пада налягането в инжекцина и за това да прекъсва и глъхне, а в началото, докато помпата смогне да вдигне налягане, да пали трудно.
Все пак, не знам защо, но на мен ми се върти в главата една идея за центровка на запалването.
Я най-добре погледни това:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Поне ще си сигурен, че нещата ще бъдат свършени както трябва и ще ти бъде обяснено всичко!


Потребителски аватар
karuzu
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karuzu » Вто 13 мар 2007 0:29


днес преди работа бях на поредната диагностика да видя като се появи пак това чудо дали ще даде същите грешки но уви не!!! днес ми отчете грешка ламбда сонда. диагностика беше много учуден поради причина че колата седя запалена 10 мин и работата на сондата ми каза че била перфектна. изтри грешката и промяна в показателите нямаше. тръгвам си аз и да видя при нормално и по екстремно каране дали ще се появи, но уви нямаше го и лепнах една 24 каратова усмивка на лицето. от люлин до хаджи димитър сичко ток и жица спирам на моста чавдар на сфетофара тръгвам давам газ и ми се дорева сичко наново. а го питам маистора възможно ли е от време на време сондата да прави проблем тои ми вика не няма шанс. а относно паленето мисля да сменя дистрибуторната капачка да видя какво ще се получи. моля кажете къде ще мога да излекувам моето наскоро закупено бебче :(


Потребителски аватар
karuzu
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karuzu » Вто 13 мар 2007 0:40


тези дни като се оправя в кат и данъчното ще звънна на васко да го питам де се намира!! и се надявам да ми излекува колицата!!!


Потребителски аватар
karuzu
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karuzu » Вто 13 мар 2007 14:15


А да попитам. Ако случаино се окаже че дебитомера са го прецакали нещо като са го барали и ламбда сондада пак даде някаква грешка, колко пари ще трябва да си приготвя??? Щото искам да си опрява колицата неискам да я продавам преди месец си я купих!!! :(


Потребителски аватар
karuzu
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karuzu » Пет 23 мар 2007 19:09


Колеги май проблема е решен. Вчера един майстор ми свали дебитомера и го почисти доста внимателно и като го сложи колата излетя :). И ако пак го направи поне ще знам от къде е проблема и ще копувам нов.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта