Здравейте,
Излизам вчера от един паркинг с моя Golf MK4 1998 г. 1.4 и се качвам по доста сериозен баир на 1-ва, с повечко газ. След средата на баира колата придърпа един, два пъти и загасна (нито съм сменял скорости, нито съм пускал газта). Завъртам ключа, върти, но не пали. Пускам ключа, а стартера продължава да върти (1-2 оборота още) и чак тогава спира. Пробвам пак, не става. Гориво колкото искаш има. Издърпаха ме и сега ще викам човек, който разбира от токове, защото мисля, че е нещо от този род. Има някаква аларма колата, която не ползвам никога и която не съм слагал аз. Ако имате някакви идеи - споделяйте, ако не - ще пиша като се оправя.
ПП
Вдигнах капака посредата на баира, като загасна, и ми направи впечатление, че акумулатора е мръднал малко и по-скоро кабелите отгоре се бяха разместили. Пипах, разкачах, местих, ама не запали.
Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повече
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч
Стартера, дето се върти на около 3000 оборота в минута, не знам как го определи колко точно оборота прави, след като пуснеш ключа, че ги сведе и до 1 или 2
.Ама не това е от значение. Върти ли нормално т.е. нормално, а не по-бързо от обичайното? Ако върти доста по-бързо от обичайното - скъсан ангренаж, пребити клапани и няма компресия. Можеш да свалиш пластмасовите капаци на ангренажните ремъци (на място и лесно) и да погледнеш дали и двата ремъка се въртят като въртиш на стартер.И да е от тях,то вече е станала белята, така че няма какво повече да повредиш. Също така виж дали като въртиш на стартер, се върти двигателя, защото ако имаш проблем със стартера, тогава може просто да си е изгаснала на баира и след това стартера да не е завъртял повече двигателя, за да запали. Ако си върти нормално и просто не пали - много неща - горивна помпа, електрически проблем по инсталацията, допълнително слагана аларма, датчик на коляновия вал, бобина (ако не си с 4 отделни) и т.н. и т.н. варианти.
Тогава вече ще ти трябва човек да я погледне и да ти каже какво и има.

Тогава вече ще ти трябва човек да я погледне и да ти каже какво и има.
Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч
Благодаря за изчерпателния коментар.
Дойде човек, който да погледне какви грешки дава. Първоначално даде нещо на коляновия вал. После даде грешка другаде, не ми стана ясно какво значи това, а и на човекът също. Аларма няма, т.е. има, но е само пищялка, не може да обърква нищо. В крайна сметка разбута момчето някви кабели и колата запали. Каза, разбира се, че не я е "поправил" и няма идея какъв е проблемът. Това стана преди няколко дни, от когато я карам без проблем. Но ми се ше да го отстраня това, каквото и да е то. Някакви идеи?
ПП
Почна да ми мига 'INSP' един ден преди да спре да пали, но неми се вярва да има някаква връзка.
Дойде човек, който да погледне какви грешки дава. Първоначално даде нещо на коляновия вал. После даде грешка другаде, не ми стана ясно какво значи това, а и на човекът също. Аларма няма, т.е. има, но е само пищялка, не може да обърква нищо. В крайна сметка разбута момчето някви кабели и колата запали. Каза, разбира се, че не я е "поправил" и няма идея какъв е проблемът. Това стана преди няколко дни, от когато я карам без проблем. Но ми се ше да го отстраня това, каквото и да е то. Някакви идеи?
ПП
Почна да ми мига 'INSP' един ден преди да спре да пали, но неми се вярва да има някаква връзка.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч
За Insp няма връзка,това е просто сервизен интервал,който като мине някакви километри или време, започва да напомня за сервизна инспекция.
Какви грешки е дало точно, всъщност е от огромно значение за това какво може да е било причината, пък е важно,защото следващия път може да се остави на 300км от дома
.
Където са пипани кабелите - разглобяване и преглед на буксите и кабелните снопове. Вероятно причината си е там и рано или късно ще умре пак.
Какви грешки е дало точно, всъщност е от огромно значение за това какво може да е било причината, пък е важно,защото следващия път може да се остави на 300км от дома

Където са пипани кабелите - разглобяване и преглед на буксите и кабелните снопове. Вероятно причината си е там и рано или късно ще умре пак.
Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч
А грешката на датчика на коляновия вал какво значи?
Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч
Аз имах подобни симптоми на един пасат Б5.
Спрях я на един наклон и не запали повече на бензин,покарах я само на газ и след ден-два запали на бензин.
После палише трудно няколко дена и накрая спря да пали изцяло на бензин.
Резултата бензинова помпа ,по точно ужасно мръсен резервоар.
Вътре имаше какви ли не боклуци и те задръстили бензиновата помпа.
Спрях я на един наклон и не запали повече на бензин,покарах я само на газ и след ден-два запали на бензин.
После палише трудно няколко дена и накрая спря да пали изцяло на бензин.
Резултата бензинова помпа ,по точно ужасно мръсен резервоар.
Вътре имаше какви ли не боклуци и те задръстили бензиновата помпа.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч
ndoe0 написа:А грешката на датчика на коляновия вал какво значи?
Затова казах, че е от значение каква точно е била грешката, а не само че е за датчика на коляновия вал. Колите не дават само грешка, ами и каква е и дали е активна в момента или е стара. Може да е прекъснат датчика, може да е че няма сигнал от него, може да е за нереален сигнал и т.н.

Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч
Добре, а предложение къде да я закарам да я погледне и някой друг? Съветът на този беше да я разкарвам...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 76 госта