Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повече

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ndoe0
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 19 мар 2011 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повече

Мнениеот ndoe0 » Нед 02 мар 2014 15:59


Здравейте,
Излизам вчера от един паркинг с моя Golf MK4 1998 г. 1.4 и се качвам по доста сериозен баир на 1-ва, с повечко газ. След средата на баира колата придърпа един, два пъти и загасна (нито съм сменял скорости, нито съм пускал газта). Завъртам ключа, върти, но не пали. Пускам ключа, а стартера продължава да върти (1-2 оборота още) и чак тогава спира. Пробвам пак, не става. Гориво колкото искаш има. Издърпаха ме и сега ще викам човек, който разбира от токове, защото мисля, че е нещо от този род. Има някаква аларма колата, която не ползвам никога и която не съм слагал аз. Ако имате някакви идеи - споделяйте, ако не - ще пиша като се оправя.
ПП
Вдигнах капака посредата на баира, като загасна, и ми направи впечатление, че акумулатора е мръднал малко и по-скоро кабелите отгоре се бяха разместили. Пипах, разкачах, местих, ама не запали.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч

Мнениеот zfa159 » Нед 02 мар 2014 17:06


Стартера, дето се върти на около 3000 оборота в минута, не знам как го определи колко точно оборота прави, след като пуснеш ключа, че ги сведе и до 1 или 2 :mhihi .Ама не това е от значение. Върти ли нормално т.е. нормално, а не по-бързо от обичайното? Ако върти доста по-бързо от обичайното - скъсан ангренаж, пребити клапани и няма компресия. Можеш да свалиш пластмасовите капаци на ангренажните ремъци (на място и лесно) и да погледнеш дали и двата ремъка се въртят като въртиш на стартер.И да е от тях,то вече е станала белята, така че няма какво повече да повредиш. Също така виж дали като въртиш на стартер, се върти двигателя, защото ако имаш проблем със стартера, тогава може просто да си е изгаснала на баира и след това стартера да не е завъртял повече двигателя, за да запали. Ако си върти нормално и просто не пали - много неща - горивна помпа, електрически проблем по инсталацията, допълнително слагана аларма, датчик на коляновия вал, бобина (ако не си с 4 отделни) и т.н. и т.н. варианти.
Тогава вече ще ти трябва човек да я погледне и да ти каже какво и има.


ndoe0
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 19 мар 2011 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч

Мнениеот ndoe0 » Чет 13 мар 2014 22:36


Благодаря за изчерпателния коментар.
Дойде човек, който да погледне какви грешки дава. Първоначално даде нещо на коляновия вал. После даде грешка другаде, не ми стана ясно какво значи това, а и на човекът също. Аларма няма, т.е. има, но е само пищялка, не може да обърква нищо. В крайна сметка разбута момчето някви кабели и колата запали. Каза, разбира се, че не я е "поправил" и няма идея какъв е проблемът. Това стана преди няколко дни, от когато я карам без проблем. Но ми се ше да го отстраня това, каквото и да е то. Някакви идеи?

ПП
Почна да ми мига 'INSP' един ден преди да спре да пали, но неми се вярва да има някаква връзка.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч

Мнениеот zfa159 » Чет 13 мар 2014 22:41


За Insp няма връзка,това е просто сервизен интервал,който като мине някакви километри или време, започва да напомня за сервизна инспекция.
Какви грешки е дало точно, всъщност е от огромно значение за това какво може да е било причината, пък е важно,защото следващия път може да се остави на 300км от дома :mhihi .
Където са пипани кабелите - разглобяване и преглед на буксите и кабелните снопове. Вероятно причината си е там и рано или късно ще умре пак.


ndoe0
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 19 мар 2011 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч

Мнениеот ndoe0 » Пет 14 мар 2014 14:18


А грешката на датчика на коляновия вал какво значи?


Потребителски аватар
Layer
Мнения: 6405
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч

Мнениеот Layer » Пет 14 мар 2014 16:17


Аз имах подобни симптоми на един пасат Б5.
Спрях я на един наклон и не запали повече на бензин,покарах я само на газ и след ден-два запали на бензин.
После палише трудно няколко дена и накрая спря да пали изцяло на бензин.
Резултата бензинова помпа ,по точно ужасно мръсен резервоар.
Вътре имаше какви ли не боклуци и те задръстили бензиновата помпа.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч

Мнениеот zfa159 » Пет 14 мар 2014 18:02


ndoe0 написа:А грешката на датчика на коляновия вал какво значи?

Затова казах, че е от значение каква точно е била грешката, а не само че е за датчика на коляновия вал. Колите не дават само грешка, ами и каква е и дали е активна в момента или е стара. Може да е прекъснат датчика, може да е че няма сигнал от него, може да е за нереален сигнал и т.н.
:beer


ndoe0
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 19 мар 2011 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK4 1998 г. 1.4 - загасна на баир и не запали повеч

Мнениеот ndoe0 » Нед 16 мар 2014 20:31


Добре, а предложение къде да я закарам да я погледне и някой друг? Съветът на този беше да я разкарвам...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 76 госта