Офф... от къде да започна?
Пробвахме с подаване на ток от друга кола(благодаря на колегата), дърпахме (пак благодарности на същият колега),но колата не иска. После минахме на етап "две глави мислят по-добре от една". Светваха ни някакви лампички(като по детските филми),ама нищо.
После дойде майстора.
Почнахме от бушоните,релетата,клемореда,извадихме бушониерата,после дистрибуторна капачка,комутатор и т.н. След това,преглед на всички кабелчета ,който според майстора можеше да са причината. И така стигнахме до бобината,той откачи една букса(не съм много в час),и дискотеката на таблото изчезна. После изкара една букса с два изхода от бобината ,даде с едно кабелче от + на акумулатора на единия изход,но не запали ,след това на другия и колата запали.
Забелязах, че няма оборотомер(бях сменил моя километраж с такъв с оборотомер преди 2 месеца),искарах буксата на километража и го накарах да върне всичко по старо му, и колата запали. Веднага си изкарах от багажника стария километраж закачих го и колата си пали докато и покажа ключа.
Това е съкратения вариант на решението на проблема

като цяло отне 3/4 часа.
Ако,някой по-компетентен знае защо се е получило така да сподели
Благодаря,на колегите отзовали се по телефона,и на колегата който дойде(имам да черпя

)
ПП: Съжелявам,че нямам снимков матерял,но още не съм си купил от тея МОЛаджииските телефони
