таблото гасне като изключа от контакт ГОЛФ 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

таблото гасне като изключа от контакт ГОЛФ 3

Мнениеот vwtuner » Съб 06 май 2006 0:54


начи като изключа от контакт дисплеите на таблото гаснат... като дам на контакт сичко си работи не ми пречи ама часовника се ебава
некви идеи? не ме питайте дали съм правил нещо по колата тия дни да не ви показвам снимки че ще се фанете за главата
заглавието mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Re: нещо преебах таблото гасне като изключа от контакт ГОЛФ

Мнениеот hosetovw » Съб 06 май 2006 9:06


vwtuner написа:начи като изключа от контакт дисплеите на таблото гаснат... като дам на контакт сичко си работи не ми пречи ама часовника се ебава
некви идеи? не ме питайте дали съм правил нещо по колата тия дни да не ви показвам снимки че ще се фанете за главата


значи неразбрах :roll:
барал ли си нещо или не :dontknow:
виж да не е нещо с алармата и в частност с имобилайзера ако имаш
такъв :да:


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Съб 06 май 2006 10:56


Клеморед на контактния ключ?


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Съб 06 май 2006 17:43


ми последните няколко дни съм сложил 2 допълнителни уреда които обаче са си с датчици отпред сложих нова аларма с дистанционно палене която съм я вързал на патрона дето ми е ключа

Клеморед на контактния ключ?


кое? :shock


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Нед 07 май 2006 16:03


vwtuner написа:ми последните няколко дни съм сложил 2 допълнителни уреда които обаче са си с датчици отпред сложих нова аларма с дистанционно палене която съм я вързал на патрона дето ми е ключа

Клеморед на контактния ключ?


кое? :shock


Когато нагори клемореда на патрона за палене на автомобила се получават такива проблеми. От него се разпределят тоците за таблото, паленето на автомобила, фаровете и тем подобни. Той е капсолован и не подлежи на поправка, но за сметка на това е евтин-10лв. и се подменя лесно.


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Нед 07 май 2006 17:18


Andrian_VT написа:Когато нагори клемореда на патрона за палене на автомобила се получават такива проблеми. От него се разпределят тоците за таблото, паленето на автомобила, фаровете и тем подобни. Той е капсолован и не подлежи на поправка, но за сметка на това е евтин-10лв. и се подменя лесно.


Първо не е ефтин, ефтините клемореди са турски и са боклуци и пъпките им заминават за отрицателно време,
а също така и не мисля че смяната е лесна, сменя се в сервиз :!:


П.С. Мисля че другаде се крие проблема при колегата :?
vwtuner - отиди при електричар и той сам ще ти открие проблема :wink:


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Пон 08 май 2006 1:23


бе не кое е точно това? щото съм вързал запалването на кабелите дето излизат от тва за ключа за паленето пък и нещо колата принципно не искаше да ми поема ключа от време на време и треаше с блъскане


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пон 08 май 2006 11:25


CellNet ™ написа:Първо не е ефтин, ефтините клемореди са турски и са боклуци и пъпките им заминават за отрицателно време,
а също така и не мисля че смяната е лесна, сменя се в сервиз :!:

:wink:


Аз моя си го смених сам. Махат се корите около волана. После се освобождава карето на волана, намиращо се до педалите и цялата пръчка излиза. Клемореда се държи на едно болтче, което като се развие и се подменя. После по обратния ред. Цялата процедура ми отне около 30 мин. като никога преди това не съм правил такова нещо.
Когато купувах клемореда имаше турски по 10лв. , италиански по 12лв. и германски по 16лв.

Но CellNet ™ съгласен съм с теб, че трябва да се отиде при електричар за да каже от какво е точно проблема.


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Пон 22 май 2006 1:53


не става ли без да махам пръчката?


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 16 апр 2007 22:03


колега, реши ли си проблема, нищо не си писал, а аз имам подобен проблем в момента и ми е супер нужно да почерпя от опита ти :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 16 апр 2007 22:43


цъ щом си правил някакви интервенции, значи си предобрил постоянният +.
какво разбираш под часовника се ебава?
ресетва се?
ако е така.. много вероятно е да си затрил постоянният + нейде...

помисли къде си барал..
100% трябва на някой от кабелите на таблото да имаш + без контакт..

ма сега ме мързи да търся.. схеми..
я опиши малко по-подробно кво разбираш под ебава...


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Пон 16 апр 2007 23:10


Колега само информативно погледни състоянието на бушонче номер 21,то е за интериора,плафони,централно и така-те работят ли?Сори ако мнението ти се стори тъпо,но погледни,ако се окаже клеморед драсни едно лично и ще ти обясня стъпка по стъпка,но наистина е малко сложничко....


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Вто 17 апр 2007 10:08


мда аз си бях задържал запалката с един борд и беше дала на късо в самия цокъл...и оттам ми гореше нейния бушон, който загасяше часовника и трип-метера, когато колата не е запалена...запалех ли я и часовника светваше...смених цокъла на запалката и нямаше проблем...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 17 апр 2007 10:11


Абе колеги, темата е от Май месец 2006 година... а Вили и ти барабар Петко с овцете! :twisted:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: buhata84 и 48 госта