начи като изключа от контакт дисплеите на таблото гаснат... като дам на контакт сичко си работи не ми пречи ама часовника се ебава
некви идеи? не ме питайте дали съм правил нещо по колата тия дни да не ви показвам снимки че ще се фанете за главата
заглавието mod edit: vaskoto1



таблото гасне като изключа от контакт ГОЛФ 3
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: нещо преебах таблото гасне като изключа от контакт ГОЛФ
vwtuner написа:начи като изключа от контакт дисплеите на таблото гаснат... като дам на контакт сичко си работи не ми пречи ама часовника се ебава
некви идеи? не ме питайте дали съм правил нещо по колата тия дни да не ви показвам снимки че ще се фанете за главата
значи неразбрах

барал ли си нещо или не

виж да не е нещо с алармата и в частност с имобилайзера ако имаш
такъв

vwtuner написа:ми последните няколко дни съм сложил 2 допълнителни уреда които обаче са си с датчици отпред сложих нова аларма с дистанционно палене която съм я вързал на патрона дето ми е ключаКлеморед на контактния ключ?
кое?
Когато нагори клемореда на патрона за палене на автомобила се получават такива проблеми. От него се разпределят тоците за таблото, паленето на автомобила, фаровете и тем подобни. Той е капсолован и не подлежи на поправка, но за сметка на това е евтин-10лв. и се подменя лесно.
- CellNet ™
- Sheriff
- Мнения: 2570
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Golf Capital of the World
- Контакти:
Andrian_VT написа:Когато нагори клемореда на патрона за палене на автомобила се получават такива проблеми. От него се разпределят тоците за таблото, паленето на автомобила, фаровете и тем подобни. Той е капсолован и не подлежи на поправка, но за сметка на това е евтин-10лв. и се подменя лесно.
Първо не е ефтин, ефтините клемореди са турски и са боклуци и пъпките им заминават за отрицателно време,
а също така и не мисля че смяната е лесна, сменя се в сервиз

П.С. Мисля че другаде се крие проблема при колегата

vwtuner - отиди при електричар и той сам ще ти открие проблема

CellNet ™ написа:Първо не е ефтин, ефтините клемореди са турски и са боклуци и пъпките им заминават за отрицателно време,
а също така и не мисля че смяната е лесна, сменя се в сервиз![]()
Аз моя си го смених сам. Махат се корите около волана. После се освобождава карето на волана, намиращо се до педалите и цялата пръчка излиза. Клемореда се държи на едно болтче, което като се развие и се подменя. После по обратния ред. Цялата процедура ми отне около 30 мин. като никога преди това не съм правил такова нещо.
Когато купувах клемореда имаше турски по 10лв. , италиански по 12лв. и германски по 16лв.
Но CellNet ™ съгласен съм с теб, че трябва да се отиде при електричар за да каже от какво е точно проблема.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
цъ щом си правил някакви интервенции, значи си предобрил постоянният +.
какво разбираш под часовника се ебава?
ресетва се?
ако е така.. много вероятно е да си затрил постоянният + нейде...
помисли къде си барал..
100% трябва на някой от кабелите на таблото да имаш + без контакт..
ма сега ме мързи да търся.. схеми..
я опиши малко по-подробно кво разбираш под ебава...
какво разбираш под часовника се ебава?
ресетва се?
ако е така.. много вероятно е да си затрил постоянният + нейде...
помисли къде си барал..
100% трябва на някой от кабелите на таблото да имаш + без контакт..
ма сега ме мързи да търся.. схеми..
я опиши малко по-подробно кво разбираш под ебава...
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: buhata84 и 48 госта