Въпрос относно маховик на GOLF 4 1.8 125hp (AGN) 4motion
Въпрос относно маховик на GOLF 4 1.8 125hp (AGN) 4motion
Колеги можете ли да ми кажете този Golf (GOLF 4 1.8 125hp (AGN) 4motion) с какъв маховик е ? Дали е демферен или едномасов ?
- pnkolev89
- Мнения: 45
- Регистриран на: Нед 04 авг 2013 19:56
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8 20V ADR
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Въпрос относно маховик на GOLF 4 1.8 125hp (AGN) 4motion
Здрасти колега, най-вероятно маховика ти е демпферен, на повечето по-съвременни автомобили са такива, но не мисля че това трябва да те притеснява ако ще сменяш съединител, проблемите са при дизеловите автомобили защото натоварването там е по-голямо и има повече вибрации. Някои от симптомите за износен маховик са вибрации при освобождаване от скорост и спиране(получава се някакъв дисбаланс), както и странни шумове и тракания когато колата е на празен ход които изчезват с натискане на съединителя. Това са наблюденията ми от три дизелови автомобила (Опел,Голф 4 и Сеат Толедо 2). За бензинов автомобил със счупен маховик все още не съм чул. Надявам се да съм бил полезен.
Re: Въпрос относно маховик на GOLF 4 1.8 125hp (AGN) 4motion
Благодаря за изчерпателния отговор, но все пак има ли начин да го провиря със сигурност ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], vasilev.lubo и 82 госта