Изчетох всичките теми с подобни заглавия и така и не открих моя случай. Ключът се върти наляво и надясно, като не превърта да прави цели обороти, ами си спира точно където си трябва. Разликата обаче е, че когато въртя, няма никакво "съпротивление", ами сякаш ключа се върти в масло. Пробвах да махна решетката и да отворя капака, но така и не успях. Навежда ме на мисълта, че най-вероятно жилото се е откачило евентуално от по-силно затворена врата (да не кажа "прасната"), но пък не помня да съм я засилил толкова.. Някой предложение как да постъпя ? През акъла ми е камъка, дето стои в момента до голфа, та да го вкарам в употреба и съответно като влезна в колата, свалям кората и закачам жилото
ПП: Колата е в кв.Дианабад (до бензиностанция Шел). Ако някой има желание да помогне, помощта му ще ми е добре дошла. Почерпката е подсигурена
Последна промяна от Хри100в на Сря 02 апр 2014 14:35, променено общо 1 път.
Може би пишеш за голф 3. Защо не влезеш през багажника или пасажерската врата? Най-вероятно се е счупил палеца(връзката от патрона до бравата).
Влез през багажника, отключи си колата като вдигнеш лостчето и ще отвориш вратата. Сваляш кората и гледаш пораженията. Ако е палеца, внимавай какъв ще си купиш, новите по 1-1.50 лв. са дебели и трябва да се пилят. По-добре втора употреба или оригинален. ПП: Може да използваш случая да почистиш и гресираш механизма, успех!
Колега, миналото лято и аз поради проблем с ключалката си бях заключил полото -2f. Това което направих бе да вкарам две отверки между рамката на вратата и купето за да се получи малка фуга. След е едно въженце накрая с примка и с помощта на една тел да го насоча към лостчето за отключване от вътрешната страна. Примката хване ли лостчето стягаш, сърпаш и готово. Така я отворих.
забравих да спомена, че багажника и пасажерската врата са с ключалки, различни от шофьорската, т.е. нямат нищо общо и съответно се използват само за дръжки а понеже наскоро ми я бяха отворили и откраднаха CD-то, та от тогава махнах пластмасовите винтчета и при заключени врати не стърчи нищо, само се вижда металното, но е невъзможно да се издърпа с тел или примка през оплатнението.
В такъв случай се моли да е изпаднало всичко от счупения палец, защото на 90% това ти е проблема. Патрона не се държи на нищо друго, държи го палеца с пружинката. Пробвай като е вкаран ключа с въртеливи движения да извадиш патрона. Внимавай ключа да остане на него, за да не събираш патрон по паркинга. Като го махнеш, светни с едно фенерче и ще видиш къде е влизало счупеното палче. Бъркаш с тънка отвертка и натам схемата ти е ясна в коя посока трябва да се отключи.
А ключар дали не може да я отключи - аз съм в Дървеница, до нас има едно ключарско ателие, денонощно, мога да отида да проверя какъв им е номара и да ти го напиша. Според мен няма да излезе по скъпо, отколкото да разбиеш някое от малките прозорчета и след това да се занимаваш да го сменяш.
съмнявам се да стане със чупене на стъкло...на вентото наскоро открих че ако е заключена колата и опитам да я отключа с палчето се включва компресорчето на централното и не позволява да се отключи.безболезнен вариант е да отвориш предния капак,да свалиш калника и с кабелче от акумулатора да подадеш + на зеления мисля кабел от снопа който влиза във вратата.поне аз така бих пробвал.др вариант ти е ключар,но не вярвам да минеш с по малко от 50-60 лв...ако все пак решиш да чупиш стъкло мога да ти дам стига да си с 4 врати
Колеги, както казахте по-горе, причината за моя проблем е била точно счупена "кукичка" ако мога да я нарека, при пружината. Взех прозорец за 15 кинта от Орландовци и същото метално "щифтче" за 15лв и универсалния инструмент - 12кг чук. Съответно последва чупене на прозорец, издърпване на палчето на шоферската врата, но имаше едно нещо, което ме спъна. Когато го вдигнех, то автоматично се сваляше надолу и заключваше всички врати, като междувременно моторчето отзад при багажника не спираше да бучи за около 30ина секунди. Последва демонтаж на кората, закачане на новия елемент към механизма, слагане на прозорец, чистене на стъклата (поне 20мин ) и доволно прибиране удома. за 30 лв., нерви и няколко часа обикаляне из моргите се свърши работата
Аз една седмица си отключвах колата с отвертка, поради същата причина, вадех патрона, отключвах с отвертката и пак го нанизвах на дръжката. Това от мързел да отида да си купя здрави патрони На някой ако му се наложи да знае, че една дълга и широка права отвертка върши идеална работа, няма нужда от чупене на каквото и да е.