Контактен ключ-как да се размонтира ключалката?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tihcho
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 18:38
Автомобил:
Двигател:

Контактен ключ-как да се размонтира ключалката?

Мнениеот tihcho » Нед 06 мар 2005 19:41


Бихте ли ми казали как да намеря точно къде е щифта на контактния ключ и с кой номер бургия да разпробия корпуса за да го натисна и да извадя ключалката . На предишния ми Голф 2 бях загубил ключовете и майсторите-ключари го направиха това за да свалят клчючалката и да направят нови.
Проблема ми е като при много колеги. На студено колата пали, като загрее не. Карах си така, докато един ден отказа да запали и на студено, тогава започнах с почукването по стартера. Имаше ефект известно време, докато един ден на студено и с почукване и с удари не искаше да запали. Викнах някакъв маистор и той ми каза, че стартера е за смяна. Сложих друг стартер втора употреба. Майсторите в сервиза обаче ми казаха , че стария ми стартер е наред. С новият стратер се возих нормално един ден и проблемите се повториха. Колата започна обаче и на студено да не иска да завърти. Викнах друг майстор и той даде с кабел контакт директно от акумулатора на стартера и той завъртя. Та този майстор ми каза , че проблема най-вероятно е в контактния ключ. Та започнах да паля вече така-с кабел, директно ток на стартера давам. Странното е обаче следното-като запаля веднъж с кабела и загася веднага(двигателя не е работил повече от 5-10 секунди) паля без проблем като си завъртя контактния ключ, като покарам известно време и загрее доста пак не мога да запаля от контактния ключ, а пак подавам директно ток от акумулатора на стартера и той си завърта и паля.
Та проблема е , че колата е Голф 2 , 1,6 бензин, 84 година, АВТОМАТИК!!! и нали се сещате, че с бутане не мога да я запаля. Вече ми писна от тия упражнения с кабели и майстори, та ако може дайте съвет какво може да е, и ако контактния ключ е нагорял, може ли да се почисти или трябва да се слага нова ключалка. Благодаря предварително за мненията!




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 06 мар 2005 19:46


Ако контактния ключ ти е нагорял с демонтирането на патрона нищо няма да се промени,мога да ти снимам местоположението но не знам как да кача снимката.Проблема ти ми изглежда електрически а не механичен.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 06 мар 2005 20:28


Ако все пак проблема е там - ключа за паленето няма нищо общо, по-скоро е клемореда и няма нужда да се разпробива ключалката.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Нед 06 мар 2005 21:45


Клеморед-а струва около 10-15лв, тичай и взимай един, после разглоби долната част на кората около волата и извади стария и сложи новия :)


tihcho
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 18:38
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот tihcho » Нед 06 мар 2005 23:13


Благодаря! Понеже не съм запознат кое е точно клеморед- един въпрос на лаик. Кое е точно клеморед -тази част, на която са закачени всички кабели, които отиват към контактния ключ или тази с която завършва контактния ключ? Извинявам се пак за тъпия въпрос!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 06 мар 2005 23:20


Точно това е клемореда. Писал съм ти ЛС.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 111 госта