проблем със семеринката на разпределителния вал:(
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
проблем със семеринката на разпределителния вал:(
започвам от това че заради запушен мракуч за маслените пари(имаше огромно количество конденз и под капака на клапаните кадето е цедката)по тази причина смених всичките семерини по мотора,но с това мъките ми не приключиха!
след няколко дена видях че семеринката на разпред.вал отново е протекла или поточно просълзила(да поясня че семерините са виктор-рейнц).разглабям наново и този път смъкнах 1-та петичка на вала за да видя дали съм набил семерината докрай.смъкнах я много внимателно и установих че и няма нищо като нова е.купих си все пак друга само че този път си взех corteco сложих я пак-същата работа,гледах дали вала няма ръб-няма

- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Говоря за това, което е под №4. Май за същия клапан говориш и ти.
http://images14.snimka.bg/002506973.jpg
Не знам какво има обаче под самия капак. В събота докато си сменях тампоните в сервиза на един приятел, доиде едно Голфче, което плюело от маркуча точно след клапана на капака. Не видях какъв мотор беше, защото бях яко под пара в момента, но когато приятелчето наду с въздух през щуцера на тоя капак от другата страна, дето има една решетчица, почти нищо не излизаше. Предполагам, иска здраво накисване с бензин/корисилин.
http://images14.snimka.bg/002506973.jpg
Не знам какво има обаче под самия капак. В събота докато си сменях тампоните в сервиза на един приятел, доиде едно Голфче, което плюело от маркуча точно след клапана на капака. Не видях какъв мотор беше, защото бях яко под пара в момента, но когато приятелчето наду с въздух през щуцера на тоя капак от другата страна, дето има една решетчица, почти нищо не излизаше. Предполагам, иска здраво накисване с бензин/корисилин.
- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
евала на колегата сашобас. само еуринг брат. другите не стават / по мое лично мнение без да обиждам/ каковци и рейнц = до 10 000, че май са им много и 5000км. маслото теква и пак наново. и то ако еуринга ти го изкарат от цял комплект / от гарнитура / иначе ..........
Последна промяна от golfarata на Сря 28 мар 2007 20:10, променено общо 1 път.
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Росен2 и 86 госта