
От днес ми се появи странен проблем, пътувах около 200 км почти с спирането на колата за няма и 5 минути, отдолу почна да блика антифриз, отворих капака оказа се тоя прословут охлюв под капачката на делкото,(беше сцепен и то даже не сцепен а имаше съвсем малка дупчица от която църкаше антифриза) то беше ясно ще се сменя тоя таралеж ли е там какво е дето всички маркучи влизат в него. Ходих до магазина купих нов таралеж ли тройник (някакъв усилен) ли там е и отделно купих нова капачка(На казанчето). Смених всичко налях вода, за теста вързах маркучите всичко както си застана запалих загря колата почна да надига нивото на водата в казанчето стига почти до горе отстрани на казанчето почва да прелива, и след около 20 тина сек се пуска перката и веднага почва да пада нивото на водата след което достига под минимума?! И тоя процес се повтаря?! Проверихме дали не е направила белята (вода+масло=ла*но) но НЕ Е. Нямаше боза...

Колеги може ли да съм объркал подредбата на маркучите, (въпреки че не ми се вярва по-простата причина че всеки маркуч си застава по местата, и по извивки и дължина..)
В какво може да е проблема?! Аз самият бях много учуден, по простата причина че я карах 200км и то го направи когато колата вече беше угасена?! Нямам идея, моля чакам вашите мнения!
Благодарен съм на всеки един, който би могъл да помогне, с мнения!
Извинявам се на екипа ако вече има такава тема и моята я дублира!
