Голф 2, 1,8 mono RP Трапецовиден ремък
Голф 2, 1,8 mono RP Трапецовиден ремък
Здравейте колеги :) Проблема се изразява в някакво стържене между 1000 и 2000 оборота и ми се чува от към хидравличната помпа или от водната. Колата е с три ремъка, а именно ангренажен и два трапецовидни (генератоа е единия, а другия са водната и хидравличната). Мотора е RP и не знам как да сваля трапецовидния ремък на водната и хидравличната за да проверя за луфтове или да завъртя няколко оборота на ръка и да видя какво е. Проблема се появява при топъл двигател. Нещо друго преди 2-3 седмици при големите наводнения в София, на околовръсното при Икея влязох в 50-60 см вода и колата изгасна. Моментално я запалих и я изкарах от там, но явно някой от лагерите е заминал. Ще съм благодарен ако ми помогнете да я излекувам и да ми кажете кои болтове да развия за да освободя въпросния ремък.

Последна промяна от radik90 на Пон 19 май 2014 7:39, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трапецовиден ремък Г2
един много лесен метод,взимаш една по голяма отверка единия краи слагаш на корпуса на алтернятора а на дръжката слагаш ухото като внимавяш да не стане някоя беля , така ще чуеш от къде идва шума. аз имах подобен проблем с гадно стържене като загрее,оказа се капака на ремъка
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Трапецовиден ремък Г2
Обзалагам се, че ти е пренатегнат ангренажния ремък и ти вият лагерите на паразитния вал.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трапецовиден ремък Г2
и това също е възможно
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Трапецовиден ремък Г2
Аз лично разхлабвам болт 17 и гайките 13 и 23, а след това с болт 22 отпускам помпата.
Конкретно болт 16 при мен (а предполагам и при теб) не е с кръстата отверка, а пак е 6-тостен и иска сравнително малко 'гедоре' с удължение, за да се хване контра на гайката.
всички болтове и гайки са с ключ 13.
Но щом белята е при загрял мотор настина много възможно е да е пренатегнат ангренажен ремък.
Re: Трапецовиден ремък Г2
Благодаря ви колеги :) Днес нямам време, но утре ще видя къде е проблема и ще пиша. Надявам се да не е ангренажния, той е сменян преди 3 години със ролката и от тогава не е пипан вече 30к км.
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Трапецовиден ремък Г2
По-скоро се надявай да е от него, защото проблема ще се оправи с леко разхлабване на обтяжната ролка и ще си спестиш допълнителни главоболия.
Re: Трапецовиден ремък Г2
Проблема се оказа, че е в алтернатора :) От тук вече трябва да видя по форума дали е възможно сам да си го рециклирам или да търся майстор. Благодаря ви колеги още веднъж!
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 2, 1,8 mono RP Трапецовиден ремък
Лагерите ли ти бяха заминали - в смисъл лекинко стържеха? Ако е така, да знаеш, че може да са поспекли по валове и отвори и да излезнат със много голям зор. При мен така бяха станали, че като се опитаха да ги извадят с бая бой и зор, накрая се скъса единия от проводниците
, не помня точно какво стана, но се получи точно, защото лагерите бяха спекли в гнездата си, така че внимавай с ремонта!

Re: Голф 2, 1,8 mono RP Трапецовиден ремък
Аз това тъпо Valeo ще го разкарвам и без това с хиляда зора докарва 13,8V. Мисля да слагам Bosch, евентуално ще сменя шайбата и така :) Стърженето си се чува и на ръка като се завърти, но пък не оказва почти никакво съпротивление.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2, 1,8 mono RP Трапецовиден ремък
ако ще сменяш алтернатора сменяй го направо с 90амперова
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2, 1,8 mono RP Трапецовиден ремък
ако ще сменяш алтернатора сменяй го направо с 90амперова
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта