Имам следната питанка,
Ще влизам скоро в бокса за смяна на окачване и реших покрай това и да направя една профилактика на главата, която да включва - смяна на гарнитури, гумички на клапани, напасване на клапани и евентуално да пилна главата 2 десети в комбинация с по-тънка метална гарнитура.
Та специално питанката е, струва ли си да я свалям с 2 десети или да си я оставя сток, но с по-тънка гарнитура?



Профилактика на главата
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Профилактика на главата
musura написа:Имам следната питанка,
Ще влизам скоро в бокса за смяна на окачване и реших покрай това и да направя една профилактика на главата, която да включва - смяна на гарнитури, гумички на клапани, напасване на клапани и евентуално да пилна главата 2 десети в комбинация с по-тънка метална гарнитура.
Та специално питанката е, струва ли си да я свалям с 2 десети или да си я оставя сток, но с по-тънка гарнитура?
Първо трябва да знаеш каква степен на сгъстяване искаш да постигнеш и съответно смяташ дали тънката гарнитура ще е достатъчна.А в какъв смисъл дали си струва

- intatto
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Профилактика на главата
ако наистина нямаш основателна причина да сваляш главата не го прави няма такава профилактика препоръчана от производител.направи си окачването и си свиркаи.а за шлаиф на глава не е по избор колко 10ти да се свалят това е работа на шлаифиста.отнема се толкова материал докато се постигне идеална равнина 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Профилактика на главата
intatto написа:ако наистина нямаш основателна причина да сваляш главата не го прави


Има основателна причина!
Тук една Фастра с нитро му отправя предизвикателства!


- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Искам да я резна малко, за да се подобри евентуално вървежа, но ако няма да има осезаема разлика, няма да го правя. Затова питам дали си струва да увелича степента на сгъстяване (и да се промени ъгъла на запалване) и съответно да карам само със 100 октанов бенц, или да не я пипам


radotom написа:Има основателна причина!
Тук една Фастра с нитро му отправя предизвикателства!![]()

- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
musura написа:Искам да я резна малко, за да се подобри евентуално вървежа, но ако няма да има осезаема разлика, няма да го правя. Затова питам дали си струва да увелича степента на сгъстяване (и да се промени ъгъла на запалване) и съответно да карам само със 100 октанов бенц, или да не я пипамradotom написа:Има основателна причина!
Тук една Фастра с нитро му отправя предизвикателства!![]()
Мусур само с главата и то в тези граници разлика едва ли ще видиш,но с един порт на смукателя,питай MK2 от форума за налягането на бенза,имаш хубав хедерс,тогава ще се поотпуши и то добре! http://clubgti-bg.com/viewtopic.php?t=1 ... 9be54c4ed8
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
golfer написа:по-добре сложи керамични водачи.
Дай повече инфо - ценя, начин на доставка, потенциален ефект?
П.П. За пиленето съм си мислел нещо съвсем малко - 2-3 десети, ама знам ли? Четох из нет-а, че даже и без пилеж само с по-добър бензин и промяна на запалването има положителен ефект...
Някой може ли да ме светне, как се бъзика запалването и какъв е шанса да посера нещо, ако пипам там?
-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Профилактика на главата
radotom написа:intatto написа:ако наистина нямаш основателна причина да сваляш главата не го прави
![]()
![]()
Има основателна причина!
Тук една Фастра с нитро му отправя предизвикателства!![]()
коя е таа астра да и отправя и аз едно предизвикателство

не съм чувал на КР-ите дали могат да им се резнат главиците повечето не препоръчват тази дейност, пък и ако е за 1, 2 десети то те са си стандартна процедура заради задължителното изкрявяване което се получава с времето, общо взето всяко сваляне на главате е последвано от лек шлайф. има по скъп варянт, но далеч по ефективен варянт за сгъстяване - други буала, но по запознатите да кажат какви трябва да са

общо взето няма да получиш кой знае какъв вървеж, аз съм с шлайф 0.4 и не усещам никаква рзлика от преди. виж при ХЕ-тата може да се шлайфа до 1мм там вече е друга бира

айде сега и аз да кажа нещо......
Като ще сваляш главата и искаш да засилиш мотора ето една сметка от мен (като малко разбиращ вече от КР и ПЛ)
С стъргането на главата 0.4мм намаляваш камерата с ~2cc
което прави:10.47:1 степен на сгъстяване.....
ще усетиш разлика определено, но това води до други промени.....
Колата трябва да я обогатиш което значи разход на гориво, други свещи с друго топлинно число, малко повече "аванс" примерно 10градуса, задължително мин 98 бензин. Мога да пиша още много но.... минусите са повече от плюсовете!
замисли се над момента че караш градски автомобил който караш почти ако не и всеки ден!
Като ще сваляш главата и искаш да засилиш мотора ето една сметка от мен (като малко разбиращ вече от КР и ПЛ)
С стъргането на главата 0.4мм намаляваш камерата с ~2cc
което прави:10.47:1 степен на сгъстяване.....
ще усетиш разлика определено, но това води до други промени.....
Колата трябва да я обогатиш което значи разход на гориво, други свещи с друго топлинно число, малко повече "аванс" примерно 10градуса, задължително мин 98 бензин. Мога да пиша още много но.... минусите са повече от плюсовете!
замисли се над момента че караш градски автомобил който караш почти ако не и всеки ден!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта