Профилактика на главата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Профилактика на главата

Мнениеот musura » Вто 27 мар 2007 14:54


Имам следната питанка,

Ще влизам скоро в бокса за смяна на окачване и реших покрай това и да направя една профилактика на главата, която да включва - смяна на гарнитури, гумички на клапани, напасване на клапани и евентуално да пилна главата 2 десети в комбинация с по-тънка метална гарнитура.

Та специално питанката е, струва ли си да я свалям с 2 десети или да си я оставя сток, но с по-тънка гарнитура?




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Профилактика на главата

Мнениеот NovobranecGT » Вто 27 мар 2007 15:34


musura написа:Имам следната питанка,

Ще влизам скоро в бокса за смяна на окачване и реших покрай това и да направя една профилактика на главата, която да включва - смяна на гарнитури, гумички на клапани, напасване на клапани и евентуално да пилна главата 2 десети в комбинация с по-тънка метална гарнитура.

Та специално питанката е, струва ли си да я свалям с 2 десети или да си я оставя сток, но с по-тънка гарнитура?

Първо трябва да знаеш каква степен на сгъстяване искаш да постигнеш и съответно смяташ дали тънката гарнитура ще е достатъчна.А в какъв смисъл дали си струва :?:


Потребителски аватар
intatto
Мнения: 115
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Профилактика на главата

Мнениеот intatto » Вто 27 мар 2007 15:35


ако наистина нямаш основателна причина да сваляш главата не го прави няма такава профилактика препоръчана от производител.направи си окачването и си свиркаи.а за шлаиф на глава не е по избор колко 10ти да се свалят това е работа на шлаифиста.отнема се толкова материал докато се постигне идеална равнина :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Профилактика на главата

Мнениеот radotom » Вто 27 мар 2007 15:37


intatto написа:ако наистина нямаш основателна причина да сваляш главата не го прави


:офф :офф
Има основателна причина!
Тук една Фастра с нитро му отправя предизвикателства! mhihi mhihi


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 27 мар 2007 17:08


Профилактиката я знеш,да го полееш с 200мл водица да почисти нагара и налепите.
п.п Един авер беше шлайфал една пача 3мм /роувър некъв/ защото имала пукнатини и драскал докато изчезнат и така 3 мм, 22 компресия ,ся колко да му вярвам незнам но 3 мм си е доста сериозно шлайфане.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 27 мар 2007 17:19


Искам да я резна малко, за да се подобри евентуално вървежа, но ако няма да има осезаема разлика, няма да го правя. Затова питам дали си струва да увелича степента на сгъстяване (и да се промени ъгъла на запалване) и съответно да карам само със 100 октанов бенц, или да не я пипам :?:

radotom написа:Има основателна причина!
Тук една Фастра с нитро му отправя предизвикателства! mhihi mhihi


:twisted:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Вто 27 мар 2007 18:25


musura написа:Искам да я резна малко, за да се подобри евентуално вървежа, но ако няма да има осезаема разлика, няма да го правя. Затова питам дали си струва да увелича степента на сгъстяване (и да се промени ъгъла на запалване) и съответно да карам само със 100 октанов бенц, или да не я пипам :?:

radotom написа:Има основателна причина!
Тук една Фастра с нитро му отправя предизвикателства! mhihi mhihi


:twisted:

Мусур само с главата и то в тези граници разлика едва ли ще видиш,но с един порт на смукателя,питай MK2 от форума за налягането на бенза,имаш хубав хедерс,тогава ще се поотпуши и то добре! http://clubgti-bg.com/viewtopic.php?t=1 ... 9be54c4ed8


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Вто 27 мар 2007 18:41


като вдигнеш компресията не значи че ще върви повече питаи някои маистор даже много е вероятно да стане точно обратното да чука аванса да има компресия а да не върви


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 27 мар 2007 19:17


Ico74 написа:като вдигнеш компресията не значи че ще върви повече питаи някои маистор даже много е вероятно да стане точно обратното да чука аванса да има компресия а да не върви

Хе, разбира се, че то като вдигаш степента на сгъстяване си иска хубав бензин и корекция на аванса ;)


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Вто 27 мар 2007 19:22


стига да не прекали със шлаифа че и теа неща няма да му помогнат така знам ама може и да бъркам знам го от препатили приятели


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 27 мар 2007 20:53


musura написа:Искам да я резна малко, ...

а тежка среща между бутало и клапан?
не се занимавай с глупости.
ефекта ще е нищожен в сравнение с това, което може да и причиниш.

по-добре сложи керамични водачи.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 27 мар 2007 22:10


golfer написа:по-добре сложи керамични водачи.


Дай повече инфо - ценя, начин на доставка, потенциален ефект?

П.П. За пиленето съм си мислел нещо съвсем малко - 2-3 десети, ама знам ли? Четох из нет-а, че даже и без пилеж само с по-добър бензин и промяна на запалването има положителен ефект...

Някой може ли да ме светне, как се бъзика запалването и какъв е шанса да посера нещо, ако пипам там?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 27 мар 2007 22:15


там дето правят ремонт на глави трябва да предлагат и керамични водачи.
цената не ми е актуална .
vaskoto1 е по запознат.
ако видиш зор и няма при вас ще се постарая да ти купя и изпратя.


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Профилактика на главата

Мнениеот devil_vas » Вто 27 мар 2007 22:18


radotom написа:
intatto написа:ако наистина нямаш основателна причина да сваляш главата не го прави


:офф :офф
Има основателна причина!
Тук една Фастра с нитро му отправя предизвикателства! mhihi mhihi

коя е таа астра да и отправя и аз едно предизвикателство :twisted:

не съм чувал на КР-ите дали могат да им се резнат главиците повечето не препоръчват тази дейност, пък и ако е за 1, 2 десети то те са си стандартна процедура заради задължителното изкрявяване което се получава с времето, общо взето всяко сваляне на главате е последвано от лек шлайф. има по скъп варянт, но далеч по ефективен варянт за сгъстяване - други буала, но по запознатите да кажат какви трябва да са :roll:
общо взето няма да получиш кой знае какъв вървеж, аз съм с шлайф 0.4 и не усещам никаква рзлика от преди. виж при ХЕ-тата може да се шлайфа до 1мм там вече е друга бира :wink:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 27 мар 2007 23:10


айде сега и аз да кажа нещо......
Като ще сваляш главата и искаш да засилиш мотора ето една сметка от мен (като малко разбиращ вече от КР и ПЛ)
С стъргането на главата 0.4мм намаляваш камерата с ~2cc
което прави:10.47:1 степен на сгъстяване.....
ще усетиш разлика определено, но това води до други промени.....
Колата трябва да я обогатиш което значи разход на гориво, други свещи с друго топлинно число, малко повече "аванс" примерно 10градуса, задължително мин 98 бензин. Мога да пиша още много но.... минусите са повече от плюсовете!
замисли се над момента че караш градски автомобил който караш почти ако не и всеки ден!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта