


Смяна на шарнири
- dan40
- Мнения: 428
- Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
- Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
- Двигател:
- Местоположение: София
Смяна на шарнири
Колеги , ако някой е сменял шарнири , би ли ми казал колко пари излиза смяната и евентуално реглаж после. Колата е Голф 3 1.4
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
radotom е прав че трябва реглаж. Няма начин да се получи еднаква геометрия преди и след смяната на Шарнира.
Наистина се сваля лесно, като изключим че трябва да имаш скоба да изкараш самия шарнирен болт.
На ладата съм ги вадил с чукане ама на голфя не смея да чукам.
За уточнение чукането беше радиално на самия болт по корпуса в който влиза.
Наистина се сваля лесно, като изключим че трябва да имаш скоба да изкараш самия шарнирен болт.
На ладата съм ги вадил с чукане ама на голфя не смея да чукам.
За уточнение чукането беше радиално на самия болт по корпуса в който влиза.
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
radotom написа:Напротив, с преместването по тези елипси навътре/навън по носача можеш да промениш центровката. Но не завиването, а страничния налон..
Можеш да се обзаложиш, че аз също не се заяждам!
И все пак центровката бяга от разбит шарнир... (разчепва се предницата) конуса си е горе в шемнела и е един и същ разбива се ябълката долу. Така че все още не вярвам че смяна на шарнир играе роля за реглажа. Все още гарантирам и аз че не се заяждам

Дори като бачках в сервиз нямам спомени да сме прави реглаж след смяна на шарнири...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта