Смяна на шарнири

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Смяна на шарнири

Мнениеот dan40 » Сря 28 мар 2007 12:03


Колеги , ако някой е сменял шарнири , би ли ми казал колко пари излиза смяната и евентуално реглаж после. Колата е Голф 3 1.4




Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Сря 28 мар 2007 13:36


За смяната можеш да се обърнеш към някой от клубните майстори Vaskoto 1 или Niksi примерно. А може и сам да си ги смениш не е трудно. А реглажа струва около 20лв. Но при смяна на шарнири не ти трябва реглаж. Той се прави ако сменяш накрайници, амортисьори...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 28 мар 2007 13:43


svetlin написа: Но при смяна на шарнири не ти трябва реглаж. ...

Да, да! Така си мислиш! :lol:
Защо тогава присъединителните отвори на шарнира са елипси, а не кръг?
А иначе по далечни спомени шарнира на Febi е под 20 лв, но лично според мен по-добре Лемфьордер от Д&Н или Даскалов Кар.


Потребителски аватар
Koko26
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Koko26 » Сря 28 мар 2007 13:48


18-20 лв. някъде мисля, че беше един шарнир. Смяната е по 5лв. и реглаж 15лв. ако имаш интерес мога да ти кажа къде се намира сервиза. :idea:


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Сря 28 мар 2007 13:54


radotom написа:Защо тогава присъединителните отвори на шарнира са елипси, а не кръг?

Добре де реглаж не се прави от шарнира.Има едно положение в което застава и това е. Какво общо има със завиването на гумите? Не се заяждам просто се интересувам.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 28 мар 2007 14:01


svetlin написа:Добре де реглаж не се прави от шарнира.
Не се заяждам просто се интересувам.

Напротив, с преместването по тези елипси навътре/навън по носача можеш да промениш центровката. Но не завиването, а страничния налон..
Можеш да се обзаложиш, че аз също не се заяждам! :)


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Сря 28 мар 2007 14:02


Желателно е след смяна на някой консуматив по окачването да се направи реглаж,независимо какъв е той.Освен ако не си ..........непукист.


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Сря 28 мар 2007 14:15


Според мен си ги смени сам-фасулска работа. :drive


Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dan40 » Сря 28 мар 2007 15:22


Аз от неща от които не разбирам не пипам :) Може би наистина е лесно да се сменят , но аз лично предпочитам да я закарам на сервиз отколкото да омажа нещо :) Благодаря Ви за мненията и отзивчичостта


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 28 мар 2007 17:11


4ри болта и е долу а като марка ще ти препоръчам febi bilstein малко по скъпи са ама са качествени. А както всички знаем качеството си има цена. :)


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 28 мар 2007 19:14


febi- 15лв ,турски -9лв


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 28 мар 2007 20:42


radotom е прав че трябва реглаж. Няма начин да се получи еднаква геометрия преди и след смяната на Шарнира.
Наистина се сваля лесно, като изключим че трябва да имаш скоба да изкараш самия шарнирен болт.
На ладата съм ги вадил с чукане ама на голфя не смея да чукам.
За уточнение чукането беше радиално на самия болт по корпуса в който влиза.


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Сря 28 мар 2007 21:29


radotom написа:Напротив, с преместването по тези елипси навътре/навън по носача можеш да промениш центровката. Но не завиването, а страничния налон..
Можеш да се обзаложиш, че аз също не се заяждам! :)

И все пак центровката бяга от разбит шарнир... (разчепва се предницата) конуса си е горе в шемнела и е един и същ разбива се ябълката долу. Така че все още не вярвам че смяна на шарнир играе роля за реглажа. Все още гарантирам и аз че не се заяждам :lol:
Дори като бачках в сервиз нямам спомени да сме прави реглаж след смяна на шарнири... :roll:


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Сря 28 мар 2007 21:31


vladtod написа:Желателно е след смяна на някой консуматив по окачването да се направи реглаж,независимо какъв е той.Освен ако не си ..........непукист.


точно така без значение какво си сменил


Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dan40 » Чет 29 мар 2007 9:04


Събота ще ги сменям и ще видим . Ще споделя цени и сервиз



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта