


Ремонт ABS-блок GTI
Ремонт ABS-блок GTI
Здравейте, някакви насоки за ремонт на електрониката АБС-а на Голф 3. Повредата е обичайната за тези модули - някакъв контролер е повреден. Конкретно при мен изписва грешка за съпротивлението на елетромотора на помпата, но след размяна пак я отчита като неизправна. Благодаря предварително!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт ABS-блок GTI
Коя година е колата точно или с кой ABS e - Teves MK4 или ITT Mk-20.
След това - като изтриеш грешката лампата изгасва ли или продължава да си свети?
Ако си с ITT Mk-20 и грешката е перманентна, тогава трябва да се свали електрониката от модула и да се разглоби и ремонтира. Презапояват и се спойките на конектора за помпата и тези на другия конектор и си готов. Ако грешката излиза, когато се опиташ да спреш с АБС, а не веднага, след като си я изчистил, вариантите са да е изгоряла или блокирала помпата или да е изгорял 30А предпазител, който я захранва. Тогава при контакт лампата е ок, ама след първото рязко спиране, светва.
Ако си с Teves MK-4 ,не мога да помогна - не ги разбирам.

След това - като изтриеш грешката лампата изгасва ли или продължава да си свети?
Ако си с ITT Mk-20 и грешката е перманентна, тогава трябва да се свали електрониката от модула и да се разглоби и ремонтира. Презапояват и се спойките на конектора за помпата и тези на другия конектор и си готов. Ако грешката излиза, когато се опиташ да спреш с АБС, а не веднага, след като си я изчистил, вариантите са да е изгоряла или блокирала помпата или да е изгорял 30А предпазител, който я захранва. Тогава при контакт лампата е ок, ама след първото рязко спиране, светва.
Ако си с Teves MK-4 ,не мога да помогна - не ги разбирам.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта