Golf II - тресе /наляво и надясно/ докато ускорява

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Golf II - тресе /наляво и надясно/ докато ускорява

Мнениеот gicho76 » Чет 29 мар 2007 18:55


Golf II 1.6 Дизел 1990г. - тресе на равни интервали /наляво и надясно/ докато ускорява или докато се изкачвам по наклон - по скоростния лост гледам, че като си сложа ръката върху него и ми я отмества наляво-надясно. Усеща се и във волана но по-слабо. Ефекта е като с крива джанта, но моите ги карах на стенд и всичко е наред. Това се появява очевидно при натоварване на мотора. Смениха ми предния маслен тампон /АС метал - 30лв../ и никаква разлика. За двата странични викат че били вечни и не ми препоръчват да си харча парите за тяхната смяна.
Незнам какво може да е, но е много изнервящо. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем нека да пише.




Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 29 мар 2007 19:28


Провери външните карета...


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Чет 29 мар 2007 22:18


не знам дали са подобни колите, но на 2 пежа го имах този проблем - оказаха се криви полуоски. след смяна се оправи.
п.с. на пежо полуоските се сменят с каретата направо ;)


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Пет 30 мар 2007 21:13


от мен съвета е да си провериш цялата предница и предполагам,че ще я намериш белята.Болтове,тампони,втулки,карета-абе всичко /от-до/.Успех.


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Пет 30 мар 2007 22:08


за съжаление всичко е наред по предницата, а проблема си го има. Дори ще си сложа стария тампон на двигателя, че вибрациите бяха по-малко.


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Съб 31 мар 2007 7:25


При потегляне като топускаш съединителя тресе ли?Ако тресе съм почти сигурен,че е от демпферните пружини на феродовия диск.На мене така ми тресеше и като свалих скоростите пружините бяха на парчета.


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Съб 31 мар 2007 17:17


не, по време на зацепването на съединителя всичко е нормално /плавно/


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Съб 31 мар 2007 19:55


я погледни на по-дебелата полуоска има един /балансьор/ поне така мисля,че се казваше,та виж да не се е отпрал и да те ебава.Той е гумен и е хванат за полуоската и не трябва да мърда на никъде.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 03 апр 2007 1:19


Не е Балансиращия тампон, ако се разхлаби ще закачи в носача. Звука е убииствен.. отивай да сменяш вътрешни карета.... и по скоро дясното....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта