Здравейте колеги,
От почти година съм собственик на едно венто 94 1,8 90 коня. Проблемът е следния: температурата на тъблото от 2 седмици насам е 100 градуса перката включва на 89-90, но не охлажда, а продължава да се загрява, след това стрелката показва 100 перката включва, но връща до 98 и така температура градско 100градуса, извънградско 92... Смених перката, защото изобщо не беше вред, не се оправи, смених датчика на перката и температурния датчик, същата работа, не е издухана гарнитурата, парното работи перфектно. В сервиза човека на Жоро в Пловдив, които разбрах от форума човека ми обясни, че това е нормално и няма какво да се притеснявам и да си я карам така и че стрелката показва правилно след замерване на датчиците. На въпроса защо преди стрелката показваше 90 градуса и нямаше този проблем отговор не получих.
ПС: маркуча, който влиза директно в двигателя е издут доста след градско каране(не се пипа от жега)
Моля някой с подобен проблем и вариант да пише :), Благодаря!
Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
Термостата на тази кола трябва да започва да отваря на 87 градуса. Едно промиване на системата няма да е излишно с някаква добавка и с маркуч с вода. Колата губи ли антифриз ? Свещите на студен мотор като се развият има ли мокри ?
Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
Термостата и водната помпа са сменяни също при този човек. термостата отваря точно на 87 :). Губи антифриз в порядъка на милилитри на 1000км
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
Радиатора топъл ли е навсякъде еднакво ? Внимавай като проверяваш това да не пипаш перките да не се включат случайно !
Малкото маркуче при разширителния съд да не е запушено ? Капачката на антифриза сменяна ли е щом надува ? Съветвам те щом надува ако ще я сменяш да е с оригинална по възможност.
Малкото маркуче при разширителния съд да не е запушено ? Капачката на антифриза сменяна ли е щом надува ? Съветвам те щом надува ако ще я сменяш да е с оригинална по възможност.
Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
свещите са си сухи и те са нови на 1000км са маркучите не са запушени и радиатора е топъл навсякъде еднакво, за перката знам ! :Д, все си мисля. Може ли да е от датчика на температурата, защото знам, че оригиналния е с жълта пръстен,а моя е със син???
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
Не е от датчика! Аз на предишната кола, имах същия проблем! Всичко смених и пак нямаше решение! И така я продадох, нямаше проблем. Смисъл не изхвърляше антифриза и се пускаше перката, само дето стрелката ходеше все на 100 градуса!
Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
wow и аз в чудо се видях, но интересното е, че извънградско държи по ниска температура, ма**а и :д. Ако някой има идея да казва :Д
ПС: температурата на маслото е в норма: градско 96 градуса, извън градско 108-110
ПС2: знаете ли кога включва лампите на маслото и температурата? на 110-12 градуса?
ПС3: капачката НЕ Е сменяна но държи, каква е връзката с нея?
ПС: температурата на маслото е в норма: градско 96 градуса, извън градско 108-110
ПС2: знаете ли кога включва лампите на маслото и температурата? на 110-12 градуса?
ПС3: капачката НЕ Е сменяна но държи, каква е връзката с нея?
Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
Aз имам мотор 1,8 ААМ и перките включват на 95 градуса,и бързо температурата става 92,5 и спират.
А иначе и при мен маркуча е адски горещ и си е понадут,така че не се притеснявай.
Аз в жегите като угася колата след дълго градско по обед, и при загасен автомобил вентилаторите ми си продължават работа докато не нормализират нещата.
А иначе и при мен маркуча е адски горещ и си е понадут,така че не се притеснявай.
Аз в жегите като угася колата след дълго градско по обед, и при загасен автомобил вентилаторите ми си продължават работа докато не нормализират нещата.
- vinixxx
- Мнения: 1821
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
маркуча не трябва да е надут,а твърд правете разлика.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
Проблема ти е в датчика който командва уреда на таблото
Температурите са ти нормални


Температурите са ти нормални

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
Или в самото табло
По някога се прецакват и показват повече.Най-добре замери реално с термометър в казанчето на колко ти пуска перките.Възможно е и термостата да е менте и да отваря много късно,възможно е и радиатора да е запушен,ако колата е била карана с вода 


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
Един термометър да се премери температурата на главата (примерно лазерен) и всичко става ясно. Темп. на главата е около 97-8 градуса в момента на включване на перките - това е нормалната работа на този двигател - датчика на радиатора пуска перките на 95, ама датчика е на корпуса на радиатора т.е. е по-далеч от главата, заради което има няколко градуса разлика. Термостата започва да отваря на 87 ама е напълно отворил чак на 102-105



Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
Може ли малко по подробно да обясниш как да я премеря температурата на главата и какво значи лазерен термометър не съм боравил с това :Д
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Проблем с охлаждане на Венто 1,8 90к
Отиваш на сервиз казваш да ти измерят темп на охладителната течност плащаш в брои
След това сравняваш с таблото


След това сравняваш с таблото

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта