При мен ми придърпваше между 1200 и 2200 оборота някъде, това само когато загрее мотора (при студен нямаше проблеми)след форсиране след 3000 оборота проблема се решаваше за няколко минути и сагата започваше отначало. След оглед на инвентара установих, че дистрибуторната капачка е тотално за смяна - палчетата бяха направо изядени, палеца и той беше опечен, а бобината ми имаше 3 видими пукнатини (като я свалих установих, че са 7

), бобината я смених, защото ми правеше много кофти номера в дъждовно време - гаснеше, трудно палеше и т.н.
В крайна смета смених - бобина, палец и дистрибуторна капачка. Проблемът остана, но определено се оправи вървежа над 2000 оборота (събудиха се няколко коня :) ), още същата вечер форсирах на тъмно и забелязах, че някои от кабелите на свещите приветстват леко и то точно когато се усеща този забив (при мен дори и на празен ход), смених и тях - всичко стана 6-ца (пу, пу - да чукна на дърво

). Свещите съм ги сменял преди около година и като ги огледах не ми се сториха за смяна.
Изчетох много нещо за този проблем и при мен се оказаха кабелите, но май при различните колеги е различно.
Успех и дано си решиш проблема.
