Здравейте,
Проблема е, че колата угасна и повече не запали. След подаване на контакт не стигат 12 волта до бобината. Проверени са бушоните и не, че има връзка, но преди месец са сменени:
- делко
- бобина
- свещи + кабели
- палец и дистрибуторна капачка
- компютър;
- миналата година беше сменен и клемореда
Колата е на газ, на бензин не работи (бензиновата помпа). Преди месец ми гаснеше в движение когато си поиска и точно тогава сменихме делко, бобина, компютър, но проблема си остана. След това установих, че при размърдване на реле 99 колата запалва веднага, дори в движение като го размърдам се връща искрата и колата продължава. Смених и това реле, но проблема остана. Извадих бушониерата, гледах за окисления, ръжда и нещо визуално, но нямаше.
Само да поясня, че при подаване на контакт светват лампите по таблото и всичко в купето що е на ток - работи. Единствено лампичката на на газта светва и като пробвам да запаля изгасва тотално и повече не светва. Ако я оставя за няколко часа след това пак светва въпросната лампичка и всичко се повтаря.



Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Клеморед, копчето за газ бензин, как са ? Щом изгасва виж, къде е вързано това копче, от къде идва захранването му !
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Мисля че е вързано към ключа. Ако беше клеморед щяха ли да светят лампите по таблото? 

- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Датчика на Хол в делкото, погледни дали дава сигнал.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Също прегледай и температурния датчик ! Имаше една тема за двигател АЕХ, който не може да запали заради този датчик.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Делкото е сменено, имам и 2ро резервно, както и бобината и компа са сменени с работещи и имам по още едно и от двете резервни - работещи, проблема не е там. Няма 12 волта преди бобината, което няма общо с датчика на Хол. При въртене на стартер няма искра от средния кабел на бобината, което е нормално. Дали не е някое реле? Мисля си да пробвам да подам 12 волта на бобината директно от акумулатора и да пробвам така.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
схемата е следната :
на датчика на хол който е в делкото трябва да има 12 волта след подаване на контакт, това са двата крайни проводника на буксата дето е на делкото, средния проводник на буксата на делкото подава импулси минус,който отиват в компютъра и след това в комутатора,комутатора е силов елемент ,един вид ключ който вече управлява бобината ,т.е. комутатора подава на импулси минус на бобината и когато се подаде минус съответно бибината произвежда високоволтов импулс за свещите
първо провери дали имаш 12 волта на буксата на делкото
второ с пробник за 12/24волта може да провериш при въртене на стартер дали на средния проводник от буксата на делкото се генерират импулси,това става като единия край на пробника го връзваш към плюса на акумулатора а другия край на пробника към средния край на буксата,съответно пробника трябва да започне да мига
ако няма импулси значи датчика не работи
ако има импулси от делкото същата проверка може да се направи и с минуса на бобината,ако няма импулси то проблема е между делкото и бобината , т.е. компютър, комутатор или прекъснат кабел
бобината ти от кръглите ли е или от квадратните?
ако е от квадратните то тя е комбинирана с комутатор,на моята комутатора се връзва към бобината с два болта,ако е квадратна виж дали са стегнати
на датчика на хол който е в делкото трябва да има 12 волта след подаване на контакт, това са двата крайни проводника на буксата дето е на делкото, средния проводник на буксата на делкото подава импулси минус,който отиват в компютъра и след това в комутатора,комутатора е силов елемент ,един вид ключ който вече управлява бобината ,т.е. комутатора подава на импулси минус на бобината и когато се подаде минус съответно бибината произвежда високоволтов импулс за свещите
първо провери дали имаш 12 волта на буксата на делкото
второ с пробник за 12/24волта може да провериш при въртене на стартер дали на средния проводник от буксата на делкото се генерират импулси,това става като единия край на пробника го връзваш към плюса на акумулатора а другия край на пробника към средния край на буксата,съответно пробника трябва да започне да мига
ако няма импулси значи датчика не работи
ако има импулси от делкото същата проверка може да се направи и с минуса на бобината,ако няма импулси то проблема е между делкото и бобината , т.е. компютър, комутатор или прекъснат кабел
бобината ти от кръглите ли е или от квадратните?
ако е от квадратните то тя е комбинирана с комутатор,на моята комутатора се връзва към бобината с два болта,ако е квадратна виж дали са стегнати
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Всичко това, което си написал е вярно и мисля, че го разбирам, на буксата на датчика има 12 волта. Това с подаването на импулса го правих когато преди месеци ми изгоря датчика на хол и го знам как става, тогава имаше 12 волта преди бобината и на буксата с датчика на Хол просто нямаше искра от бобината, след генериране на импулс искрата се показа, от което заключихме, че е датчик на хол и взехме цяло делко на старо. Пак казвам, че тогава имаше 12 волта на буксата на комутатора и можеше да се осъществи този тест, а сега ги няма. Въпроса е тези 12 волта дето отивам на буксата на комутатора от къде идват?
EDIT: Идеята ми е, че дори и да подам изкуствен импулс на компа и той да подаде към комутатора на бобината, пак няма да се покаже искра след нея, защото ги няма 12-те волта, които да се преобразуват във високо напрежение след това. Бобината ми е едно с комутатора и както писах в първият пост е сменена с работеща, както и компютъра, както и делкото, като от всяко от изброените имам по още едно резервно, така че съм ги изключил тях като варианти.
EDIT: Идеята ми е, че дори и да подам изкуствен импулс на компа и той да подаде към комутатора на бобината, пак няма да се покаже искра след нея, защото ги няма 12-те волта, които да се преобразуват във високо напрежение след това. Бобината ми е едно с комутатора и както писах в първият пост е сменена с работеща, както и компютъра, както и делкото, като от всяко от изброените имам по още едно резервно, така че съм ги изключил тях като варианти.
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Да имаш допълнително монтирана аларма?
Обикновено прекъсват захранването на бобината като един вид имобилайзер.
Ако да, провери я.
Може да е нагоряло релето, може да се е бъгнала самата аларма и т.н.
Обикновено прекъсват захранването на бобината като един вид имобилайзер.
Ако да, провери я.
Може да е нагоряло релето, може да се е бъгнала самата аларма и т.н.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Има една кутийка под капака, отговаря за централното заключване, но преди година започна да не пали колата докато е включено хмм... но си има ключе, с което се изключва и в момента е изключено. Ще го снимам и ще кача снимка.
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Предполагам колата ти е от Италия, щом алармата е под капака. Трябва да е аларма и сирена в едно и да влизат доста кабели в нея. Обикновено 2-та зелени са прекъсването на бобината, но не е сигурно. Може да пробваш да ги дадеш на късо и да видиш дали ще има захранване на бобината (не е сигурно, че са те и го правиш на собствен риск). Дай снимка на буксата с кабелите ако можеш. Или най добре да ги проследиш. Прекъсването ще е направено някъде вътре под бушониерата на място, което не е много лесно намираемо.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Да от Италия е, и ако е аларма наистина, то тя никога не е "свирила", ще направя снимки и ще кача най-рано в Петък, защото работя в Русе а колата я зарязах там където угасна - на село. Все пак ако се сетите и нещо друго споделете. Къде мога да намеря схема запалването?
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Захранването на запалителната система минава през клемореда на контактният ключ, провери дали в момета в който върти мотора на стартер има ток на бобината, ако не погледни бушоните на таблото дали са наред.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Ето малко снимки, утре ще пробвам докато въртя да видя дали има ток на бобината.
Последна промяна от aleksandurg на Съб 24 май 2014 8:40, променено общо 1 път.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Golf 3, 1.4mi, 94г, ABD - Не пали
Кабелите на релето от алармата, което отговаря за блокировката са зелени на цвят. Погледни при бъшоните дали не се мотат два залени кабела, който не са от стандартните за колата. Възможно е там където са прекъснали веригата да са се пооцапали майсторите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 106 госта