Golf MK4 2002г. AZD 16V - Emission workshop

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Fearless
Мнения: 518
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
Автомобил: VW Golf
Двигател: AZD
Местоположение: София

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16 V - Emission workshop

Мнениеот Fearless » Нед 12 окт 2014 9:52


Ако има нещо,което съм разбрал покрай моето AZD e,че майстори които да го разбират НЯМА. Всеки като го види охка и пуфка и само предполагат.




bEcREATIVE
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:41
Автомобил: Golf 4 1.6 16V
Двигател: AZD 2002
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16 V - Emission workshop

Мнениеот bEcREATIVE » Нед 12 окт 2014 10:23


Fearless написа:Ако има нещо,което съм разбрал покрай моето AZD e,че майстори които да го разбират НЯМА. Всеки като го види охка и пуфка и само предполагат.


Много успокоително колега :biggrin Замислям се дали да не я карам в оторизирания сервиз да ги чуя какво ще кажат, но тъй като вече съм на газ не знам дали ще ме приемат ... ??


Потребителски аватар
Fearless
Мнения: 518
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
Автомобил: VW Golf
Двигател: AZD
Местоположение: София

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16 V - Emission workshop

Мнениеот Fearless » Нед 12 окт 2014 10:25


Там са още по-боси :icon_lol


bEcREATIVE
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:41
Автомобил: Golf 4 1.6 16V
Двигател: AZD 2002
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16 V - Emission workshop

Мнениеот bEcREATIVE » Нед 12 окт 2014 12:18


Мъкаааа, понеделник или вторник я карам някъде, ей сега за 5 завоя 3 пъти ми гасна :horror


Потребителски аватар
Fearless
Мнения: 518
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
Автомобил: VW Golf
Двигател: AZD
Местоположение: София

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16 V - Emission workshop

Мнениеот Fearless » Нед 12 окт 2014 14:44


Аз като имах проблеми с мойта къде ли не я карах,какви ли не мнения чух и накрая се оказа проблем за 35 лв. ,а вече бях набил около 500 лв. слушайки различни майстори и подменени доста излишни работи.


bEcREATIVE
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:41
Автомобил: Golf 4 1.6 16V
Двигател: AZD 2002
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16 V - Emission workshop

Мнениеот bEcREATIVE » Нед 12 окт 2014 16:32


Газаджията ми каза, че имам някакъв проблем с електронната газ. Мисля натам да се ориентирам.... А пък и да му звъня утре да настройва газовата пак ще стигна до същата ситуация.


bEcREATIVE
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:41
Автомобил: Golf 4 1.6 16V
Двигател: AZD 2002
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16V - Emission workshop

Мнениеот bEcREATIVE » Пон 13 окт 2014 17:49


Днес отново бях при момчетата които ми сложиха газовата уредба и ми казаха, че електронната газ не ми се изключва а би трябвало след около 20 секунди след като съм запалил колата да спре да работи. И другото нещо което казаха е, че времето за впръскването на горивото което ми е на бензин трябва да ми се закотви в едно положение, а то постоянно играеше нагоре и надолу и понеже за да работи колата на газ тя взима това време за впръскване и го умножава по коефициент 1.4 ( толкова ми е настройката на газовата) и разликата става оше по-голяма и компютъра се бърка и затова изгасвала. А и когато беше свързана колата към лаптопа, то софтуерно се виждаше, че и оборотите на бензин играят в някаква степен. Другото което е, че дросела е проблемен при голфовете и смятам на база на това и, че преди като имах проблеми с оборотите показваше дросел като грешка, то може би проблема ми е именно там.

Дросела ми е почистван, но предполагам е за смяна. Лошото е, че нов такъв е към 400лв доколкото знам. Ако някой знае колко идва един дросел да сподели. Другия вариант е да намеря от някъде дросел и да покарам с него да видя дали ще заспят проблемите. Ориентирал съм се да се справя с дросела, така че се надявам това да е проблема :)


Потребителски аватар
Fearless
Мнения: 518
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
Автомобил: VW Golf
Двигател: AZD
Местоположение: София

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16V - Emission workshop

Мнениеот Fearless » Пон 13 окт 2014 18:29


670 лв. е оригинален дросел от VW и го има само като ОЕМ част с марка Сименс.Афтърмаркет няма.


bEcREATIVE
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:41
Автомобил: Golf 4 1.6 16V
Двигател: AZD 2002
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16V - Emission workshop

Мнениеот bEcREATIVE » Пон 13 окт 2014 18:48


Fearless написа:670 лв. е оригинален дросел от VW и го има само като ОЕМ част с марка Сименс.Афтърмаркет няма.


Той без пари :scare3 , ама мисля, че там ми е проблема, а и на това мнение е и майстора на който по принцип си ходя. Утре ще се консултирам и с още един.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16V - Emission workshop

Мнениеот freelancer » Вто 14 окт 2014 10:00


А, защо мислиш колега, че проблема ти е в дросела? Грешка ли дава при адаптиране? Пътечките на потенциометъра ли са изтрити? Пластинките ли са счупени или изкривени? Моторчето ли прекъсва или не работи? Тия "мастори" при, които ходиш те хвърлят по пързалката братле. Дросела има няколко пластмасови колелца, едно моторче и един потенциометър, няма нищо сложно и може да се измери с точност дали работи или не! Масторите обаче са си харесали дросела, щото е скъп и си го обвиняват, най вече, когато не им се занимава или не могат да оправят проблема! После на дневен ред идва ЕКУ-то, е то е по сложно, там има платки, процесор и разни много сложни елементи и т.н.
Каже ли ти някой хайдутин така, наизуст, че имаш проблем с дросела или електронната газ, бягай на далече иначе ще похарчиш доста пари на вятъра!
Казвам ти го от личен опит! Сега съм пълен с резервни части, работещи!!!!!!
На празен ход (на място или в движение) при ненатиснат педал на газта електронната газ би трябвало да работи винаги, според мен. При студен старт има принудителен празен ход и екуто вдига оборотите посредством изпълнителните елементи!
Нека някой по компетентен колега да се изкаже ама мен ме напушва на смях това с електронната газ, че и 20 секунди след старта, как го определиха и за какво е тази електронна газ в крайна сметка, да работи само 20 секунди след старта. :icon_lol
Дросели има в Ибей (Германия или Англия), колкото искаш на супер ниски цени, предлагането е голямо, потръси, но преди да си сигурен, че проблема е в този "супер-сложен" елемент, не си давай парите за глупости.
На един колега с Поло имаше същите дертове и излезе в крайна сметка, канистър клапана, бил е запушен и е правил вакуум в резервоара. Изолирай тръбичките на клапата и виж за въздух, измери си налягането на горивото, може и помпата да спира, виж вакуумите.
Смениха ли ти О пръстените на всмукателният колектор, когато ти монтираха газовата уредба?
ЕРС лампата не свети случайно! Сега свети ли ти? Каква грешка дава? Въздух?
Може да са и кофти адаптации и от това да гасне, но при теб си гаснеше и преди газовата уредба, нали така?


владислав
Мнения: 668
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
Местоположение: София

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16V - Emission workshop

Мнениеот владислав » Вто 14 окт 2014 12:54


Аз само да допълня/ поправя колегата от горният пост, нямаш о -пръстени на колектора, дросела сам се адаптира.
ЕГР не е лошо да се изчисти и той, преди да сменяш каквото и да е било, дросела свален и почистен или на място - изчистен?


bEcREATIVE
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:41
Автомобил: Golf 4 1.6 16V
Двигател: AZD 2002
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16V - Emission workshop

Мнениеот bEcREATIVE » Вто 14 окт 2014 17:36


Свалян и почистван два пъти. Колеги, намерил съм си дросел който да пробвам безплатно - затова няма какво да губя в случая.

ЕКУ-то, когато колата беше на свободна и работеше казаха, че след около 20 секунди би трябвало да спре ( за мен това има логика, защото защо да работи като не подавам газ?.. а това ми го казаха газаджиите. Дори и да правя нещо по колата, то те няма да получат нищо.

Иначе да, преди ми се случваше в месеца веднъж да ми изгасне още със самото палене и после при настъпен педал на газта и запалване се отпушва. EPC не ми свети и не ми е светвало от последния път, а това беше на 10.09 - linear o2 sensor short to plus.

Времето за впръскване на гориво когато съм на бензин също ми играе, а според газаджиите трябва да се застопори и понеже компютъра на газовата от там взимала стойностите и се бъркала и гаснела колата.


Потребителски аватар
Fearless
Мнения: 518
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
Автомобил: VW Golf
Двигател: AZD
Местоположение: София

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16V - Emission workshop

Мнениеот Fearless » Вто 14 окт 2014 17:50


Дросела НЕ се адаптира сам,а чрез Ваг-ком.Казвам го като човек минал през това нещо 100 пъти конкретно с този двигател.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16V - Emission workshop

Мнениеот freelancer » Вто 14 окт 2014 21:03


Как така няма О пръстени? Как тогава е захванат всмукателния колектор за главата на цилиндровия блок? Другите 4 -ки имат, следователно и този има. Идеята при принудителната адаптация на дросела е да се види дали има прекъсване в пътечките на потенциометъра. Иначе дросела не се адаптира в истинският смисъл на думата, а екуто на базата на показанията на различните датчици.
ЕГР имат дизелите, мисля, че при бензиновите е по правилно да се нарече PCV клапан, намира се преди дросел клапата и служи да контролира потока на изгорелите газове от картера.

bEcREATIVE, какво ти беше прецакано на ламбда сондата? Прекъснат кабел, този за сигнала или подгрева? Сондата нова ли купи или ти я ремонтираха/емулираха?


bEcREATIVE
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:41
Автомобил: Golf 4 1.6 16V
Двигател: AZD 2002
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf MK4 2002г. AZD 16V - Emission workshop

Мнениеот bEcREATIVE » Вто 14 окт 2014 22:43


Ами като я кача на диагностика сондата и си работи коректно, няма никакви проблеми. Не съм я сменял сондата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], dtony, xri666 и 228 госта