Спирачки - Г2 ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Спирачки - Г2 ?

Мнениеот hristian37 » Вто 03 апр 2007 15:15


Здравейте, проблема ми е че много ниско ми ловят спирачките - и тъй като помпата ми преживя преди време ремонт, направо отидох да си купя нова, НО спирачките си останаха същите. Като натискам се чува само свирукането на задните механизми, разглобих ги, саморегулиращите ужким работят, но хода на задните спирачки ми се струва много голям. Как да си вдигна педала, натегнах малко ръчната - минимален ефект :?: :?: :?: Колата е г2 без кантар :idea:




fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fikata » Вто 03 апр 2007 15:54


Махаш барабаните,носиш ги на стругар(не повече от 5 лв на барабан) да махне ръба,но да не надвишават вътрешен диаметър повече от 181мм.Препоръчвам до 180мм,ако е възможно.Ако е по-малко от 180мм след струга ощепо-добре.Купуваш НОВИ накладки,комплект обтягащи пружини,спирачни цилиндри(има всичко в аутохит на Ботев) и е качествено,и на приемлива цена.Спирачна течност ДОТ 4 и шплендове за главините.Промиваш система със спирт,обезвъздушаваш,сипваш течността,намазваш главината с грес,затваряш с новите части.Регулираш ръчната :wink:
:!: Купи поне 1.5-2 литра течност
:idea: Провери първо регулатора на наляганена спирачките,който се намира пред задното ляво колело,може от него да е.И тойима нужда от настрйка и почистване.хаха


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 03 апр 2007 20:02


fikata написа:Махаш барабаните,носиш ги на стругар(не повече от 5 лв на барабан) да махне ръба,но да не надвишават вътрешен диаметър повече от 181мм.Препоръчвам до 180мм,ако е възможно.Ако е по-малко от 180мм след струга ощепо-добре.Купуваш НОВИ накладки,комплект обтягащи пружини,спирачни цилиндри(има всичко в аутохит на Ботев) и е качествено,и на приемлива цена.Спирачна течност ДОТ 4 и шплендове за главините.Промиваш система със спирт,обезвъздушаваш,сипваш течността,намазваш главината с грес,затваряш с новите части.Регулираш ръчната :wink:
:!: Купи поне 1.5-2 литра течност
:idea: Провери първо регулатора на наляганена спирачките,който се намира пред задното ляво колело,може от него да е.И тойима нужда от настрйка и почистване.хаха
колега течността я смених заедно с спирачната помп -ДОТ4 на Бош - накладките са добре, а барабаните ръб нямат :shock и за регулатора както написах по горе - кантар=регулатор нямам и никога не съм имал :D


fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fikata » Сря 04 апр 2007 11:40


Значи колега купуваш спирачни цилиндри на марката ПЕКС от аутохит на Ботев по 12 кинта парчето + Комплекта прувини за задни накладки,обезвъздушаваш и готово.Цилиндрите ти може и да не изпускат,но ако системата ти не е промивана ИЗЦЯЛО остарялата спирачна течност е изгубила от свойствата си, и как да кажа като ли се пресича и се сгъстява,което пречи на правилната работа на цилиндрите.
Извинявай,но съм пропуснал да прочета че си на кантар
:idea: Обезвъздушаваш докато потече не чиста което невъзмовно почти,а по бистра от началната гадост която ще изтече.
:!: При затягане на гайката затягаш добре,след което връщаш половин оборот и след това бавно я затягаш така че барабана да се върти леко.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 04 апр 2007 13:56


колега това със спирачната течност за 3 месеца сигурно 3 пъти съм я сменил идеално бистро си тече, за кантара нещо не можеме да се раберем :D регулатора на спирачното услилие на задния мост майсторите на жаргон го наричат кантар - е исках да кажа че на мойта кола няма и не е имало има на ГТИ, 1,8, ГТД на обикновенните 1.6 и 1.3 няма :idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 04 апр 2007 14:08


Христиане, предполагам, че няма ABS, с серво си.
Смяната на помпата включва ли и смяна на сервото? Да не би там нещо да се губят нещата? Вакуум не ти се губи, предполагам?
Всъщност. серво не съм разглабял, а и не знам възможно ли е, но съм чел за някакви платна, ако не ме лъже паметта...


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 04 апр 2007 14:11


Радо - сервото не съм го сменял щото спирачките ми са меки, не са твърди както ако се е прецакало сервото - спира си перфектно , просто ниско ми се вижда педала и като го натискам имам чувството че обирам луфта на задните накладки, пък саморегулиращото си бачка :shock :shock


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 04 апр 2007 14:17


А при това обиране на луфта предните ти спирачки не срабтват ли?
али единия кръг на помпата бяха двете редни спирачки, а другия- по диагонал... или се бъркам?
Ако не греша, то би трябвало предните направо да блокират.
Според теб има ли шанс да са се затлачили маркучите от казанчето за течността до помпата?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 04 апр 2007 14:20


Обезвъздушавай,пробвай и 4-рите ъгъла на колата.
Когато няма абс,при по-сериозен натиск и 4-те трябва да блокират.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 04 апр 2007 14:24


не е от въздух -100 пъти ги обезвъздушавах въздух няма. Радо спираките са вързани на кръст и явно като натисна първо налягането обира задните тогава предните, незнам дали да сменям цилиндрите,щото не текът движат се леко, незнам вече ама гледам да не се силя. :evil:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 04 апр 2007 14:26


Сега ще ми смеете,но....на Москвич спирачната помпа е така конструирана,че първо хващат задните спирачки.
Не съм разглобявал на западен автомобил помпата,само съм сменял директно,но и при нашите кочини би трябвало да хващат първо задните.Дори и кръговете да са диагонални.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 04 апр 2007 14:29


Прав си ама москвича има кантар, има един разпределител и там е на преден и заден кръг



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 99 госта