Спирачки - Г2 ?
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Спирачки - Г2 ?
Здравейте, проблема ми е че много ниско ми ловят спирачките - и тъй като помпата ми преживя преди време ремонт, направо отидох да си купя нова, НО спирачките си останаха същите. Като натискам се чува само свирукането на задните механизми, разглобих ги, саморегулиращите ужким работят, но хода на задните спирачки ми се струва много голям. Как да си вдигна педала, натегнах малко ръчната - минимален ефект
Колата е г2 без кантар 
Махаш барабаните,носиш ги на стругар(не повече от 5 лв на барабан) да махне ръба,но да не надвишават вътрешен диаметър повече от 181мм.Препоръчвам до 180мм,ако е възможно.Ако е по-малко от 180мм след струга ощепо-добре.Купуваш НОВИ накладки,комплект обтягащи пружини,спирачни цилиндри(има всичко в аутохит на Ботев) и е качествено,и на приемлива цена.Спирачна течност ДОТ 4 и шплендове за главините.Промиваш система със спирт,обезвъздушаваш,сипваш течността,намазваш главината с грес,затваряш с новите части.Регулираш ръчната
Купи поне 1.5-2 литра течност
Провери първо регулатора на наляганена спирачките,който се намира пред задното ляво колело,може от него да е.И тойима нужда от настрйка и почистване.хаха
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега течността я смених заедно с спирачната помп -ДОТ4 на Бош - накладките са добре, а барабаните ръб няматfikata написа:Махаш барабаните,носиш ги на стругар(не повече от 5 лв на барабан) да махне ръба,но да не надвишават вътрешен диаметър повече от 181мм.Препоръчвам до 180мм,ако е възможно.Ако е по-малко от 180мм след струга ощепо-добре.Купуваш НОВИ накладки,комплект обтягащи пружини,спирачни цилиндри(има всичко в аутохит на Ботев) и е качествено,и на приемлива цена.Спирачна течност ДОТ 4 и шплендове за главините.Промиваш система със спирт,обезвъздушаваш,сипваш течността,намазваш главината с грес,затваряш с новите части.Регулираш ръчната![]()
Купи поне 1.5-2 литра течност
Провери първо регулатора на наляганена спирачките,който се намира пред задното ляво колело,може от него да е.И тойима нужда от настрйка и почистване.хаха
Значи колега купуваш спирачни цилиндри на марката ПЕКС от аутохит на Ботев по 12 кинта парчето + Комплекта прувини за задни накладки,обезвъздушаваш и готово.Цилиндрите ти може и да не изпускат,но ако системата ти не е промивана ИЗЦЯЛО остарялата спирачна течност е изгубила от свойствата си, и как да кажа като ли се пресича и се сгъстява,което пречи на правилната работа на цилиндрите.
Извинявай,но съм пропуснал да прочета че си на кантар
Обезвъздушаваш докато потече не чиста което невъзмовно почти,а по бистра от началната гадост която ще изтече.
При затягане на гайката затягаш добре,след което връщаш половин оборот и след това бавно я затягаш така че барабана да се върти леко.
Извинявай,но съм пропуснал да прочета че си на кантар
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега това със спирачната течност за 3 месеца сигурно 3 пъти съм я сменил идеално бистро си тече, за кантара нещо не можеме да се раберем
регулатора на спирачното услилие на задния мост майсторите на жаргон го наричат кантар - е исках да кажа че на мойта кола няма и не е имало има на ГТИ, 1,8, ГТД на обикновенните 1.6 и 1.3 няма 
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
А при това обиране на луфта предните ти спирачки не срабтват ли?
али единия кръг на помпата бяха двете редни спирачки, а другия- по диагонал... или се бъркам?
Ако не греша, то би трябвало предните направо да блокират.
Според теб има ли шанс да са се затлачили маркучите от казанчето за течността до помпата?
али единия кръг на помпата бяха двете редни спирачки, а другия- по диагонал... или се бъркам?
Ако не греша, то би трябвало предните направо да блокират.
Според теб има ли шанс да са се затлачили маркучите от казанчето за течността до помпата?
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], DrEbNiA и 69 госта