Здравейте колеги, след като изтрия грешките,пак се появяват ,а те са следните :
Едната ми е ясна за автопилота,ама другите какви са ,имате ли идея ???
Golf MK4 2.0 1999 , AQY - записани грешки,чека не угасва
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2.0 1999 , AQY - записани грешки,чека не угас
17977/P1569/005481
17990/P1582/005506
16566/P0182
17536/P1128/004392
16524/P0140/000320
16556/P0172/000370
Като за начало бих проверил втората ламбда сонда. Тази на катализатора.
Само за информация, тя е същата като първата, но с по-къс кабел, така че ако можеш отнякъде да намериш някаква само за проба ....
И вземи си сложи един VAG COM 3.11, той поне лесно се регистрира, а ще ти върши същата работа.
17990/P1582/005506
16566/P0182
17536/P1128/004392
16524/P0140/000320
16556/P0172/000370
Като за начало бих проверил втората ламбда сонда. Тази на катализатора.
Само за информация, тя е същата като първата, но с по-къс кабел, така че ако можеш отнякъде да намериш някаква само за проба ....
И вземи си сложи един VAG COM 3.11, той поне лесно се регистрира, а ще ти върши същата работа.
- MarchewwO
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 23:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2.0 1999 , AQY - записани грешки,чека не угас
Мерси колега за инфото,ще се захвана поетапно с отстраняването на грешките и ще пиша.
- MarchewwO
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 23:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2.0 1999 , AQY - записани грешки,чека не угас
Значи останових,че тази грешка - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17990/P1582/005506 , излзиа само на бензин,като я изтрия и запаля колата когатое загряла няма проблем. Сменя ли на бензин,като изфорсирам и се появява веднага,както и сутрин като я паля. Това ме навежда на мисълта ,че проблема не е проблема не идва от губене на въздух (скъсан маркуч,вакум ,или гарнитура на колекторите) Кажете къде другаде мога да търся проблема? В описанието в сайта пише дросел,или инжктори,или налягане... дайте съвет. Моя майстор ми подхвърли като идея да я закачат в бош с манометър преди рейкат на инжекторите,и да се провери налягането,вие какво мислите ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта