Привет колеги,
нов съм в WV клуба с Голф 4(1.6 бензин; 98г.) . Може и аз да съм прост, но Клипамтроника на Голф 4 стартира винаги при палене на колата... а ми се иска да мога да го активирам ръчно при желание. Можете ли да ми кажете как?
Другия ми въпрос е дали има начин да вкарвам в купето въздух отвън - без да е включен вентилатора? Или чрез вентилатора, но без климатика.
За пръв път карам Голф - за сега съм доволен, но още свиквам на колата.
Благодаря много предварително!
Иво
Голф 4 проблем с управление на климатроник
- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: проблем с управление на климатроник
и аз го имам този проблем с климатроник на пассат B3 преди не беше така но какво стана не можах да разбера с интерес очаквам отговорите.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: polvdiv
Re: проблем с управление на климатроник
пробваи да го изключиш преди да изгасиш колата а за външния въздух за които питаш няма начин поне при две от колите които имах с климатроник трябваше да се включи вентилатора за да влиза въздух от вън
Re: проблем с управление на климатроник
Колеги привет...
реших проблема - беше заседнало копче
Така - като изчовърках копчето всичко тръгна. Когато изгаза климатроника и после колата, като я запаля - не се включва.
Има един бутон "ЕКО" който доколкото разбрах служи системата да вкарва чрез вентилатора въздух отвън...(моля, ако не е така - поправете ме)
Иначе за климатика има бутон "AUTO", който го стартира и после мога да намалявам силата на вентилатора и температурата...
Не мога да намеря книжка за колата
та я разучавам сам...
Поздрави на всички и мерси за участието в поста ми!
Иво
реших проблема - беше заседнало копче

Така - като изчовърках копчето всичко тръгна. Когато изгаза климатроника и после колата, като я запаля - не се включва.
Има един бутон "ЕКО" който доколкото разбрах служи системата да вкарва чрез вентилатора въздух отвън...(моля, ако не е така - поправете ме)
Иначе за климатика има бутон "AUTO", който го стартира и после мога да намалявам силата на вентилатора и температурата...
Не мога да намеря книжка за колата

Поздрави на всички и мерси за участието в поста ми!
Иво
Re: проблем с управление на климатроник
Колеги привет
проблема с автоматичното включване на климатроника остава. Включва се безразборно когато паля колата. Понякога стартира, понякога - не. Забелязвам че има връзка със заключването и отключването на автомобила, както и с това дали съм извадил ключа след като е загасена колата...
Но понякога не хващам логиката. Случайно да разполагате с книжка - инструкции за управление на климатроник на Голф 4 98г. ?
Благодаря предварително...
Иво
проблема с автоматичното включване на климатроника остава. Включва се безразборно когато паля колата. Понякога стартира, понякога - не. Забелязвам че има връзка със заключването и отключването на автомобила, както и с това дали съм извадил ключа след като е загасена колата...
Но понякога не хващам логиката. Случайно да разполагате с книжка - инструкции за управление на климатроник на Голф 4 98г. ?
Благодаря предварително...
Иво
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: проблем с управление на климатроник
според това което съм чел климатроника се пуска с всяко палене на колата... освен ако външната температура не е много ниска.... това е добре 4е раздвижва фреона и омаслява системата... вси4ки имат това копче ЕСО... не съм сигурен за какво е... да не би да е за принудително гасене на климатика?... хайде запознатите да пишат...
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с управление на климатроник
Ако при последното загасване на автомобила климатроника не е бил в употреба, не е нормално при следващото палене да тръгва автоматично.
С бутона ECON се изключва компресора и тогава с климатроника може само да се топли - например през зимата.
С бутона AUTO влиза в режим, който следи зададената температура посредством няколко датчика в купето и климатроника се опитва да я поддържа. Ама това е малко бошлаф. При това положение компресора е включен.
Друго положение, при което копресора работи е когато на дисплея нищо не пише. Тогава корекциите се правят ръчно.
Ако не е натиснато копчето и на дисплея не се вижда знака за вътрешна циркулация на въздуха, това означава, че в купето влиза въздух отвън.
Ако искаш да го ползваш с вентилатор, но без компресор, трябва да натиснеш ECON.
Абе, така като гледам нищо не казах, ама добре го направих.
Дано да си ме разбрал.
С бутона ECON се изключва компресора и тогава с климатроника може само да се топли - например през зимата.
С бутона AUTO влиза в режим, който следи зададената температура посредством няколко датчика в купето и климатроника се опитва да я поддържа. Ама това е малко бошлаф. При това положение компресора е включен.
Друго положение, при което копресора работи е когато на дисплея нищо не пише. Тогава корекциите се правят ръчно.
Ако не е натиснато копчето и на дисплея не се вижда знака за вътрешна циркулация на въздуха, това означава, че в купето влиза въздух отвън.
Ако искаш да го ползваш с вентилатор, но без компресор, трябва да натиснеш ECON.
Абе, така като гледам нищо не казах, ама добре го направих.

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с управление на климатроник
И при мен климатроника се пуска сам, когато си прецени при палене и мисля, че е нормално. Прави ми впечатление, че ако колата е била на слънце се стартира, ако е била на сянка - не. Може би има връзка с датчика за слънце на арматурното табло в средата, не знам... Ама и мен ме вбесява той да си решава какво да прави!
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: проблем с управление на климатроник
Нарочно е направен да се пуска сам за собствена защита ,защото ако забравиш за него и не го пуснеш един месец ,част от компресора изсъхва вътре и завъжда ръждица ,а там са едни фини хлабини и при завъртане после от тази ръжда се получава задиране и комресора отива за ремонт !
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с управление на климатроник
Това означава ли, че моя климатроник не е читав, щом не се пуска автоматично?
Интересно, а няма кодовете за грешки.
Интересно, а няма кодовете за грешки.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: проблем с управление на климатроник
Стига бе, не е нормално да се пуска сам тоя климатроник. При мен не е така.
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: проблем с управление на климатроник
При мен ако климатроника е включен и изгася колата и след това пак я запаля си тръгва автоматично ! Ако е изключен и изгася колата и след това я запаля си остава изключен ! Това е нормалния режим на работа 

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: проблем с управление на климатроник
kat007 написа:При мен ако климатроника е включен и изгася колата и след това пак я запаля си тръгва автоматично ! Ако е изключен и изгася колата и след това я запаля си остава изключен ! Това е нормалния режим на работа
Нормалния режим е ,ама друг път ! Ако престои колата няколко часа ,и да е бил изключен се включва сам .
- elimn
- Мнения: 407
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 14:31
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Varna
Re: проблем с управление на климатроник
Явно имаш проблем,който не е толкова голям.Я пак слез долу и виж.Когато изгасиш двигатела при включен климатроник ,като го запалиш/двигатела/ климатроника трябва да се включи и обратно.Системата не е направена да взема сама решения,а да се командва.Първо от теб,после от комп.НО...Единствено прави разлика и се включва сам ако мн. е загрята колата отвън и имаш датчици за сл. лъчи.Тогава,ако си го изключил преди това,след запалване на двигатела трябва да се включи,но твоята кола няма такива.
за бутона ECON-Когато си задал например t-23 и включиш ECON бутонa,а температурата в купето е например 19 или 20 ще ти топли до 23.ECON изключва компресора на климатика и той вече не охлажда въздуха, а го вкарва какъвто си е навън.Тоз бутон зимата/ето я грешката/ ЛЯТОТО няма да ти трябва
Така,че както казваш,ако искаш само да ти вкарва въздух си задай по-висока t и си натисни ECON.А бутона AUTO е пълна глупост според мен и едва ли някой го ползва.
Дано е написано разбираемо....
за бутона ECON-Когато си задал например t-23 и включиш ECON бутонa,а температурата в купето е например 19 или 20 ще ти топли до 23.ECON изключва компресора на климатика и той вече не охлажда въздуха, а го вкарва какъвто си е навън.Тоз бутон зимата/ето я грешката/ ЛЯТОТО няма да ти трябва

Дано е написано разбираемо....
Последна промяна от elimn на Сря 01 сеп 2010 17:48, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта