Bora 2.0 Пали и гасне веднага
- salamaleikum
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Bora 2.0 Пали и гасне веднага
Колеги проблема е следния, вчера влизам в колата паля и гасне веднага (пак и пак и пак). задържа за около 2 секунди и гасне нито газ може да се подаде нито нищо. Закачих я с ВагКОм дава грешка 17978 (P1570) Engine Start Blocked by Immobilizer". Пробвах и с двата ключа но ефекта е един и същ. Към него ли да се насоча, като проблем или какво ще ме посъветвате. Трия грешката и след следващото запалване я записва отново :) колата е бора 2.0 бензин 115к.с. 2000година
Последна промяна от ivostefanov на Чет 04 сеп 2014 20:29, променено общо 1 път.
Причина: Придържай се към правилата!
Причина: Придържай се към правилата!
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пали и гасне веднага Бора 2.0
Антената му се е бъгнала ( на имо-то , не на радиото
), там търси проблема.

-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пали и гасне веднага Бора 2.0
Провери в ключа да не се е разместил чипа и да не може да прави връзка или има нещо разместено.
- Golf4V6
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 13:11
- Автомобил: VW Golf mk4 V6 4motion 2000
- Двигател: 3.2 BFH 2003
- Местоположение: Варна
Re: Пали и гасне веднага Бора 2.0
антената е. както е казал колегата samo_pechka
- salamaleikum
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пали и гасне веднага Бора 2.0
Как да го отстраня, може ли за насока: )
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пали и гасне веднага Бора 2.0
Той, че Владко ще го оправи спор няма, ама как да стигне колегата до там.
Саламе, ампулата, която е в ключа чрез антената, която представлява черната гривна на патрона, си говори с таблото, където е имобилайзера, а той от своя страна дава зелена светлина на ЕКУ-то.
Е те тия всичките трябва да сработят, за да тръгне запалването.
Махни двете пласмасарки дето са около контактния ключ и ще видиш една двойка тънки кабелчета, които отиват в гривната му. Е те там, в тая букса, с течение на вековете се събира глеч и започва да дава ядове.
Изчисти и пробвай. Кофти е само, че трябва да свалиш волана преди това.
Понякога, макар и рядко, твоя проблем се получава и при паднал акумулатор, но до зимата има още много време.
http://www.audipages.com/Tech_Articles/electrical_equipment/immowirereplace.html
Саламе, ампулата, която е в ключа чрез антената, която представлява черната гривна на патрона, си говори с таблото, където е имобилайзера, а той от своя страна дава зелена светлина на ЕКУ-то.
Е те тия всичките трябва да сработят, за да тръгне запалването.
Махни двете пласмасарки дето са около контактния ключ и ще видиш една двойка тънки кабелчета, които отиват в гривната му. Е те там, в тая букса, с течение на вековете се събира глеч и започва да дава ядове.
Изчисти и пробвай. Кофти е само, че трябва да свалиш волана преди това.
Понякога, макар и рядко, твоя проблем се получава и при паднал акумулатор, но до зимата има още много време.
http://www.audipages.com/Tech_Articles/electrical_equipment/immowirereplace.html
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 108 госта