3 въпроса за Г2 1.6 EZ 2Е2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

3 въпроса за Г2 1.6 EZ 2Е2

Мнениеот feb » Сря 04 апр 2007 21:59


Здравейте!
Започвам по същество:

1. Имам пробила мембрана на ускорителната помпа.
Откъде и каква марка да взема, за да не е боклук?
Ако имате и ориентировъчна цена би било чудесно. :)

2. Колата пуши черно (ама яко) при рязко връщане на газта.
Например смяна на скорости или дори сега пробвах на място. Също и припуква откъм ауспуха. Говорим за загряла кола. На бензин съм.
Може ли помпата от т.1 да има нещо общо или трябва да търся друг(и) проблеми?
Някъде четох за икономайзер?
Ясно ми е, че се дави (или поне така си мисля :oops:), но какво да търся като проблем?
Имам подозрения и че маслото ми се допълва с бензин...!?

3. Нормално ли е цялата пръчка за маслото да е омазана, докато работи двигателя?
Не мисля, че духа оттам, ама знам ли...

ПП
-- Да, ползвах търсачката. Намерих и прекалено много и абсолютно нищо за различните питанки.
-- Карбуратора е промиван и са сменени всички вакуумни маркучи.
-- Автоматичния смукач е със сменена мембрана(тази която отваря клапата за въздуха, първоначално, преди биметалната пластина). Не е много добре регулирана май и е малко богата сместа и пуши черничко и студена, ако я форсирам.
-- Нямам идея термоампулата ми дали работи и ако да, дали работи нормално.
-- Кабелите са сменяни сравнително скоро с нови Bremi, а свещите са триелектродни NGK - също сменени.

Благодаря предварително за всяко полезно инфо!




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 05 апр 2007 7:26


Предишната тема :: Следващата тема
Автор Съобщение
vit_autosofia
VW Маниак

Регистриран:20 Фев 2005
Мнения: 1368
Местожителство: София
VW Jetta 1985
1.8 HV Пуснато на: Нед Окт 29, 2006 6:08 Заглавие: КЛУБЕН СЕРВИЗ ЗА КАРБУРАТОРИ-vitauto_sofia

--------------------------------------------------------------------------------

Ако карбураторът ви създава някакви проблеми моля звънете и не ме жалете.Ще помагам на всеки.Просто няма карбуратор който да не съм го вкарал в правилния път и нормална работа.Хора които са ми гласували доверие след мойта намеса са оставали много доволни от работата ми.За това си позволих да пусна подобна тема.А и карбураторите са ми слабост.
За връзка с мен моб.телефон-0897/845 569 Люси
mod edit: vasstop



Последната промяна е направена от vit_autosofia на Вто Фев 27, 2007 17:43; мнението е било променяно общо 5 пъти

Върнете се в началото


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Чет 05 апр 2007 7:49


sashobas написа:...

Така ли си натрупал такъв брой мнения? С цитати?
Ако нямаш какво да кажеш, не се чувствай задължен да го правиш тук!


rumend
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 02 апр 2007 9:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 3 въпроса за Г2 1.6 EZ 2Е2

Мнениеот rumend » Чет 05 апр 2007 8:57


feb написа:Здравейте!
Започвам по същество:

1. Имам пробила мембрана на ускорителната помпа.
Откъде и каква марка да взема, за да не е боклук?
Ако имате и ориентировъчна цена би било чудесно. :)

2. Колата пуши черно (ама яко) при рязко връщане на газта.
Например смяна на скорости или дори сега пробвах на място. Също и припуква откъм ауспуха. Говорим за загряла кола. На бензин съм.
Може ли помпата от т.1 да има нещо общо или трябва да търся друг(и) проблеми?
Някъде четох за икономайзер?
Ясно ми е, че се дави (или поне така си мисля :oops:), но какво да търся като проблем?
Имам подозрения и че маслото ми се допълва с бензин...!?

3. Нормално ли е цялата пръчка за маслото да е омазана, докато работи двигателя?
Не мисля, че духа оттам, ама знам ли...

ПП
-- Да, ползвах търсачката. Намерих и прекалено много и абсолютно нищо за различните питанки.
-- Карбуратора е промиван и са сменени всички вакуумни маркучи.
-- Автоматичния смукач е със сменена мембрана(тази която отваря клапата за въздуха, първоначално, преди биметалната пластина). Не е много добре регулирана май и е малко богата сместа и пуши черничко и студена, ако я форсирам.
-- Нямам идея термоампулата ми дали работи и ако да, дали работи нормално.
-- Кабелите са сменяни сравнително скоро с нови Bremi, а свещите са триелектродни NGK - също сменени.

Благодаря предварително за всяко полезно инфо!
ако мислиш че влиза бенз в маслото си провери бензиновата помпа,щото ако ие скъсана мембраната ще помпи бенз в картера.за ускорителната помпа,цената на мембраната е около 7-8лв,аз скоро я сменях моита,а за това че се чува пукане мисля че ти е бедна сместа,друго ся не ми идва на ум


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 05 апр 2007 9:00


1. Сменяш мембраната -ама гледаш дължината на металната част.
вадиш човката и гледаш "О" пръстенчето-най добре сменяш.
Комплекта откъм марка оригинален на Пиербург няма да намериш- купуваш си каквито има ама гледаш да има повече неща и да пише 2е2 на него -цена от 25-40лв.
2. За да пуши черно значи се дави - проверяваш икономайзера,ако до сега не си го правил-100% му е заминала мембраната сменяш заедно с О пръстенчето, но внимателно - трябва да ги има в ремонтния комплект.
3. Защо мислиш че винаги масло се гледа на студено?- когато запалиш маслото веднага си мени нивото защото помпата вече прави налягане и пръска навсякъде, абсолютно нормално е да е омазана и тя влиза в картера и се сещаш, че като се развърти коляновия вал мята масло , върхо нея и навсякъде.
Мисля че си сменил мембраната с нова? Погледни дали ти е здрава биметалната пластина и с мултицет провери дали нагревателчето е здраво, след това на студено запали и мери дали идва ток до нея, ако не идва пиши. Кабелите също можеш да премериш с мултицет- трябва да дават еднакво съпротивление, без този за бубината. Не пишеш как са палец и капачка не делкото, също така провери и вакуум регулатора на делкото и центробежния регулатор и ако има нещо друго пиши. Айде УСПЕХ :D :D


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 05 апр 2007 14:37


feb написа:
sashobas написа:...

Така ли си натрупал такъв брой мнения? С цитати?
Ако нямаш какво да кажеш, не се чувствай задължен да го правиш тук!

Мисля ,че по добър съвет от това да отидеш при адекватен майстор няма.Ако всеки разбира от всичко то тогава гладни ще ходим.Като имаш едно кило брашно по добре го занеси на майстор та да ти го замеси.А относно мненията сам можеш да ги видиш.


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Съб 07 апр 2007 19:22


hristian37 написа:1. Сменяш мембраната -ама гледаш дължината на металната част.
вадиш човката и гледаш "О" пръстенчето-най добре сменяш.
Комплекта откъм марка оригинален на Пиербург няма да намериш- купуваш си каквито има ама гледаш да има повече неща и да пише 2е2 на него -цена от 25-40лв.
2. За да пуши черно значи се дави - проверяваш икономайзера,ако до сега не си го правил-100% му е заминала мембраната сменяш заедно с О пръстенчето, но внимателно - трябва да ги има в ремонтния комплект.
3. Защо мислиш че винаги масло се гледа на студено?- когато запалиш маслото веднага си мени нивото защото помпата вече прави налягане и пръска навсякъде, абсолютно нормално е да е омазана и тя влиза в картера и се сещаш, че като се развърти коляновия вал мята масло , върхо нея и навсякъде.
Мисля че си сменил мембраната с нова? Погледни дали ти е здрава биметалната пластина и с мултицет провери дали нагревателчето е здраво, след това на студено запали и мери дали идва ток до нея, ако не идва пиши. Кабелите също можеш да премериш с мултицет- трябва да дават еднакво съпротивление, без този за бубината. Не пишеш как са палец и капачка не делкото, също така провери и вакуум регулатора на делкото и центробежния регулатор и ако има нещо друго пиши. Айде УСПЕХ :D :D


Така.

т. 1 - фиксирана. Не тече бензин вече. Кое О-пръстенче имаш предвид? Схема.

т. 2 - проблемна си остана. Разглобих донякъде икономайзера. Платната ми изглеждат здрави, пък и не знам как се разглобява съвсем за да се сменят!?

т. 3 - изяснена.

Кабелите и свещите са сменяни. Тогава ми погледнаха и палеца и капачката. Всичко беше ок. Сега не съм ги гледал, но и да го направя - нямам база за да преценя ок ли са или не.

...също така провери и вакуум регулатора на делкото и центробежния регулатор...

Къде да ги намеря и как да ги проверя?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 07 апр 2007 19:30


колега без да смениш мембраните на икономайзера не можем да говорим за нищо, - сменят се като кръглото нещо което е клапан и има гумичка от страни се вади с клещи ама внимателно - извадиш ли го един път втори път не можеш да го сложиш, дори да го гледаш че е здраво 100% се е разтегнала мембраната - човек търси причината за богатата смес - това е черния пушък, смени дори иглата и гарнитурката на карба.
Вакуумния регулатор се намира отстрани на делкото, не можеш да не го видиш. Центробежния е вътре в делкото - като свалиш капачката - врътни палеца мисля че беше по посока на часовниковата стрелка и след това трябва да се върне само - ти ще усетиш :D


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Съб 07 апр 2007 19:39


hristian37 написа:колега без да смениш мембраните на икономайзера не можем да говорим за нищо, - сменят се като кръглото нещо което е клапан и има гумичка от страни се вади с клещи ама внимателно - извадиш ли го един път втори път не можеш да го сложиш, дори да го гледаш че е здраво 100% се е разтегнала мембраната - човек търси причината за богатата смес - това е черния пушък, смени дори иглата и гарнитурката на карба.
Вакуумния регулатор се намира отстрани на делкото, не можеш да не го видиш. Центробежния е вътре в делкото - като свалиш капачката - врътни палеца мисля че беше по посока на часовниковата стрелка и след това трябва да се върне само - ти ще усетиш :D


Благодаря ти!
А новата кръгла затварачка на клапана как да я нахакам? Трябва ли като я сложа да отворя края на стъбълцето по някакъв начин за да не изпадне? :shock
Баси врътнята е всичко.
Днес дори успях да скъсам един болт на кожуха на биметалната пластина, неговата мама. :mad:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 08 апр 2007 10:18


клапанчето се набива с малко чукче - то си има място -ти ще видиш докаде влиза - но чукаш много внимателно да не го изкривиш или размажеш - все пак е медно. А сега се сетих - тампона под карба гледал ли си го, и кажи с токовете които по горе ти писах мери ли ги?


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Нед 08 апр 2007 10:26


hristian37 написа:клапанчето се набива с малко чукче - то си има място -ти ще видиш докаде влиза - но чукаш много внимателно да не го изкривиш или размажеш - все пак е медно. А сега се сетих - тампона под карба гледал ли си го, и кажи с токовете които по горе ти писах мери ли ги?

Токове не съм мерил.
Тампона ми го смениха миналата година.


Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lambi » Пон 09 апр 2007 16:37


колеги само да попитам,на кое казвате економаизер,че аз имам същия проблем,благодаря предварително


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 10 апр 2007 5:26


Доста хора съм зарадвал след моята намеса по карбураторите.Едно нещо да не е направено като хората и карбуратора няма да работи като хората. :wink: :wink:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Вто 10 апр 2007 8:40


lambi написа:колеги само да попитам,на кое казвате економаизер,че аз имам същия проблем,благодаря предварително

http://www.gowerlee.dircon.co.uk/2E2type.html

Номер:24


Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lambi » Вто 10 апр 2007 14:21


благодаря за отговора,ще видя да я сменя и дали ще има резултат



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта