Здравейте Колеги,
Отдавна се оглеждам за по-голяма кола /Голф например/, и тъйкато стана ясно, че TDI pd е доста трудно да се намери в добро състояние и на добра цена се спрях на 1,4 16V 75 HP. Оказа се обаче, че са пет модификации. Моля разяснете ми по какво се различават и коя е за предпочитане.
Благодаря предварително.
Golf 4 1.4 16V 75 HP /AKQ, BCA, AHW, AXP, APE - кой от тях?/
- Поло-жително
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.4 16V 75 HP /AKQ, BCA, AHW, AXP, APE - кой от т
Поло-жително написа:Здравейте Колеги,
Отдавна се оглеждам за по-голяма кола /Голф например/, и тъйкато стана ясно, че TDI pd е доста трудно да се намери в добро състояние и на добра цена се спрях на 1,4 16V 75 HP. Оказа се обаче, че са пет модификации. Моля разяснете ми по какво се различават и коя е за предпочитане.
Благодаря предварително.
ГОлф 4 с 1.4 мотор е най-голямата грешка, която може да направиш.
За това купе най-малко 1.6



Тоя мотор е добър, но за по-малък автомобил от рода на Сеат Ибиза, Поло, Лупо -> до скоро юрках една ибиза с такъв мотор и вървеш прекрано, но Голф 4 с такъв мотор е адския мъртвец.
- Поло-жително
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодаря за мненията колеги. От всичко, което прочетох и се запознах досега, се оказа, че 1,4 /75/ е по-добър, икономичен и балансиран двигател от 1,6 /101/. Само факта, че се произвежда от '97 до днес ... Освен това имах възможност да карам Сеат Кордоба 1,6 /101/ и трябва да кажа, че разхода му е потресаващо висок - много над техническото предписание. Риска при дизеловите двигатели втора упортеба, особено с турбо да са прекомерно износени или повредени е много висок да не говорим за обслужване и поддръжка. Затова се интересувам точно от този модел и въпроса ми беше по какво се рзличават отделните модификации. Ако има колега с такъв автомобил ще се радвам да поговорим.
- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
колега моят старец кара 1,4ми и си мисли и си вярва, че му харчи малко ама лапа брат. евала на колегите по-горе. убита работа е тоя мотор не за г2/3 СЛАБИЧЪК!
Последна промяна от golfarata на Пон 02 апр 2007 15:34, променено общо 1 път.
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Затова се интересувам точно от този модел и въпроса ми беше по какво се рзличават отделните модификации
поне обяснете на човека какви са разликите, а после го отказвайте от мотора 1.4

п.п. темата е много дъвкана, дъвкана, че чак до втръсване, че 1,8Т е най-икономичния мотор, ама като гледам тука май не всеки го кара точно това 1,8Т.....уж икономия, а пък.....

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
smurf написа:да, ама всеки си прави сметката, ако прави много километри има възвръщаемост, тези които си купуват TDI примерно, да не са луди да дават с по няколко хилки отгоре(над бензиновите) ?
Ми да ти кажа, че дизелите при една и съща година са по-скъпи само от 1.4 и 1.6!
1.8Т, 2.3 150/170коня 4моtion,2.8 4motion и 3.2 са много по-скъпи от дизеляците

А и сметката много пъти не ти излиза когато си купиш дизел


- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
както казах всеки пита, разпитва, чете и накрая взима решение, сам за себе си
за мен лично винаги дизеловия мотор ще бъде по-надежден, по-дълговечен и изобщо ще надживее бензиновия си еквивалент, лично мнение....
а мисля че дизела е по-скъп не само от 1,4 и 1,6.....разгледай цените не голф 3 TDI - 1,8 и GTI, също са по-евтини от дизела....
както и да е, достатъчно оспамихме темата на колега, а дискусията може и на лични

за мен лично винаги дизеловия мотор ще бъде по-надежден, по-дълговечен и изобщо ще надживее бензиновия си еквивалент, лично мнение....
а мисля че дизела е по-скъп не само от 1,4 и 1,6.....разгледай цените не голф 3 TDI - 1,8 и GTI, също са по-евтини от дизела....
както и да е, достатъчно оспамихме темата на колега, а дискусията може и на лични

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега аз карам в момента голф 4 1.4 75 кс.....доволен съм,за градско е супер,харчи ми 7-8/100 градско,а откакто се затопли времето разхода още повече падна.
че не е мощна кола,не е.....но аз не съм състезател.въпреки всичко,ще ти кажа следното:виждам че колегите ти правят сравнения с голф-2 и г3.....но 1400кубиковия двигател на четворката няма нищо общо...5 години карах голф двойка 1.6 75 кс...4-етворката въпреки че е 1.4 на същите коне,е много по мощна...ускорява и изпреварва почти два пъти по бързо в сравнение с 2-ойката.
за разликите м-у отделните двигатели не мога да ти дам точна информация.....интересувах се преди да го купя и доколкото разбрах съществена разлика няма м-у отделните разновидности....единственото което разбрах е че има разлика във максималния въртящ момент-при едните е 3200,при другите е 3300 оборота...моя двигател е AKQ...макс.върт.момент му е на 3200 оборота.
ако мога с още нещо да ти помогна,можеш освен тук,да ми пишеш и на ICQ 252861763.....SKYPE kokovass.....пощата ми е s1k1v1@abv.bg.....а ако имаш възможност можеш и да ми звъннеш 0888915748
че не е мощна кола,не е.....но аз не съм състезател.въпреки всичко,ще ти кажа следното:виждам че колегите ти правят сравнения с голф-2 и г3.....но 1400кубиковия двигател на четворката няма нищо общо...5 години карах голф двойка 1.6 75 кс...4-етворката въпреки че е 1.4 на същите коне,е много по мощна...ускорява и изпреварва почти два пъти по бързо в сравнение с 2-ойката.
за разликите м-у отделните двигатели не мога да ти дам точна информация.....интересувах се преди да го купя и доколкото разбрах съществена разлика няма м-у отделните разновидности....единственото което разбрах е че има разлика във максималния въртящ момент-при едните е 3200,при другите е 3300 оборота...моя двигател е AKQ...макс.върт.момент му е на 3200 оборота.
ако мога с още нещо да ти помогна,можеш освен тук,да ми пишеш и на ICQ 252861763.....SKYPE kokovass.....пощата ми е s1k1v1@abv.bg.....а ако имаш възможност можеш и да ми звъннеш 0888915748
- Поло-жително
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодаря за мненията Колеги.
Наистина се спрях на този модел по ред причини, като финансофият фактор не е на последно място:). В момента карам най-малкия двигател на VW и честно казано не страдам от липса на мощност.
Ще се радвам да събера повече информация за този модел.
Kokovas, непремено ще се свържа с теб. Бих искал да разгледам автомобила и ако е възможно да го подкарам.
Благодаря предварително.
Наистина се спрях на този модел по ред причини, като финансофият фактор не е на последно място:). В момента карам най-малкия двигател на VW и честно казано не страдам от липса на мощност.
Ще се радвам да събера повече информация за този модел.
Kokovas, непремено ще се свържа с теб. Бих искал да разгледам автомобила и ако е възможно да го подкарам.
Благодаря предварително.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vasko__2 и 70 госта