Сменях картер и като го отвориха отдолу имаше една голяма пластмаса която беше изгоряла на въглен.
Формата и беше правоъгълна а в средата имаше коносовидна дупка.
Покривапше голяма част от площа на картера.
На пръв поглед предназначението и е да да събира маслото което капе от горе от цилидрите
и го стича в центъра около тръбата на маслената помпа.
Щото беше изгоряла са се чупили парчета от нея, които намерихме на входа
на трабата която смуче масло от дъното на картера.
Махнахме пласмасата, обаче колеги ми обясняват, че тя е там с няква причина и е опасно да се маха,
щото се получавали някви хидравлични шокове/удари и маслото хвърчало навсякъде в двигателя.
Та тия шокове/удари били толкова силни, че можело да счупят биелите.
Мене ми звучи бая невъзможно, но нека все пак да попитам.
Кажете си мнението опасна ли е липсата на този елемент, за какво служи, кво ще се промени,
кви са тия хидравлични шокове/удари и как се получават?
Golf MK4 1.8T AGU(1998) Пластмасата в картера премахната.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Golf MK4 1.8T AGU(1998) Пластмасата в картера премахната
Служи и за успокоител на маслото при движение(да не се плиска).Така и помпата винаги ще може да засмуква масло !Важно е да я има тази пластмаска! 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта