Pieburg 2E2?
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Pieburg 2E2?
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:39, променено общо 1 път.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:39, променено общо 1 път.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:39, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:39, променено общо 1 път.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имам ПДФ за този карбуратор:) Интересно ми е след толкова разглабяне как ти върви колата:)
Прати меил на zlatanov@abv.bg да ти го пратя.
Прати меил на zlatanov@abv.bg да ти го пратя.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:39, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:40, променено общо 1 път.
Re: PDF
и аз го имам тоя проблем,ако може6 ми го прати и на мен,благодаря.меила ми е rumenddobrev@abv.bgmaniak написа:Имам ПДФ за този карбуратор:) Интересно ми е след толкова разглабяне как ти върви колата:)
Прати меил на zlatanov@abv.bg да ти го пратя.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мемфисе, ще ти отговоря на всичко ама ще почерпиш
1. има винт за регулиране на СО - на празен ход - най-отгоре е .
2. Въздушните жигльори не се сменят - запресовани са в капака.
3. Горивните са (за РФ) 102,5 на първа степен и 127,5 на втора, при обръщането им ефекта е нищожен откъм вървеж и среден откъм разход - появява се страничен ефект - сутрин като запалиш колата пука треска и пуши черно - дави се и 3000об се развърта добре, но след това когато се отваря втора степен умира.
4. На ЕЗмотор горивния на първа е 110 - и аз си играх взвх си "чип" от лада - 112 - най-малкия жиглиор - има някакъв ефект но минимален, но не дави.
5. За да усетиш по горе написаните неща трябва да нямаш газова плочка.
Винт за притока на бензин няма, нивото в поплавковата камера също не се регулира.
6. Не е за тунинг този карб.
7. Ти нали беше с Кейхин?
8. АКо те интересува нещо друго питай?
9. За по-добър вървеж единствено се сещам ако изрежеш таралежа - ама на студено разхода ще се вдигне. Аз съм го замислил ама ама ще е като свалям главата.
10. оптимизацията на този мотор според мен е т.9 + разпределителен вал от 1.8 РП,АБС,ПБ,2е - и друг карб - имам един вебер от алфа33 - който е с механично отваряне на 2ра степен, но му е разбита оста на първата дроселова клапа и затова не ми се занимава с него.

1. има винт за регулиране на СО - на празен ход - най-отгоре е .
2. Въздушните жигльори не се сменят - запресовани са в капака.
3. Горивните са (за РФ) 102,5 на първа степен и 127,5 на втора, при обръщането им ефекта е нищожен откъм вървеж и среден откъм разход - появява се страничен ефект - сутрин като запалиш колата пука треска и пуши черно - дави се и 3000об се развърта добре, но след това когато се отваря втора степен умира.
4. На ЕЗмотор горивния на първа е 110 - и аз си играх взвх си "чип" от лада - 112 - най-малкия жиглиор - има някакъв ефект но минимален, но не дави.
5. За да усетиш по горе написаните неща трябва да нямаш газова плочка.
Винт за притока на бензин няма, нивото в поплавковата камера също не се регулира.
6. Не е за тунинг този карб.
7. Ти нали беше с Кейхин?
8. АКо те интересува нещо друго питай?
9. За по-добър вървеж единствено се сещам ако изрежеш таралежа - ама на студено разхода ще се вдигне. Аз съм го замислил ама ама ще е като свалям главата.
10. оптимизацията на този мотор според мен е т.9 + разпределителен вал от 1.8 РП,АБС,ПБ,2е - и друг карб - имам един вебер от алфа33 - който е с механично отваряне на 2ра степен, но му е разбита оста на първата дроселова клапа и затова не ми се занимава с него.

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:40, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта