Pieburg 2E2?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Pieburg 2E2?

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 25 юли 2004 14:37


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:39, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Нед 25 юли 2004 19:46


има си винтче за регулирането на оборотите,както и за регулиране на сместа,а за жигльорите колкото знам се отвиват с отвертка :roll:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 25 юли 2004 23:24


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пон 26 юли 2004 13:07


виж в volkswagen.msk.ru[url][/url]


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 26 юли 2004 13:35


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 26 юли 2004 21:26


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Вто 27 юли 2004 9:25


пробвай да видим какво ще стане :roll:


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

PDF

Мнениеот maniak » Вто 27 юли 2004 18:57


Имам ПДФ за този карбуратор:) Интересно ми е след толкова разглабяне как ти върви колата:)
Прати меил на zlatanov@abv.bg да ти го пратя.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 27 юли 2004 19:17


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 27 юли 2004 19:23


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:40, променено общо 1 път.


rumend
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 02 апр 2007 9:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: PDF

Мнениеот rumend » Сря 04 апр 2007 10:04


maniak написа:Имам ПДФ за този карбуратор:) Интересно ми е след толкова разглабяне как ти върви колата:)
Прати меил на zlatanov@abv.bg да ти го пратя.
и аз го имам тоя проблем,ако може6 ми го прати и на мен,благодаря.меила ми е rumenddobrev@abv.bg


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 04 апр 2007 10:27


Мемфисе, ще ти отговоря на всичко ама ще почерпиш :D
1. има винт за регулиране на СО - на празен ход - най-отгоре е .
2. Въздушните жигльори не се сменят - запресовани са в капака.
3. Горивните са (за РФ) 102,5 на първа степен и 127,5 на втора, при обръщането им ефекта е нищожен откъм вървеж и среден откъм разход - появява се страничен ефект - сутрин като запалиш колата пука треска и пуши черно - дави се и 3000об се развърта добре, но след това когато се отваря втора степен умира.
4. На ЕЗмотор горивния на първа е 110 - и аз си играх взвх си "чип" от лада - 112 - най-малкия жиглиор - има някакъв ефект но минимален, но не дави.
5. За да усетиш по горе написаните неща трябва да нямаш газова плочка.
Винт за притока на бензин няма, нивото в поплавковата камера също не се регулира.
6. Не е за тунинг този карб.
7. Ти нали беше с Кейхин?
8. АКо те интересува нещо друго питай?
9. За по-добър вървеж единствено се сещам ако изрежеш таралежа - ама на студено разхода ще се вдигне. Аз съм го замислил ама ама ще е като свалям главата.
10. оптимизацията на този мотор според мен е т.9 + разпределителен вал от 1.8 РП,АБС,ПБ,2е - и друг карб - имам един вебер от алфа33 - който е с механично отваряне на 2ра степен, но му е разбита оста на първата дроселова клапа и затова не ми се занимава с него. :D


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Сря 04 апр 2007 10:44


хахаха това одавна е било бе хора 2004г . Memphis-а май одавна неползва 2e2


а колегата rumend да се поразтърси ще намери адски много инфо


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Сря 04 апр 2007 21:10


:) Пратено. Аз вече забравих че съм G2:) толкова е стара тази тема.
Шегувам се. Вчера си видях на улицата старото голфче и ми стана мило :oops:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 04 апр 2007 23:52


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:40, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта