Зачетох се отново,ти имаш втулка,в момента. Значи трябва да стане. Но дали ще е ефективно? Виж отново снимките, които съм качил. Отдалечена сонда, обратно на потока на газовете.
Втулката е монтирана, за момента не свети чек. Вярно ли е обаче че трябва да се монтира една и на първата ламбда(тази непосредствено след изпускателния колектор)?
Да се "похваля" че P0420 я няма 200 км след монтиране на втулката, но се появиха две нови грешки докато карам на газ. И не съм сигурен в ламбдата ли е проблема... От компютъра ли е получила по-висок волтаж - над 0.9 трябва да е бил? И първата грешка би трябвало да е за късо по веригата
За отбележа че преди да сложа втулката бях на диагностика в ланди ренцо и казаха че няма проблем със сондите
Чек светна, грешките ги видях с елм. Смятам да ги изтрия и да покарам на бензин да видим ще светне ли пак. Тъй като грешките са други смятам, че втулката върши работа, но индикира проблем в ламбдата. Все едно да съм с нов катализатор, а пък със старата сонда.
Според руските форуми трябва да се срежат кабелите и да се постави съпротивление
Чел съм я тази тема. При мен не сработи. Даже напротив,със схема и втулка чека светна почти веднага. Разкарах електронните елементи и само с втулката. Вече над 3000км няма ядове.
Колега,само едно нещо ще напиша. Ти си решаваш. С тия сонди съм изминал 250000+ километра на газ основно. Не вярвам да има значение, че основно тия километри са на извънградско, обороти 2000-3500.
Някъде към 160 хил км и дават до смяна. Вътре има керамика с един чип, работил съм в завод, правещ подобни сензори. Имахме тестови бройки, видимо здрави, но получили удар и не преминаващи теста. Но все още събирам информация дали е в нея проблема
Gold4 е статистически по-добър от останалите свои връстници в други марки, но за този проблем с конвертора това би бил перфектният автомобил. Благодаря ти