Значи днес 1-ката реших да я покарам и за мое учудване имобилайзера вече не работеше. Нищо не е правено, просто си отказа. Някой да даде съвет как да го премахна?
ПП. Мотора е 1.8т от голф4



Golf MK4 Mахане имобилайзер
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Mахане имобилайзер на Г4
Да го махнеш сам няма да можеш.Кажи какви са симптомите,за да се опитам да ти помогна да го възтановиш,защото доколкото си спомням беше свързал таблото и всичко си работеше и беше ОК.Пък ако не стане ще ти кажа вариантите за изключване.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Mахане имобилайзер на Г4
Vladko написа:Да го махнеш сам няма да можеш.Кажи какви са симптомите,за да се опитам да ти помогна да го възтановиш,защото доколкото си спомням беше свързал таблото и всичко си работеше и беше ОК.Пък ако не стане ще ти кажа вариантите за изключване.
Еми симптомите са че не иска да си прочете ключа. Да не е някой кабел между 4-ковото табло и ЕЦУ-то. Друго не се сещам да може да е проблем. Давай направо вариантите за изключване.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Mахане имобилайзер на Г4
Вътре в клуча няма ли батериика може да е изтощена. Ако знаеш кода на имобилаизера(маи го има и на клуча) става с vag-com.
- vwghost
- Мнения: 193
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 21:05
- Автомобил: VW GOLF IV
- Двигател: 1.9 TDI ATD 2002
- Местоположение: Стара Загора GOLF IV 2002 1.9 TDI ATD
- Контакти:
Re: Mахане имобилайзер на Г4
van4ooo написа:Вътре в клуча няма ли батериика може да е изтощена. Ако знаеш кода на имобилаизера(маи го има и на клуча) става с vag-com.
van4ooo на имобилаизера не му трябва батерия.Батерията се ползва за дистанционното да отваря и затваря колата и да активира алармата.Имобилаизера в ключа представлява малка "пръчица" с размер 3 мм и не се захранва с напрежение.До ключалката имаш вградена антена която изпраща сигнал {когато палиш колата}и приема резонанса на "пръчицата" и присвоява определен код според резонанса,сравнява кода с запаметените в паметта.При съответствие на кодовете позволява на електронния блок на двигателя да продължи работата си .Четенето и коригирането на имобилаизера се прави с VAG K+CAN Commander viewtopic.php?f=48&t=113655 с него се прочита логин кода на имобилаизера .С кабел VAG-COM 409.1 примерно може да се вкара нов ключ но се изисква логин кода на имобилаизера,малко хора си знаят кода


leonardo_vd намери някои колега с VAG-COM кабел и прочетете грешките или търси Vladko .
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Mахане имобилайзер на Г4
Огромно благодарности на колегата Владко, който ми прати един емулатор и ми обясни как да го вържа и сега всичко е ОК.
Владко мерси много бате.
Владко мерси много бате.
- kyossev
- Мнения: 99
- Регистриран на: Вто 21 юли 2009 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна | Ивайловград
Re: Mахане имобилайзер на Г4
Колеги аз карам Г4 и с купуването на колата ми на ключа освен дистанционното за алармата има закачено едно цилиндрично пластмасово "нещо" с метална точица на върха...много ми е трудно да го обясня!А на таблото на голфетката има една лампичка и по средата същата точица!Та ми казаха,че това ми е имобилайзера и преди да запаля трябва да докосвам едното в другото,но явно е изключен,защото това не работи,а колата си пали без никакви проблеми...Ако е изключен как мога да го включа? Някакви съвети?
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Mахане имобилайзер на Г4
Без да се види трудно може да се определи какво е,по думите ти прилича на допълнително слаган контактен иммобилайзер.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Mахане имобилайзер на Г4
Допълнителен имобилайзер.... защо обаче и какво му е, надали някой може така да ти каже от разстояние....
- kyossev
- Мнения: 99
- Регистриран на: Вто 21 юли 2009 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна | Ивайловград
Re: Mахане имобилайзер на Г4
А нали уж с Ваг можело да се активира...има ли възможност да е изключен и къде трябва да го проверя? На някой жичкаджия или....
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Mахане имобилайзер на Г4
kyossev написа:...А нали уж с Ваг можело да се активира...
Това кой ти го каза?По добре не го брой за майстор


А че въпросния иммобилайзер е изключен спор няма иначе нямаше да можеш да палиш без да го допреш и по този начин да го дезактивираш

Re: Mахане имобилайзер на Г4
има много такива системи (допълнителни) и не се премахват с ВАГ КОМ! тоя ВАГ-КОМ за магическа пръчка ли го имате!? карай така щом нямаш проблем!


-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тервел
Re: Mахане имобилайзер на Г4
Vladko написа:kyossev написа:...А нали уж с Ваг можело да се активира...
Това кой ти го каза?По добре не го брой за майсторПърво фабричния иммобилайзер не може да се включва и изключва с ВАГ КОМ.Второ твоя иммобилайзер(този за който говориш) е допълнително монтиран-няма начин ВАГ КОМ да го диагностицира,включва или изключва.При него включването и изключването става хардуерно не софтуерно
![]()
А че въпросния иммобилайзер е изключен спор няма иначе нямаше да можеш да палиш без да го допреш и по този начин да го дезактивираш
Колега с VAG COM става да се включва и изключва фабричният имобилайзер.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mахане имобилайзер на Г4
Да, но само за около 40 - 50 минути, в случай че нещо не сработи. Така нречения "авариен режим". За целта, разбира се, трябва да си знаеш PIN кода на таблото.
Служи само за прибиране.
Служи само за прибиране.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Mахане имобилайзер на Г4
malchiki написа:Колега с VAG COM става да се включва и изключва фабричният имобилайзер.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта