Здравейте,
Наскоро ми прави впечатление ,че голфа си прави майтап с мене.Сложих му газова уредба преди около 1-2 месеца, но надали оттам идва проблема.Нямам си на представа от механика и електроника по колата, но това което е като основен проблем е,че губи мощност.
Преди около месец, не искаше да пали въобще. След като го заведох на ремонт се установи ,че проблема не е в бобината,не е в делкото, а бил някъде по жиците.
След като отидох на жичкаджия, той погледна и каза ,че проблем няма-просто отново започна да пали...
Днес, след като потеглих , ми направи впечатление че няма мощтност и свети лампата на акумулатора. След като ми подадоха ток-запалих, но след това угасва от самосебеси.
Като опитах да изфурсирам, се мъчеше. Бях на бензин и не искаше да премине на газ.
Вече не знам какво да правя, а и майсторите не знаят какъв е проблема.
Прави си майтап с мене колата..тва е.
Питам за мнения и препоръки, поне малко от малко да знам какво да правя.
Golf 1.6 101hp Проблеми,губи мощност.
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Проблеми със Голф 1.6/ 101 коня. Губи мощност.
Ремъка на алтернатора чува ли се ? Провери го след 20мин шофиране на допир дали е загрял и ако е = сменя се или се натяга .Подобни симптоми имах и след смяната му се оправи.Може и друго да е ,но и това е някаква насока.
Светешата лампа на акумулатора сигнализира за незареждане на същия.Измери напрежението на акумулатора при запален двигател и 2000об/мин на двигателя.Трябва да е над 14V ,в противен случай имаш проблем с алтернатора- свършили четки или изгорял регулатор на заряд.
Светешата лампа на акумулатора сигнализира за незареждане на същия.Измери напрежението на акумулатора при запален двигател и 2000об/мин на двигателя.Трябва да е над 14V ,в противен случай имаш проблем с алтернатора- свършили четки или изгорял регулатор на заряд.
Re: Проблеми със Голф 1.6/ 101 коня. Губи мощност.
stypkata написа:Ремъка на алтернатора чува ли се ? Провери го след 20мин шофиране на допир дали е загрял и ако е = сменя се или се натяга .Подобни симптоми имах и след смяната му се оправи.Може и друго да е ,но и това е някаква насока.
Светешата лампа на акумулатора сигнализира за незареждане на същия.Измери напрежението на акумулатора при запален двигател и 2000об/мин на двигателя.Трябва да е над 14V ,в противен случай имаш проблем с алтернатора- свършили четки или изгорял регулатор на заряд.
Много благодаря за изказаното мнение. Чува се някъкав звук, предполагам ,че именно от този ремък на алтернатора. Един приятел ми каза същото и предполагам оттам идва проблема. От опитите да запаля колата, ми падна акумулатора. След като го заредя , ще заведа авотомобила на ремонт за проверка на алтернатора. Но предполагам тва е проблема, понеже наистина свири и пада мощността.
Благодаря за мнението. :)

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта