Привет колеги!
Доста се порових,но или не е достатъчно или няма нищо писано по въпроса а той е следния:
Сутрин паля и тръгвам (не веднага) въпросния голф сменя скоростите нормално докато не стигна до кръговото и не натисна спирачка...От тук започват проблемите цеди първа докато не го рестартирам и така 10 мили докато загрее,после се оправя.На моменти изписва грешка 00652 (кабели, датчици, съединител, хидравличен клапан)
но защо ще го прави докато загрее!?!?
От тук малко трудно влизам из форумите и нямам идея колко и къде се намират тези датчици.
Ще съм Ви много благодарен ако някой може да помогне от къде да започна и евентуално със снимков материал.
Предварително благодаря!
Поздрави!
Golf MK4 2.4 V5 auto 170 hp - проблем със скоростите....
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф мк4 2.4 V5 auto 170 hp - проблем със скоростите....
Аз нищо не разбрах от написаното, отделно такъв двигател на голф 4 я не знам да има (2.4 V5), вероятно имаш предвид 2.3!
Re: Голф мк4 2.4 V5 auto 170 hp - проблем със скоростите....
Помолих за помощ а не за спам и все пак 2324СС колега а относно разбирането не знам как да ти обясня...
Имам проблем с автоматичната трансмисия при студен двигател.
Имам проблем с автоматичната трансмисия при студен двигател.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.4 V5 auto 170 hp - проблем със скоростите....
Можеше поне цялата грешка да изпишеш, а не само някакъв номер, за да пробваме да я намерим в нета, но вероятно ти заминава съединителя или скоростите. Друг вариант е направо да си я караш на майстор, преди да си за смяна и на 2те!
Re: Golf MK4 2.4 V5 auto 170 hp - проблем със скоростите....
Това е цялата грешка а в скобите е предполагаем проблем според Autodata.Ако бях в БГ отдавна да съм отишъл на майстор,но тук дерат здраво и не си играят.За това питам ако някой се сблъскал с моя проблем да каже точно къде е бил и съответно аз да си правя сметката да я правя или да я продавам.
- Golf4V6
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 13:11
- Автомобил: VW Golf mk4 V6 4motion 2000
- Двигател: 3.2 BFH 2003
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK4 2.4 V5 auto 170 hp - проблем със скоростите....
това може да ти помогне поне малко
00652 - Gear Monitoring
00652 - Gear Monitoring: Implausible Signal
Possible Causes
Automatic Transmission Fluid (ATF) Level not OK
Vehicle Speed Sensor (G68) dirty/faulty
Impulse Wheel dirty or Installation faulty
Gearbox Speed Sensor (G38) dirty/faulty
Impulse Wheel dirty or Installation faulty
Multi-Function Switch (F125) faulty (but not detected)
Clutch or Valve Body faulty
Automatic Transmission Fluid (ATF) Pump faulty
Possible Solutions
Check Automatic Transmission Fluid (ATF) Level
Check/Clean/Replace Vehicle Speed Sensor (G68)
Check/Clean/Replace Gearbox Speed Sensor (G38)
Check/Replace Multi-Function Switch (F125)
Check/Replace Clutch and/or Valve Body
Special Notes
The ratio of engine speed to gearbox output speed in the currently engaged gear is implausible.
Slip rpm with torque converter lock-up clutch disengaged must be greater than stall speed.
00652 - Gear Monitoring
00652 - Gear Monitoring: Implausible Signal
Possible Causes
Automatic Transmission Fluid (ATF) Level not OK
Vehicle Speed Sensor (G68) dirty/faulty
Impulse Wheel dirty or Installation faulty
Gearbox Speed Sensor (G38) dirty/faulty
Impulse Wheel dirty or Installation faulty
Multi-Function Switch (F125) faulty (but not detected)
Clutch or Valve Body faulty
Automatic Transmission Fluid (ATF) Pump faulty
Possible Solutions
Check Automatic Transmission Fluid (ATF) Level
Check/Clean/Replace Vehicle Speed Sensor (G68)
Check/Clean/Replace Gearbox Speed Sensor (G38)
Check/Replace Multi-Function Switch (F125)
Check/Replace Clutch and/or Valve Body
Special Notes
The ratio of engine speed to gearbox output speed in the currently engaged gear is implausible.
Slip rpm with torque converter lock-up clutch disengaged must be greater than stall speed.
Re: Golf MK4 2.4 V5 auto 170 hp - проблем със скоростите....
Благодаря!Тук е описано доста по подробно :) Има ли някаква схема кой датчик къде се намира?Дали могат да бъдат замерени с мултисет? Сори за многото въпроси,но искам ако ще правя нещо да съм на ясно с какво се захващам.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.4 V5 auto 170 hp - проблем със скоростите....
Ако имаш познания може да ги почваш 1 по 1. Проверяване на датчиците и нивото на маслото в ск. кутия и се надяваш да е едно от тези. Сутрин ако е много студено, като ти го прави тоя номер, съвсем спокойно може да е и от датчик, който в последствие изсъхва и почва да дава коректни показания.
Re: Golf MK4 2.4 V5 auto 170 hp - проблем със скоростите....
Няма оправия....Маслото на тези кутии на колко се сменя по принцип?